Bejaarden de buurt uit en je mist de bochels?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:15 schreef Molo het volgende:
Ooit ga ik hier de voortuin aanpakken, en dan ook een krom klein appelboompje daar neerzetten
Nog veel langer voor het bezield raakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:03 schreef derLudolf het volgende:
Duurt wel een paar jaar voordat perenbomen vruchten gaan dragen...
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kat mocht van mij op de tablet op vissen jagen. Mepte het programma meteen op slot
Niks mis met bochels!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bejaarden de buurt uit en je mist de bochels?
Alleen maar fitte 90+ers hierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bejaarden de buurt uit en je mist de bochels?
Maar dan heb je wel wat, als je het goed onder commando hebtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog veel langer voor het bezield raakt.
Ik ben vanmiddag weer even bezig geweest. Erwten, aubergines en tuinbonen hebben een grotere pot gekregen en er is een en amder gezaaid.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:13 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lucky...je kunt wel los in de moestuin en in de bakken en in de kas.
In de lokale bio tuin gaan ze deze week “ tuinbonen leggen”stond in hun nieuwsbrief.
En capusijners en snijbiet zaaien. Heb je die ook allemaal.
Dat “ leggen” is een nieuw begrip voor mij.
Hmmm... niet houterig genoeg en veel te weinig voetjes....quote:
Mijn opa legde uit: zaaien doe je breedwerpig. Leggen doe je in een vooraf gemaakte voor, gericht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leggen doe je alleen met bonen. Ik weet ook niet wat de logica is eigenlijk.
Ja, wel mooie verbeelding vond ik het.quote:
Tegen de tijd dat het hier gaat spelen app ik je wel evenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
M'n pa had gehoopt op iets wat we vroeger hadden (van die toko die ik je DM'de LS), waren peren en appelbomen van 2 meter hoog ofzo. En die waren na 2 jaar al (volop) fruit dragend..
Maarja, voor 80 euro voor 8 bomen..
Travelbags?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja, wel mooie verbeelding vond ik het.
Hier staan er nog meer:
http://www.zazuminc.com/post.html#dF9kaXNjd29ybGQgbHVnZ2FnZQ==
Is een toko uit .be hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het hier gaat spelen app ik je wel even
Dit hoofd vergeet het anders toch
Barbaarquote:
En toch zit er in die zakjes voor consumenten bewust veel zaad wat niet kiemkrachtig is. Omdat men toch geneigd is te veel te zaaienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn opa legde uit: zaaien doe je breedwerpig. Leggen doe je in een vooraf gemaakte voor, gericht.
En dan moet je dus in het achterhoofd houden dat er vroeger veel meer gedund werd dan tegenwoordig, nu neigen veel mensen er naar veel schraler te zaaien omdat het zaaigoed nu ook beter is.
OOh, ja inderdaad..logische uitleg van je opa! uitLEGquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn opa legde uit: zaaien doe je breedwerpig. Leggen doe je in een vooraf gemaakte voor, gericht.
En dan moet je dus in het achterhoofd houden dat er vroeger veel meer gedund werd dan tegenwoordig, nu neigen veel mensen er naar veel schraler te zaaien omdat het zaaigoed nu ook beter is.
Ook goedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is een toko uit .be hoordie doen tuinontwerp enzo..
Waar zou ik naar moeten kijken? Ik zie serieus Travelbagsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Barbaar
Een van de mooie vindingen van Terry Pratchett..
Oow briljant; ik zie "The Luggage" verzameling, van Pratchett.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar zou ik naar moeten kijken? Ik zie serieus Travelbags
Of had je gewoon een url uit je weekend-identiteit onder ctrl v staanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow briljant; ik zie "The Luggage" verzameling, van Pratchett.
Is een of andere truuc URL dus...
Neuh want onder Ctrl-V stond eerst iets wat ik niet in CUL mag posten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Of had je gewoon een url uit je weekend-identiteit onder ctrl v staan?
Ik zag wat Molo zag en wist wat je wilde laten zien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow briljant; ik zie "The Luggage" verzameling, van Pratchett.
Is een of andere truuc URL dus...
Of een dubieuze url van flat-earthers.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zag wat Molo zag en wist wat je wilde laten zien.
Ach, het is in ieder geval geen verbod op hotlining waarbij je opeens in een anushol staart
Met veel roomquote:
M'n ma maakt wel eens 'dikke' pannenkoeken, die noemt ze 'slemp' ofzo.. Maar iets als dit, never nooit niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Met veel room
Ik heb nog nooit zoiets gegeten of gezien trouwens, iemand hier dat ooit gegeten?
Is dat niet met veel dingen die "Dutch zo en zo" heten? Dat Nederlanders ze niet (her)kennen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Met veel room
Ik heb nog nooit zoiets gegeten of gezien trouwens, iemand hier dat ooit gegeten?
Veel van die dingen komen weg van de Nederlandse pelgrims die improviseerden in N-Amerika.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat niet met veel dingen die "Dutch zo en zo" heten? Dat Nederlanders ze niet (her)kennen?
Is van Duitsers, Diets, niet Nederlandsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat niet met veel dingen die "Dutch zo en zo" heten? Dat Nederlanders ze niet (her)kennen?
Duitsers toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Veel van die dingen komen weg van de Nederlandse pelgrims die improviseerden in N-Amerika.
Globaal de lijn New York - Chicago, daar hebben heel veel Nederlandse pelgrims gezeten. Zowel in de VS als in Canada.
In de States? Wel degelijk nederlanders. Ga voor de gein eens met google maps naar Ohio/Illinois/Michigan. Zal je zeer veel Nederlandse plaatsnamen tegenkomen.quote:
Ik heb nog geen contact opgenomen met due toko, weet ook niet of ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
M'n pa had gehoopt op iets wat we vroeger hadden (van die toko die ik je DM'de LS), waren peren en appelbomen van 2 meter hoog ofzo. En die waren na 2 jaar al (volop) fruit dragend..
Maarja, voor 80 euro voor 8 bomen..
En hoeveel van de, van origine Nederlandse verhalen, er veramerikaniseerd isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef fietsie het volgende:
Veel USA medewerkers van onze leverancier, uit Wisconsin, hebben ook Nederlandse voorouders.
Best grappige verhalen hoor je over wat er wel en niet van bewaard is daar.
Ja weet ik wel, net als New York enzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In de States? Wel degelijk nederlanders. Ga voor de gein eens met google maps naar Ohio/Illinois/Michigan. Zal je zeer veel Nederlandse plaatsnamen tegenkomen.
Sowieso groot aandeel religekkies.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En hoeveel van de, van origine Nederlandse verhalen, er veramerikaniseerd is
Oh mogelijk, ik weet alleen dat er veel van zulk soort dingen ook overleveringen zijn van de pelgrims daarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, net als New York enzo.
Maar dacht dat dit soort gerechten van de Duitsers af kwam
De Pennsylvania Dutch (Amish) zijn van Duitse oorsprong (Deutsch is kennelijk verbasterd tot Dutch).quote:
Oh dat bedoelde ik ja. Dacht dat het daar vandaan kwamquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De Pennsylvania Dutch (Amish) zijn van Duitse oorsprong (Deutsch is kennelijk verbasterd tot Dutch).
Hontenhuisjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht ook nog een paar plantjes vandaag.
Overigens heeft de stichting Alex zn adoptie goedgekeurd
Waar gaat 'ie heen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:52 schreef Lonaa het volgende:
Overigens heeft de stichting Alex zn adoptie goedgekeurd
Een voor een 11 maanden ouder dan hun broer/zus?quote:
Bij een leuk jong gezin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dat acht ik vrij reeelquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een voor een 11 maanden ouder dan hun broer/zus?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij een leuk jong gezin.
Ahw, tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog snel een huisje gevonden voor hem dan, of niet?
Junkiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:52 schreef Lonaa het volgende:
Ze waren in het asiel geweest in januari en toen eigenlijk al wel verliefd geworden. Wegens huurhuis waar huisdieren niet mochten kon het toen niet, maar ze betrekken een koopwoning.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw, tof!![]()
Nog snel een huisje gevonden voor hem dan, of niet?
Je bent wel lekker losgegaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik realiseerde me dat ik, bij verhuizing, 3 planten had.
Nu 38. Das wel inclusief stekjes.
Mis je de vensterbanken niet enorm?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:12 schreef kwakz0r het volgende:
Whoah! Plantenvrouwtje!
Ik kreeg van mijn moeder zo’n ecosysteempje in een dichte pot, superleuk en vooral fijn ivm geen vensterbanken (openslaande deuren en keukenraam) en een plantenvretende kat.
[ afbeelding ]
Mwah, het past ook wel bij dit huis zo. Komt doordat we een uitbouw hebben, en de andere kant is de keuken en de voordeur.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mis je de vensterbanken niet enorm?
Bloemen maken veel goed jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mwah, het past ook wel bij dit huis zo. Komt doordat we een uitbouw hebben, en de andere kant is de keuken en de voordeur.
Als we geen plantenmepper hadden/gruwelijk veel tyfuszooi en een vent die niet kan weggooien hadden, dan konden er wel planten op de kasten. Staan meestal wel ergens bloemen enzo.
Ik heb er ook 2 nu, overzetzonnebrillen en natuurlijk is het niet moeders mooiste en coolste om te zien, maar ik vind het helemaal geweldig!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:47 schreef AnneX het volgende:
Ranonkelsen Lysianthus
![]()
Vanmddag bleek dat mijn systeem van zonnebril over dagelijkse bril nu commercieel is.
Een slimpieperd heeft een randje erbij bedacht, die leunt op de eigenlijke bril.
Hoppa, goud geld
En zo maar goedkoper scoren gaat niet, want niet alle modellen zijn passend.
https://www.bol.com/nl/l/overzetzonnebrillen/N/16822/
Ik heb nu ook zo’n overzetding gekocht ipv 1500 uitgeven voor glazen op sterkte.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 nu, overzetzonnebrillen en natuurlijk is het niet moeders mooiste en coolste om te zien, maar ik vind het helemaal geweldig!
Lekker makkelijk, bril op hoofd als geen zon of binnen, en hop over je bril als je in de zon bent.
Nooit last vanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:03 schreef AnneX het volgende:
Het is ook makkelijk met tunnel inrijden, om maar iets te noemen.en tunnel uitrijden.
Bij Genua...herinner ik mij 10-12 tunnels en felle zon en kaartlezen.
Mijne ziet het voor het eerst en probeert ze met zijn neus te vangenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kat mocht van mij op de tablet op vissen jagen. Mepte het programma meteen op slot
Wat een exotische sterkte heb jij danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook zo’n overzetding gekocht ipv 1500 uitgeven voor glazen op sterkte.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijne ziet het voor het eerst en probeert ze met zijn neus te vangen
-12 en cylinders waarvan mijn oogarts zei: dat kom ik ook niet wekelijks tegen. En dan nog iets waarvan ik niet eens weet hoe het heet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat een exotische sterkte heb jij dan
Op tv zijn vogels heel leuk maar op de tablet/laptop doen ze er niets meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yup! De galleria's!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:03 schreef AnneX het volgende:
Het is ook makkelijk met tunnel inrijden, om maar iets te noemen.en tunnel uitrijden.
Bij Genua...herinner ik mij 10-12 tunnels en felle zon en kaartlezen.
Xena vind t leuk. Eekhoornfilmpjes op de iPad ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op tv zijn vogels heel leuk maar op de tablet/laptop doen ze er niets mee
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voorjaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 00:01 schreef Bluezz het volgende:
i.v.m. geile kater die door kattenluik 's nachts onze bejaarde loopt te pesten en in de kamer sproeitdoen we voorlopig het luik 's nachts dicht.
Ik vertrouw de katten niet met bloemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Die zijn tof ja.
Heb sinds jaren weer eens een bos blommen in huis (gekregen omdat we helpdesk waren voor een tablet). En stiekum vind ik het best leuk en fleurig staan
Kon ook bij aanschaf maar had ik gister terug moeten rijden. Nu laten doen in Bleiswijk bij kantoor. Zelfde dag klaar. Ideaalquote:Op woensdag 20 maart 2019 00:28 schreef AnneX het volgende:
Is het nog gelukt met de té lange broek om korter te laten maken? P.
Kon dat niet gelijk bij aanschaf?
Kunnen we zelfs op wachten met mn,X.
En...eten kan ik voorstellen...mogen bloemen ook niet doorgegeven?
Reden?
Pratchett, vandaar de lopende en bijtende kofferquote:
Emmers nog wel! Wrom mogen ze niet naar een zorgcentrum?quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vertrouw de katten niet met bloemenEen van de voordelen van mijn huidige baan is dat er nog wel eens wat bloemen overblijven van de bestellingen die worden gedaan. Of ze vallen van de vrachtwagen. Letterlijk. Iig heb ik mijn moeder en vrienden al vaak een plezier gedaan met bossen (soms emmers) bloemen
Laatste keer had het een winkelwaarde van iets van 50 eur of zo
Een emmertje en vier bossen rozen. En er stonden nog twee veilingkarren vol
![]()
Ik vind die weggooi cultuur zo erg heMaar naar het bejaardenhuis of ziekenhuis brengen mag niet.
Brr hopen..quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:49 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag ga ik het dragen van mijn boots uitproberen, zijn een stuk steviger dan de sneakers.
Neem mn sneakers wel mee voor het geval dat het nog niet gaat
Nou, joepie. Kreeg per ongeluk wat mee van dat debat gisteren. Waar het volk, wie dat ook mogen zijn, eerder blijkbaar afhaakte bij de politiek vraag ik me inmiddels oprecht af of er überhaupt nog iemand zich serieus genomen voelt.quote:
Docs? Want die waren echt een marteling om het in te lopen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:49 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag ga ik het dragen van mijn boots uitproberen, zijn een stuk steviger dan de sneakers.
Neem mn sneakers wel mee voor het geval dat het nog niet gaat
Ligt eraan welke. Mijn pascals liepen gelijk heerlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Docs? Want die waren echt een marteling om het in te lopen.
So hé, wat suf!quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:35 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, burgerplicht gedaan. Het is wel frappant dat de stembureaumensen niet snappen dat mijn lief niet voor de PS mag stemmen maar wel voor waterschappen en dat zij er dan voor moet zorgen dat ze geen twee biljetten krijgt. Het leek me dat ze wel enige uitleg over het stemrecht van niet-Nederlandse EU-burgers krijgen
Ik heb daar wel uitleg over gekregen in die ellenlange stembureauinstructie. Sowieso, als iemand 1 stempas inlevert, kan ze nooit 2 biljetten krijgen natuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:35 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, burgerplicht gedaan. Het is wel frappant dat de stembureaumensen niet snappen dat mijn lief niet voor de PS mag stemmen maar wel voor waterschappen en dat zij er dan voor moet zorgen dat ze geen twee biljetten krijgt. Het leek me dat ze wel enige uitleg over het stemrecht van niet-Nederlandse EU-burgers krijgen
Ik mis die goede oude kloof tussen de burger en de politiekquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, joepie. Kreeg per ongeluk wat mee van dat debat gisteren. Waar het volk, wie dat ook mogen zijn, eerder blijkbaar afhaakte bij de politiek vraag ik me inmiddels oprecht af of er überhaupt nog iemand zich serieus genomen voelt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
Ja weet ik wel, net als New York enzo.
Maar dacht dat dit soort gerechten van de Duitsers af kwam
Wat ben jij vrolijk! Lekker gewerkt of heerlijk geslapen?quote:
Doorslapen van O is wel erg lekker. En langer leert hij hopelijk vanzelf wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:21 schreef Jagärtrut het volgende:
geen burgerplicht om te doen hier. Moet me nog wel registreren voor de EU verkiezingen..
Pff, vandaag staken de leraren hier. En is m’n duutser in Den Haag, dus sta er tot vanavond laat alleen voor. Om 8 uur begon ik al te rekenen hoe lang het nog duurde voordat ze allebei in bed lagen vanavond...
Het goede nieuws is dat er echt een knop om lijkt te zijn bij O, die werd vannacht maar 1x kort wakker. Nog wel veel te vroeg wakker, maar we kunnen niet alles hebben.
Ik was idioot vroeg wakker, maar wel klaar wakker. Net wat leuke dingen in wow gedaan. Nog wat klusjes doen zo, waaronder stemmen en de apotheek bezoeken en dan begrafenis. Dat zal wel minder vrolijk zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ben jij vrolijk! Lekker gewerkt of heerlijk geslapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes, en veel plezier toch ook! Hier is het in elk geval wel prima weer. Niet heel zonnig, maar weinig wind en geen regen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat zit aan de school vast. De school bied ook wel opvang. Maar goed, ik ben gewoon thuis dus hij kan ook lekker thuis blijven. Beter voor hem, op het moment wat lastiger voor mij. Als O straks wakker wordt gaan we maar eens op stap en wat doen, daar worden we allemaal blij van.
Fijn!quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:27 schreef Bluezz het volgende:
Nepdocs
Ging goed met lopen van trein naar zkh
quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:27 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik heb zojuist mijn patiënt ontslagen. Eergisteren ook al eentje, maar die was er met 10 minuten wel weer bovenop. Deze patiënt had een nachtje nodig, en eenmaal op mijn hand opgewarmd wilde hij/zij weer graag naar buiten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijenhospitaal
![]()
Ik ga stemmen en rondje dierentuin doen als m'n kind wakker is. Nu even koffie zetten![]()
Het gaat ook zo fijn over de provinciale statenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:10 schreef Barreltje het volgende:
wij keken gister ook het debat.. en moest af en toe erg lachen hoe politici enorm langs elkaar heen kunnen praten om hun Eigen punten in het voetlicht te brengen ipv een " echte" discussie aan te gaan met de andere politici..
het voelde nogal veilig eigenlijk..
en Jetten met een uitglijer dat de gebeurtenissen in Utrecht niks met terrorisme te maken hebben..
vanavond stemmen.. het mag toch tot 20.00 ?
Dat zou je wel denken. Maar in de praktijk blijkt dat de persoon die de stempassen aanneemt dat dan wel zegt tegen degene die de biljetten uitdeelt maar dat deze uit automatisme toch gewoon twee biljetten geeft. De vorige keer registreerde de man achter de tafel helemaal niet dat het maar een stempas en gaf hoppatee twee biljetten en was bij correctie helemaal verbaasd 'maar waaróm heeft u dan maar een pas?!'. Dat vond ik toch wat merkwaardig, dat die informatie blijkbaar of niet verstrekt wordt of niet doordringt. Of we hebben te weinig buitenlanders in de gemeente, dat kan ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb daar wel uitleg over gekregen in die ellenlange stembureauinstructie. Sowieso, als iemand 1 stempas inlevert, kan ze nooit 2 biljetten krijgen natuurlijk
En dan is Wilders stil.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of we hebben te weinig buitenlanders in de gemeente, dat kan ook
Nog steeds een erg makkelijk kind. Ik slaap gemiddeld 6 uur, met onderbrekingen voor voeden. Anna ondertussen ook wel meer slaap, maar ze is nog moe van het herstel. Ze is wel teleurgesteld dat ze niet kan borstvoeden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben trouwens heel benieuwd hoe het met de Annies en Lein en Kaas met de babies gaat?
Waarom ben je dan zo zwaar in je bewoordingen in je eerdere post? Je bent iig erg dubbel, snap er niks van zo qua gedachtegang eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat zit aan de school vast. De school bied ook wel opvang. Maar goed, ik ben gewoon thuis dus hij kan ook lekker thuis blijven. Beter voor hem, op het moment wat lastiger voor mij. Als O straks wakker wordt gaan we maar eens op stap en wat doen, daar worden we allemaal blij van.
Dat laatste is hartstikke fijn. En borstvoeding, da's jammer helaas (misschien dat de omgeving dat wat minder jammer zal vinden, nu kunnen andere ook een flesje geven)quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog steeds een erg makkelijk kind. Ik slaap gemiddeld 6 uur, met onderbrekingen voor voeden. Anna ondertussen ook wel meer slaap, maar ze is nog moe van het herstel. Ze is wel teleurgesteld dat ze niet kan borstvoeden.
Marijn doet het verder goed, vandaag weer op geboortegewicht. Hij is erg rustig.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog steeds een erg makkelijk kind. Ik slaap gemiddeld 6 uur, met onderbrekingen voor voeden. Anna ondertussen ook wel meer slaap, maar ze is nog moe van het herstel. Ze is wel teleurgesteld dat ze niet kan borstvoeden.
Marijn doet het verder goed, vandaag weer op geboortegewicht. Hij is erg rustig.
Waar honden al niet goed voor zijnquote:
Haha ja ach.. hier wordt ook vanalles gevangen tijdens t wandelen..quote:
Ik zie wel dat dat hier ook mis kon gaan. Je gaf stempassen aan 1 persoon, die controleerde met een ander en bij een derde persoon kreeg je de stembiljetten. Maar die lette niet echt op de eerste 2 en zat steeds op haar mobiel en iedereen die voor haar neus kwam te staan gaf ze 2 stembiljetten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:35 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, zo dus. Hoewel onze mensen niet op hun mobiel zaten maar een beetje overprikkeld waren geloof ik, wegens basisschool om 8.15 uurquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie wel dat dat hier ook mis kon gaan. Je gaf stempassen aan 1 persoon, die controleerde met een ander en bij een derde persoon kreeg je de stembiljetten. Maar die lette niet echt op de eerste 2 en zat steeds op haar mobiel en iedereen die voor haar neus kwam te staan gaf ze 2 stembiljetten.
Stofzuiger galorequote:Op woensdag 20 maart 2019 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha ja ach.. hier wordt ook vanalles gevangen tijdens t wandelen..
https://i.imgur.com/yQet56g.mp4. Als hij in deze modus is, weet je al hoe laat t is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 20-03-2019 12:39:48 ]Let me see you stripped down to the bone
Hij heeft het geleerd van en Herder.quote:
Huh, vertel, waarom is dat?quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:35 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, wel een beetje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:38 schreef minilot het volgende:
Maar Sally was een poes in een hondenlijf toch, @:Lonaa?![]()
Ratten vangen ze ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij heeft het geleerd van en Herder.![]()
Sally heeft ook eens een muis gevangen.
Hier schijnt ie waterig.. voor de zekerheid maar in de garage zagen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat de zon gisteren een vergissing gemaakt heeft en dus vandaag gewoon weer vertrokken is #grijs.
Er was hier ook water ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier schijnt ie waterig.. voor de zekerheid maar in de garage zagen.
Hier nog geen neerslag iig.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:33 schreef minilot het volgende:
@:liedetector en @:Lucky_Strike!
Door jullie fantastisch handig in één week geplande CUL-meetings was ik kort achter elkaar pas in de loop van de nacht thuis en nou, twee weken later..Maar niet naar een arts geweest? Kinderwens of niet, 2 jaar niet ongesteld lijkt mij vrij zorgwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Al onze ellende met fertiliteit begon met een onregelmatige ongesteldheid, op het hoogtepunt ook 2 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Veertien maanden niet ongesteld post-bevalling is vrij normaal bij borstvoeding geven op verzoek + samen slapen + overdag bij kind thuis zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar niet naar een arts geweest? Kinderwens of niet, 2 jaar niet ongesteld lijkt mij vrij zorgwekkend. Al onze ellende met fertiliteit begon met een onregelmatige ongesteldheid, op het hoogtepunt ook 2 jaar.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Vanmorgen een goed gesprek gehad!Shell?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om te mogen stemmen voor de Tweede Kamer en Provinciale Staten moet je de Nederlandse nationaliteit hebben. Voor waterschap en gemeenteraad mag je ook stemmen als je geen Nederlandse nationaliteit hebt maar wel EU-burger bent. Het waarom erachter weet ik ook nietquote:
Mijn baby heeft vannacht matig geslapen en wij dus ook. Hij heeft net voor t eerst gebadderdquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben trouwens heel benieuwd hoe het met de Annies en Lein en Kaas met de babies gaat?
Dat zit niet in Delftquote:
Omdat je als buitenlandse EU-burger niet de landelijke politiek (1e en 2e kamer) mag kiezen. Indirect zijn de verkiezingen voor de provinciale staten ook verkiezingen voor de Eerste Kamer. Gemeente en waterschap is veel meer lokaal en daar mag je dus als EU-inwoner wel voor stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:01 schreef Clubsoda het volgende:
Om te mogen stemmen voor de Tweede Kamer en Provinciale Staten moet je de Nederlandse nationaliteit hebben. Voor waterschap en gemeenteraad mag je ook stemmen als je geen Nederlandse nationaliteit hebt maar wel EU-burger. Het waarom erachter weet ik ook niet
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn baby heeft vannacht matig geslapen en wij dus ook. Hij heeft net voor t eerst gebadderden daarna voor t eerst uit de borst gedronken. En papa is hem nu aan het inschrijven op het Stadhuis
Dank. Blijft wat arbitrair dat je je als blijvende inwoner niet met de landelijke politiek mag bemoeien, maar soit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je als buitenlandse EU-burger niet de landelijke politiek (1e en 2e kamer) mag kiezen. Indirect zijn de verkiezingen voor de provinciale staten ook verkiezingen voor de Eerste Kamer. Gemeente en waterschap is veel meer lokaal en daar mag je dus als EU-inwoner wel voor stemmen.
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:12 schreef Clubsoda het volgende:
@:minilot deel 3 van Queer Eye al ontdekt op Netflix? In aflevering twee heeft Antoni zowaar een rolletje van betekenis
Doen we.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Er komt geen foto van Art online. Maar als je je telefoonnummer dm't, zal ik de hoogtepunten whatsappen
Omdat de kinderen elkaar vanaf 7 uur in de haren zaten. En ik niet zo’n fan ben van m’n kind uitbesteden simpelweg omdat het makkelijker is voor mij. Omdat hij al zoveel weg is denk ik dat thuis zijn en bij ons zijn voor T ook erg goed is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo zwaar in je bewoordingen in je eerdere post? Je bent iig erg dubbel, snap er niks van zo qua gedachtegang eerlijk gezegd
Eh, mijn syrische vrienden mogen wel voor het waterschap stemmen. PS weet ik niet zeker, dacht het niet neequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Om te mogen stemmen voor de Tweede Kamer en Provinciale Staten moet je de Nederlandse nationaliteit hebben. Voor waterschap en gemeenteraad mag je ook stemmen als je geen Nederlandse nationaliteit hebt maar wel EU-burger bent. Het waarom erachter weet ik ook niet
Ik was hier ook heel erg teleurgesteld dat ik na 8 maanden weer ongesteld werd. Ik heb er zo’n hekel aan. En het is ook niet nuttig, want ik geloof niet dat er hier ooit een derde komt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Veertien maanden niet ongesteld post-bevalling is vrij normaal bij borstvoeding geven op verzoek + samen slapen + overdag bij kind thuis zijn![]()
Geen enkele reden tot zorg, is heel natuurlijk.
Bij één van de CUL-meets de volgende ochtend Günther pas weer gevoed en dat was op afstand de langste keer zonder voeden of kolven en hoppa! Eisprong.
Da's ook niet fijn, niet voor jou en niet voor de kinderen. Is dat vaak? Wij waren met z'n drietjes, en het was altijd 2 tegen 1, maar wel altijd in wisselende samenstelling.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Omdat de kinderen elkaar vanaf 7 uur in de haren zaten. En ik niet zo’n fan ben van m’n kind uitbesteden simpelweg omdat het makkelijker is voor mij. Omdat hij al zoveel weg is denk ik dat thuis zijn en bij ons zijn voor T ook erg goed is.
Zodra we dingen gaan doen gaat het weer een stuk beter. En dat doet altijd goed. We zijn vanmorgen naar een speeltuin geweest, en sindsdien gaat het redelijk soepel hier.
Het kwam erg somber over wat me niet zo goed voor T leek, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen uit je tekstquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Omdat de kinderen elkaar vanaf 7 uur in de haren zaten. En ik niet zo’n fan ben van m’n kind uitbesteden simpelweg omdat het makkelijker is voor mij. Omdat hij al zoveel weg is denk ik dat thuis zijn en bij ons zijn voor T ook erg goed is.
Zodra we dingen gaan doen gaat het weer een stuk beter. En dat doet altijd goed. We zijn vanmorgen naar een speeltuin geweest, en sindsdien gaat het redelijk soepel hier.
Hier precies hetzelfde hoor. Zodra ze de hele dag thuis zitten, vliegen ze elkaar om de haverklap in de haren. Buiten nergens last van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nou ja, ik was het ook wel even zat. Helaas voor mijn kinderen ben ik ook maar een mens..quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Het kwam erg somber over wat me niet zo goed voor T leek, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen uit je tekst
Fijn dat het zo gezellig is
Dank. Gek, want in een quote is het wel met punt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat je de dubbelepunt weg moet laten.
Mag ook als je een verblijfsvergunning hebt en 5 jaar in Nederland verblijftquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eh, mijn syrische vrienden mogen wel voor het waterschap stemmen. PS weet ik niet zeker, dacht het niet nee
Dat laatste zijn ze nog niet, september 2015 binnengekomen. Daarom keek ik ook zo raar op. Maar ook mijn 2 leidinggevenden, beiden expats, 1 is 1,5 en 1 is 3 jaar in Nederland, mochten voor het waterschap stemmen (niet dat ze het deden)quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mag ook als je een verblijfsvergunning hebt en 5 jaar in Nederland verblijft
Oh nee, sorry, 5 jaar is bij de gemeenteraadsverkiezingen, waterschap is verblijfsvergunning. Jouw expat-collega's zijn EU-burgers toch? Dan mag het direct. als je ingeschreven bent.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste zijn ze nog niet, september 2015 binnengekomen. Daarom keek ik ook zo raar op. Maar ook mijn 2 leidinggevenden, beiden expats, 1 is 1,5 en 1 is 3 jaar in Nederland, mochten voor het waterschap stemmen (niet dat ze het deden)
Als ze Noors zijn niet...quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh nee, sorry, 5 jaar is bij de gemeenteraadsverkiezingen, waterschap is verblijfsvergunning. Jouw expat-collega's zijn EU-burgers toch? Dan mag het direct. als je ingeschreven bent.
Let me vote then for you, pleasequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Een Noorse en een Deen. Of zij wel of niet ging stemmen zei ze niet, hij zeker niet, liet het aan ons over, "your water, you vote"
Ik zie nu een autoportier voor me datquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Let me vote then for you, please![]()
Stembureau.Check.
Auto is naar “een mannetje” ofwel automonteur.
Hopelijk kan hij de weigerende portieren en raam fiksen voor een acceptabel bedrag.
Auto is 15 jaar oud.
Dag T.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je Mini met Günther op bezoekquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:10 schreef Lonaa het volgende:
Met Alex en Otto naar Rutbeek geweest. Was voor het eerst sinds Sally er niet meer is. Was ook 1 van de laatste plekken waar ik met Sally was. Wel een keer slikken hoor.
Maar ohhh wat vonden de jonge jongens het mooi
Otto is de Duitse Staande van een vriendin. 3 maand jong.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je Mini met Günther op bezoek? Maar ook even een aai over je bol. Je moet er een keer door en da's klote (maar gedaan).
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Otto is de Duitse Staande van een vriendin. 3 maand jong.![]()
Ik zou met Mini hele andere dingen doen.
Likewise!quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou met Mini hele andere dingen doen.
quote:
Wij drinken witte wijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:58 schreef Lonaa het volgende:
Tevens, vrijdag huiswarming. Uitpakken met drankjes en hapjes? Of kratten pils en paprikachips?
Keuzes.
hangtt van de mensen af die komen lijkt me...veeel is gewoon bier chips en wat toastjes toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:58 schreef Lonaa het volgende:
Tevens, vrijdag huiswarming. Uitpakken met drankjes en hapjes? Of kratten pils en paprikachips?
Keuzes.
Hapjes moet sowieso wel iets makkelijks want er komt een krappe 20 manquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef liedetector het volgende:
[..]
hangtt van de mensen af die komen lijkt me...veeel is gewoon bier chips en wat toastjes toch?
anders volgende dag mega afwas en gedoe (trouwens om te halen en maken ook al)
bier en chips en wijn en andere drank dus....slotje opgelostquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hapjes moet sowieso wel iets makkelijks want er komt een krappe 20 man
Ja hallo, ik wil wel beetje mn best doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:05 schreef liedetector het volgende:
[..]
bier en chips en wijn en andere drank dus....slotje opgelost
Jaren 80 themaquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:58 schreef Lonaa het volgende:
Keuzes.
Ik hou van die shitquote:
Soepstengels met hummus en dukkah voor het linkje naar nuquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
lol (inclusief een glas sigaretten in het midden?)
lijkt me best lekker, volgens mij moet je vooral lekker het klaar hebben staan en niet zorgen voor 100 afwasquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik overweeg deze te maken:
http://haverecipes-willco(...)per-bowl-sunday.html
En een beetje kaas. Stokbroodje met mijn awesome schapenkaasshizzle.
Sowieso, zorgen dat het allemaal klaar is en alleen nog ff opwarmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:11 schreef liedetector het volgende:
[..]
lijkt me best lekker, volgens mij moet je vooral lekker het klaar hebben staan en niet zorgen voor 100 afwas
Oh das nog optimistischquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:15 schreef liedetector het volgende:
[..]
zeeland he...... daar komt dat volgend jaar pas in de mode
van die zachte asperges uit een pot, in een rolletje ham? Die wel? Augurk in rookvlees? Blokje kaas met gember. En opeens, na jaren dit, kwam iemand met iets heel exotisch...een dadel gevuld met rookvlees. En natuurlijk bowl erbijquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eitje in rookvlees. Kende ik nog niet
brrrrrquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
van die zachte asperges uit een pot, in een rolletje ham? Die wel? Augurk in rookvlees? Blokje kaas met gember. En opeens, na jaren dit, kwam iemand met iets heel exotisch...een dadel gevuld met rookvlees. En natuurlijk bowl erbij
Hmm asperges in ham wel ja.. en dadelsquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
van die zachte asperges uit een pot, in een rolletje ham? Die wel? Augurk in rookvlees? Blokje kaas met gember. En opeens, na jaren dit, kwam iemand met iets heel exotisch...een dadel gevuld met rookvlees. En natuurlijk bowl erbij
@Lie: Wat kwam er nu mee uit India aan kruiden en/of kadootjes?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:58 schreef liedetector het volgende:
laatste keer dat ik keek was het geld op de rekening alleen maar gegroeid en zal er morgen of overmorgen wel weer opstaan, geef geloof ik nooit zoveel uit, maar de auto moet voor de keuring en heeft een raar grapje wat ook al een snelheidboete gekost heeft, dus opzich niet erg dat het even flink gegroeid is dus, geloof dat de bijna maar india mijn meisje precies niks gekost heeft op wat dingen die ze daar aangeschaft heeft als kadootjes na, super deal dus...
tijd voor nog een paar schoenen en wat broeken ofzo
Dadels met roomkaas en spek eromheen toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat was er toen in de mode km te serveren?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lie: Wat kwam er nu mee uit India aan kruiden en/of kadootjes?
Jaren zestig - hapjes
zonder spek ken ik zequote:Op woensdag 20 maart 2019 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Dadels met roomkaas en spek eromheen toch?
bowl?quote:Ik vind het heerlijk allemaal, ook de bowl.
Doet me allemaal aan mijn kindertijd denken (ben uit 82) en die was leuk
Wat jullie alllemaal opnoemen of ik had een hele moderne moeder..quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat was er toen in de mode km te serveren?
ze heeft zich in gehouden, vooral wat olieen als in luchtjes.... wat kristallen en verder ben ik spoiled rotten met mooie zilveren ringen (ik hou ervan als er van die dingen op zitten die kunnen draaien) en wat armbanden van kristallen enzo (ik verlies sloop nog al eens wat, dus een mooie nieuwe voorraad) kortom happy en kruiden dit keer eigenlijk niet (had ze ook minder tijd voor gehad dit jaar...volgende keer weer)quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lie: Wat kwam er nu mee uit India aan kruiden en/of kadootjes?
Jaren zestig - hapjes
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bowlquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zonder spek ken ik zemaar met spek lijkt me wel smakelijker
[..]
bowl?
Brr kippenleverquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:45 schreef Lonaa het volgende:
En mijn oma bakte altijd kippenlever met spek er omheen.
Ik denk dat die hapjes gewoon lang in de mode warenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat jullie alllemaal opnoemen of ik had een hele moderne moeder..
Ah. Ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bowl
Soort jaren 80 Hollandse versie van sangria, vaak zonder alcohol trouwens bij ons thuis
tuurlijk bowl...met of zonder alcohol, de kant van mn vader was altijd zonder...met alleen maar van die vieze vruchten uit blik..... kant van mn moeder vers fruit en alcohol (was daar ook altijd veel gezelliger...heel gekquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zonder spek ken ik zemaar met spek lijkt me wel smakelijker
[..]
bowl?
Pics van je ringenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
ze heeft zich in gehouden, vooral wat olieen als in luchtjes.... wat kristallen en verder ben ik spoiled rotten met mooie zilveren ringen (ik hou ervan als er van die dingen op zitten die kunnen draaien) en wat armbanden van kristallen enzo (ik verlies sloop nog al eens wat, dus een mooie nieuwe voorraad) kortom happy en kruiden dit keer eigenlijk niet (had ze ook minder tijd voor gehad dit jaar...volgende keer weer)
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:47 schreef liedetector het volgende:
[..]
tuurlijk bowl...met of zonder alcohol, de kant van mn vader was altijd zonder...met alleen maar van die vieze vruchten uit blik..... kant van mn moeder vers fruit en alcohol (was daar ook altijd veel gezelliger...heel gek
Filmpje mag ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:49 schreef liedetector het volgende:
[..]
de takke..... hoe krijg je dat goed op een foto man?
👍klinkt goed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
ze heeft zich in gehouden, vooral wat olieen als in luchtjes.... wat kristallen en verder ben ik spoiled rotten met mooie zilveren ringen (ik hou ervan als er van die dingen op zitten die kunnen draaien) en wat armbanden van kristallen enzo (ik verlies sloop nog al eens wat, dus een mooie nieuwe voorraad) kortom happy en kruiden dit keer eigenlijk niet (had ze ook minder tijd voor gehad dit jaar...volgende keer weer)
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:49 schreef liedetector het volgende:
[..]
hahahahahah funny pants
blijft overbelichten met telefoon
S3?!quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:12 schreef Clubsoda het volgende:
@:minilot deel 3 van Queer Eye al ontdekt op Netflix? In aflevering twee heeft Antoni zowaar een rolletje van betekenis
Leuk! Vrolijkquote:
standaard een ring of 6 7 om altijd.... en een ervan is de wit gouden trouwring met in het midden idd champagne van mn moeder (heel smal en mij net iets te groot, dus daar altijd een andere zilveren ring voor zitten... geloof niet dat ik die ooit nog af krijg ook) die heb ik ook al een jaar of 25 om nog voor de trouwring van mn moeder er achter zat...quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk! Vrolijk
En eens mbt zilver
Wilde ook geen warme goud trouwring. Nu de kleur van een lekkere witte wijn als trouwring. Perfect passend, champagnegoud![]()
ben ik soms ook bang voor, maar het went ook.... als ik er nu een af doe voelt het gek en sommige vingers hebben gewoon de hele vorm lijkt wel... maar ik snap je wel...quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm ik zou nooit een ring dragen.. Vermoed dat ik mn vinger eraf ruk, omdat ik ergens achter blijf hangen.
Mooi!quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:05 schreef liedetector het volgende:
[..]
standaard een ring of 6 7 om altijd.... en een ervan is de wit gouden trouwring met in het midden idd champagne van mn moeder (heel smal en mij net iets te groot, dus daar altijd een andere zilveren ring voor zitten... geloof niet dat ik die ooit nog af krijg ook) die heb ik ook al een jaar of 25 om nog voor de trouwring van mn moeder er achter zat...
verder altijd eentje om van mn stiefdochter om het zo maar te noemen en die is hele patroon wat erin zat gewoon helemaal kwijt.... je ziet nog net dat er ooit iets in zat....ik hou er van!
Koos heeft zijn vinger op die manier gebroken jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm ik zou nooit een ring dragen.. Vermoed dat ik mn vinger eraf ruk, omdat ik ergens achter blijf hangen.
Stukje warm gehakt wat je uren na het draaien van de ballen tegenkomtquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:13 schreef golfer het volgende:
Bij sommige keukenhandelingen doe ik mijn (trouw)ring af.
Inderdaad geen ring bij ballen draaien en ook niet bij sla mengen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:15 schreef Molo het volgende:
Stukje warm gehakt wat je uren na het draaien van de ballen tegenkomt
gehakt kneden dat soort dingen altijd!!!! op dus 1 na omdat die echt niet af wilquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:13 schreef golfer het volgende:
Bij sommige keukenhandelingen doe ik mijn (trouw)ring af.
Die zet je toch even zelf weer erinquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
Zo ff terug naar Hap1 hechting is gesneuveld door het hamer incident
als ik de tools had wellicht.. maar met hechten heb je (ik) twee handen nodigquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die zet je toch even zelf weer erin
Liever een vadermelkring?quote:
En toen bleek dat het niet alleen echt bestaat, maar je er ook gecapsuleerde placenta aan kunt toevoegenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:29 schreef Vanyel het volgende:
En toen bleek dat het niet alleen echt bestaat, maar je er ook gecapsuleerde placenta aan kunt toevoegen![]()
![]()
[..]
En toen bleek dat het niet alleen echt bestaat, maar je er ook gecapsuleerde placenta aan kunt toevoegen![]()
![]()
[..]
![]()
Bijzonder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Om te mogen stemmen voor de Tweede Kamer en Provinciale Staten moet je de Nederlandse nationaliteit hebben. Voor waterschap en gemeenteraad mag je ook stemmen als je geen Nederlandse nationaliteit hebt maar wel EU-burger bent. Het waarom erachter weet ik ook niet
Een lotusring dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb deze zwangerschap ook geleerd over Lotus bevallingen. TMI
Placenta, kloptquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bijzonder.
Denk dat de meeste autochtonen dit niet eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zojuist aan mijn democratische plicht voldaan, twee keer op een vrouw gestemd."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef TAV74 het volgende:
Hier al jaren drie ringen, gaan alleen af bij handballen, gehakt kneden en klussen.Leuk die ringen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zojuist aan mijn democratische plicht voldaan, twee keer op een vrouw gestemd.
Duidelijk Keltische fans
Ik ga ook op twee vrouwen stemmen, maar dan puur omdat die mannen horken zijn en die vrouwen beterrrrrr
Mijn kind wil ook graag stemmen, want ze hoorde dat je dat iets in mocht kleuren![]()
Nemen dus een rood potloodje en blaadje voor haar mee zo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef TAV74 het volgende:
Hier al jaren drie ringen, gaan alleen af bij handballen, gehakt kneden en klussen.Ik heb m'n stemmen eerlijk verdeeld over man en vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zojuist aan mijn democratische plicht voldaan, twee keer op een vrouw gestemd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
dan knippen ze de navelstreng niet door.. die valt er dan vanzelf af incl placenta na een tijdje.quote:
Daarbij wordt de vrouw in kwestie door een 'acteur' gespeeldquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan knippen ze de navelstreng niet door.. die valt er dan vanzelf af incl placenta na een tijdje.
Oké, dit wist ik nog nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
![]()
Ja! Die wilde ik net noemen. Ieder zijn of haar ding, zullen we maar zeggen....quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En tot die tijd wrijf je hem gezellig in met zout en draag je baby in de ene arm en een placentamandje in de andere hand. Of zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan knippen ze de navelstreng niet door.. die valt er dan vanzelf af incl placenta na een tijdje.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarbij wordt de vrouw in kwestie door een 'acteur' gespeeld
Driftbui als ze erachter komt dat ze niet mee het hok in magquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk die ringen!
Duidelijk Keltische fans
Ik ga ook op twee vrouwen stemmen, maar dan puur omdat die mannen horken zijn en die vrouwen beterrrrrr
Mijn kind wil ook graag stemmen, want ze hoorde dat je dat iets in mocht kleuren![]()
Nemen dus een rood potloodje en blaadje voor haar mee zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel een mooie herinnering aan deze periode. Dat lichte is dus de melk (in hars).
Ik heb dat de vorige keer ook gedaan omdat ik alleen maar mannennamen zag staan. Maar nu zag ik juist alleen vrouwennamen, dus ben ik juist voor de man gegaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:40 schreef TAV74 het volgende:
Verder zojuist aan mijn democratische plicht voldaan, twee keer op een vrouw gestemd.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Aure het volgende:
![]()
Moedermelkring onder de spoiler
Ik dacht dat het symbolisch zo heette, maar er zit dus echt moedermelk in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel een mooie herinnering aan deze periode. Dat lichte is dus de melk (in hars).Apart. Maar hij is wel mooi.
Je missie was bereiktquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat de vorige keer ook gedaan omdat ik alleen maar mannennamen zag staan. Maar nu zag ik juist alleen vrouwennamen, dus ben ik juist voor de man gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |