dan ga ik lekker naar huis na het werkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stem gewoon met je eigen gevoel en verstand.
Kun jij morgen wel het huis uit met dat gedoe "?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stem gewoon met je eigen gevoel en verstand.
Al was het eerder gezegd....had ik hem nog geprobeerdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Begreep ik, maar ik vind het raar dat Sjoef nu pas zegt dat het niets bijzonders is.
doe maar links ietsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef Charmian het volgende:
volgens de stemwijzer moet ik CDA of Denk stemmen...lamaar dus
De tekst is sowieso bijzaak.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kunnen geeen engels iig das wel te horen
DENK zocht nog een sterke leider.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben net Erdogan met mijn stem adviezen
Nou ja, ik hou er wel van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Al was het eerder gezegd....had ik hem nog geprobeerd
Morgen heb ik niks in huis, moet alleen nog wat spullen aan de kant zetten, vrijdag komen ze pas in huis, nu zijn ze aan de buitenzijde bezig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun jij morgen wel het huis uit met dat gedoe "?
Daar gaat het om toch. Hij was beter dan mijn eigen IPA in elk geval. Die is toch iets te bitter naar mijn smaak. Zoveel bieren zoveel smaken. Mijn favoriet tot nu toe is toch wel de Golden Carolus.quote:
Ja en dan nog.. ook al zouden ze bezig zijn zou dat moeten kunnen, maar ik ben er ook altijd liever bij dan in dat soort gevallenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Morgen heb ik niks in huis, moet alleen nog wat spullen aan de kant zetten, vrijdag komen ze pas in huis, nu zijn ze aan de buitenzijde bezig.
Dus ik kan wel even heen en weer, ga ik ook doen.
wat???quote:
andere mogelijkheden zouden nog CU 50+ (quote:
Oh is dat een nieuw dingetje van Aap.... straks natuurlijk voor boven in zn molenquote:
ik dacht dat dat jouw natuurlijke haarkleur wasquote:
Oh leuk Sas. Heb je een telescoop of heb je bij iemand gekeken die er eentje heeft?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |