Het wachten is op wilders en baudet voor datquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Wat saai dit, wanneer gaan ze het over de islam hebben?
Mwa Baudet maakt daar niet zo'n stokpaardje van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het wachten is op wilders en baudet voor dat
Veiligheid*quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
Zorg, Onderwijs en Veiligheid moeten altijd de hoogste prioriteit hebben.
Wanneer wel?quote:
Heb al wel een keuze, maar wil toch dit even aanzien of de standpunten goed onderbouwd blijven.quote:
quote:
Kan ook, mijn enveloppe zit nog dicht allen. Niet gezien dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Zipportal
Gewoon dat stempassie niet mee
Goochem idd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kracht van Rutten is natuurlijk dat debatteren.
Emile "5 hypotheken op mijn huis" Roemerquote:
Of ik stem op een of ander lokaal partijtjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kan ook, mijn enveloppe zit nog dicht allen. Niet gezien dan.
Wees blij. Dat betekend waarschijnlijk dat je niet dagelijks te maken hebt met de zorg in ons land.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:50 schreef Merkie het volgende:
Ik snap dit debat over deze stelling niet.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:51 schreef Oscar. het volgende:
Razend trots op, maar je gaat maar naar de voedselbank
Elvis ook!quote:
Omdat de provinciale verkiezingen ook de eerste kamer kiest.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:52 schreef Protoplanet het volgende:
Wat moeten we op dit moment met al die nationale thema's
RTquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:52 schreef Nober het volgende:
Kinderen zijn slecht voor het klimaat. Weg ermee!
Allemaal VVD-ers zitten thuis op de bank mee te knikken, goed gezegd Mark.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Het onderwerp volledig ontweken door Rutte
Celine wilde net kinderen met jou.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:52 schreef Nober het volgende:
Kinderen zijn slecht voor het klimaat. Weg ermee!
Deze keer was het iets te opzichtig, dat maakte het zwakker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:52 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ja idd, echt alles verdraait naar iets waar niemand het mee oneens kan zijn
Bring back Job!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:53 schreef Aquarii het volgende:
Die neppe vooraf ingestudeerde teksten zijn echt tenenkrommend
Idd. Wachten op Kuzu en Baudet, hopelijk shockeren ze nog een beetje.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:53 schreef Aquarii het volgende:
Ze kijken elkaar ook in de ogen met die wetenschap. Het druipt er gewoon vanaf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:53 schreef Aquarii het volgende:
Na de PVV.quote:
Komt omdat Marijnissen zwak het debat in ging en de vinger niet op de zere plek wist te leggen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Het onderwerp volledig ontweken door Rutte
Is behoorlijk stoned. Komt niet goed.quote:
Als de microfoon aan staatquote:
bel de woutenquote:
Kan prima. Helaas wil D66 en de rest van de partijen geen geprivatiseerde zorg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
RUTTE met zijn trots op de zorg...ooow man...geef die mensen eens een goed salaris.
Rutte ziet NL als zijn landje inmiddels, beetje beste land ter wereld geworden, zoals hij vaak uitlegt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
RUTTE met zijn trots op de zorg...ooow man...geef die mensen eens een goed salaris.
quote:
Binnen 30 seconden.quote:
Al jaren zo, nooit echt geweldig geweest.quote:
Alle aprtijleiders zijn erquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:56 schreef Nikonlover het volgende:
Wie van 50plus komt er? Die ouwe dikke?
quote:
Ome Henk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:56 schreef Nikonlover het volgende:
Niemand geloof ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:56 schreef Nikonlover het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rutte ziet NL als zijn landje inmiddels, beetje beste land ter wereld geworden, zoals hij vaak uitlegt.
Stem FvD!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:57 schreef Leonos het volgende:
Ik stem PvdA morgen, weet niet meer waarommaarja, zijn allemaal kneuzen.
Decennia gedaan. Is nu afgelopen bij mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:57 schreef Leonos het volgende:
Ik stem PvdA morgen, weet niet meer waarommaarja, zijn allemaal kneuzen.
Die mensen kan hij toch niet overhalen om op hem te stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef Bocaj het volgende:
Ben nog steeds pissig dat Mark voorbij ging aan al die ontslagen in de zorg...
Hij was er zelf bij!
Maar wel pochen dat mensen zo goed werk doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |