Dat vind ik nou een prima kerel eigenlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:11 schreef Regilio_ het volgende:
Kunnen ze die Jan Terlouw niet in een touwtjesfabriek aan het werk zetten ofzo
Waar moet je dan keihard schreeuwen en de sjw uithangen??quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tracebook heb ik weliswaar, maar gebruik ik alleen maar als makkelijke inlogmethode voor sites waar ik maar weinig kom en insta heb ik al helemaal niet
Dit idd. Kwam DENK bovenaan:')quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:12 schreef Oerbeer het volgende:
Bij de stemwijzer kwamen ook allerlei onderwerpen naar boven waar ik geen interesse in had. Kon er weinig mee.
+100quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Door al jouw herhalende gedram weet ik in ieder geval zeker dat ik juist niet op de VVD zal stemmen
twitter:Samuel_931 twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 19:40:34Wow. Net historische televisie gezien bij #DWDD: de complete meltdown van het mediakartel tegen @fvdemocratie. Vergelijkbaar met Hillary's "basket of deplorables"-opmerking: Prem vond elke #FVD-stemmer een idioot.Morgen gaan we ze laten zien met hoeveel we zijn. reageer retweet
Ja, tuurlijk zitten we ermee, dit klimaat gedoe is gewoon Calvinistisch schuldgevoel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:12 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Jawel, maar we zitten er maar wel mooi mee... en het is daarmee wel tijd om onszelf, als westerse wereld, niet langer als de enige rijken en verantwoordelijken te zien.
Is er geen stemwijzer die meer gericht is op de koers en beginselen van de partijen? Die stellingen zijn altijd zo tijdelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:12 schreef Oerbeer het volgende:
Bij de stemwijzer kwamen ook allerlei onderwerpen naar boven waar ik geen interesse in had. Kon er weinig mee.
quote:
Door zijn volledige bericht te quoten draag je niet bepaald bij aan het spamloze klimaat hier.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neem je pilletje ff man
of neem er een paar teveel, zijn we ook gelijk van deze spam af
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Door al jouw herhalende gedram weet ik in ieder geval zeker dat ik juist niet op de VVD zal stemmen
Je kan dan beter de verkiezingsprogramma's lezen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is er geen stemwijzer die meer gericht is op de koers en beginselen van de partijen? Die stellingen zijn altijd zo tijdelijk.
Die van mij had een scrollbalkjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Door zijn volledige bericht te quoten draag je niet bepaald bij aan het spamloze klimaat hier.
Wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef EipNiC het volgende:
twitter:Samuel_931 twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 19:40:34Wow. Net historische televisie gezien bij #DWDD: de complete meltdown van het mediakartel tegen @:fvdemocratie. Vergelijkbaar met Hillary's "basket of deplorables"-opmerking: Prem vond elke #FVD-stemmer een idioot.Morgen gaan we ze laten zien met hoeveel we zijn. reageer retweet
Nee, dat is niet tot 2030 1000 miljard.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef -Chakotay- het volgende:
energieakkoord tot 2030 = 1000 miljard euro (staat gelijk aan het bbp van NL) kunnen we er vanuit gaat dat China dan 123000 miljard euro investeert in het milieu?
Het schuldgevoel dat op elk onderwerp past idd...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zitten we ermee, dit klimaat gedoe is gewoon Calvinistisch schuldgevoel.
Neuh, vind ik echt te kort door de bocht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zitten we ermee, dit klimaat gedoe is gewoon Calvinistisch schuldgevoel.
Laat ze maar komen. Zwakke partij met onrealistische verwachtingenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef EipNiC het volgende:
twitter:Samuel_931 twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 19:40:34Wow. Net historische televisie gezien bij #DWDD: de complete meltdown van het mediakartel tegen @:fvdemocratie. Vergelijkbaar met Hillary's "basket of deplorables"-opmerking: Prem vond elke #FVD-stemmer een idioot.Morgen gaan we ze laten zien met hoeveel we zijn. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |