Slim gedaan ja idd, het is meer een verhaaltje zo. Maar qua lied en stem is het gewoon veel te niksig om te mogen winnen van mij. Conchita kon ik goed begrijpen ja. Dat was zo'n perfect gestaged uitpak lied in combinatie met een hele goede stem. En ja, d'r verschijning hielp mee aan de hype natuurlijk. Maar als je dat weglaat had het ook vast ver gekomenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef lashatumbai het volgende:
De gehele drie minuten. Ik kan niet anders zeggen dat het er mooi uit gaat zien van begin tot eind met een heel duidelijk, meteen te begrijpen verhaal. Of het aanslaat net als bij Conchita denk ik niet, maar de hoogste notering voor Frankrijk sinds lange tijd is zeker mogelijk.
Voor dat lied gaven we van te voren ook helemaal niks.. dus ik durf er nog niet helemaal zeker van te zijn. Wat ik wel weet is dat in de weken voor eurovisie bijna alleen maar over Conchita ging. En dat heb ik in ieder geval niet bij Bilal. Gaat toch minder shockeren en dus ook minder opvallen.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Slim gedaan ja idd, het is meer een verhaaltje zo. Maar qua lied en stem is het gewoon veel te niksig om te mogen winnen van mij. Conchita kon ik goed begrijpen ja. Dat was zo'n perfect gestaged uitpak lied in combinatie met een hele goede stem. En ja, d'r verschijning hielp mee aan de hype natuurlijk. Maar als je dat weglaat had het ook vast ver gekomen
Buiten hier zijn er iig zat die het gaan omarmen hoor. Geloof me.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:40 schreef Momo... het volgende:
Hier vind volgens mij iedereen de message overdreven en niet puur, of zijn er hier mensen die dit wel echt voelen? Zeg maar eerlijk hoor, ik vraag me gewoon af.
Ik vind de boodschap wel authentiek bij hem passen eerlijk gezegd. Het helpt ook zeker dat ze een eindshot gebruiken van hem als kind wat het nog authentieker maakt.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:40 schreef Momo... het volgende:
Hier vind volgens mij iedereen de message overdreven en niet puur, of zijn er hier mensen die dit wel echt voelen? Zeg maar eerlijk hoor, ik vraag me gewoon af.
Ok maar dat is dan de transgender message en dat is hij natuurlijk wel echt. Zou je overwegen erop te stemmen/ hoog in je lijstje te zetten?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:42 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik vind de boodschap wel authentiek bij hem passen eerlijk gezegd. Het helpt ook zeker dat ze een eindshot gebruiken van hem als kind wat het nog authentieker maakt.
Uhmm hij is geen transgender, maar ok. Ik vind het een mooie boodschap, zijn wie je wilt zijn. Zeker nu hij het nog breder uitdraagt door de dansers.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:46 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ok maar dat is dan de transgender message en dat is hij natuurlijk wel echt. Zou je overwegen erop te stemmen/ hoog in je lijstje te zetten?
Ze gebruiken ook een zware danser, ik ben zelf ook zwaarder, maar ik heb echt zoiets van; knap dat zei zo kan dansen maar je hoopt nu gewoon goedkoop stemmen binnen te hengelen van zware mensen.
Dit!quote:Op zondag 12 mei 2019 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier wil ik echt niet van verliezenDat zou een nog grotere deceptie zijn dan verliezen van Conchita.
Dit! Alleen daarom gaat het al niet winnenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kon de internationale jury's in een zwakker veld in Frankrijk al niet imponeren, laat staan hier
Dat was zonder deze staging.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Hij kon de internationale jury's in een zwakker veld in Frankrijk al niet imponeren, laat staan hier
Jury is minder gevoelig voor staging over het algemeen. Maar we zullen het zien, het was denk ik toch een voorbode dat hij daar echt slecht scoorde.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was zonder deze staging.
Die gaat groot verschil maken denk ik. Ben ik bang.
Mahmood was in eigen land ook niet echt eerste keuze van iedereen. En zie nu..
Dit, en dan blijft er een hele matige zang met liedje over... ik zou het serieus een deceptie vinden als dit volgende week de winnaar is in dit ESF-tijdperk.... dan vond ik zelfs Jamala nog beterquote:Op maandag 13 mei 2019 00:00 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Jury is minder gevoelig voor staging over het algemeen. Maar we zullen het zien, het was denk ik toch een voorbode dat hij daar echt slecht scoorde.
Het feit dat het niet hoog in de polls stond voordat de act bekend werd zegt al genoeg lijkt me. Plus ik heb een enorme allergie voor dit soort statements. Zolang je er zelf geen issue van maakt doen anderen het ook niet, in plaats van iemands slachtofferschap zo breed uit te dragen. Maar goed, daar heb ik een vrij duidelijke mening overquote:Op maandag 13 mei 2019 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, en dan blijft er een hele matige zang met liedje over... ik zou het serieus een deceptie vinden als dit volgende week de winnaar is in dit ESF-tijdperk.... dan vond ik zelfs Jamala nog beter
Ik ook niet. Komt ook in geen enkele lijst hoog voor bij mensen. Tijdelijke hype niks meer dan dat.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:17 schreef Em31 het volgende:
Ik ben er echt niet bang voor. Zou me echt heel erg verbazen als het gebeurt.
Als hij het goed zou gaan doen, dan had dat al eerder opgemerkt geweest in Youtube videos. Ik denk dat hij enkel scoort bij de LHBGT-groep en de echte gay-fans. De gemiddelde kijker zal hier niet voor stemmen, geloof ik niks van.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:29 schreef blackswangreen het volgende:
Hij tickt alle boxes (in goed Nederlands) voor de Eurovisie-community met deze staging, en met name bij de tiener-televoters zal hij het goed gaan doen. Bij de rest niet.
Dat geloofde je waarschijnlijk destijds ook niet van Conchita.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij het goed zou gaan doen, dan had dat al eerder opgemerkt geweest in Youtube videos. Ik denk dat hij enkel scoort bij de LHBGT-groep en de echte gay-fans. De gemiddelde kijker zal hier niet voor stemmen, geloof ik niks van.
Dat was toch heel wat anders. Allereerst had die een gouden strot en een goed liedje (in dat genre). Dit is carnaval.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:38 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dat geloofde je waarschijnlijk destijds ook niet van Conchita.
Overigens werd Conchita al wel vooraf genoemd door verschillende YouTubersquote:Op maandag 13 mei 2019 10:38 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dat geloofde je waarschijnlijk destijds ook niet van Conchita.
Dat is inderdaad het verschil, en Conchita vertelde ook een verhaal, maar probeerde dat niet door je strot te rammen zoals Frankrijk dat nu doet.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat was toch heel wat anders. Allereerst had die een gouden strot en een goed liedje (in dat genre). Dit is carnaval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |