Hij had een golddiggerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was toen iets met een ex van hem.Ik weet niet meer wat.
Geen idee meerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
nooit meerquote:
Die verliet hem toen hij na z'n niertransplantatie weer ziek werd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was het.quote:
Dit, erg van zijn ziekte, maar zo bijzonder was ie niet, kon door zijn lengte net met iets meer 'kwajongensstreken' wegkomen, niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vond er niet veel aan...eerder irritant
Niet een echte golddigger dus ...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die verliet hem toen hij na z'n niertransplantatie weer ziek werd.
Ja die dacht dat hij eerder het loodje liet. Kon ze niet op wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die verliet hem toen hij na z'n niertransplantatie weer ziek werd.
Gaan we zo beginnen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hij vind het LELIJK álle vrouwen met kort haar zijn lelijk volgens MO
Ja zeker wel die operatie had ze niet op de planningquote:
Misschien had ie beter een omgebouwde broer van Guus Meeuwis kunnen nemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen gemeenschap van goederen waarschijnlijk.
Hij werd juist ziek na die operatie, dus dat was het niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker wel die operatie had ze niet op de planning
Dat hij zo hard werkte ondanks zijn ziekte, was toch wel bijzonder hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit, erg van zijn ziekte, maar zo bijzonder was ie niet, kon door zijn lengte net met iets meer 'kwajongensstreken' wegkomen, niet meer dan dat.
Ik vond je er leuk uitzien met je pittig kapselquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:00 schreef FANN het volgende:
Ik heb al kort haar vanaf mijn pubertijd![]()
héél soms iets langer... maar dat duurde nooit zo lang.........
Nou wat dan ook dat mormel was zeker niet met liefde met die gastquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij werd juist ziek na die operatie, dus dat was het niet.
Hij had er ook als een ruk teletubbie op de bank bij neer kunnen zijn gaan zitten ...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat hij zo hard werkte ondanks zijn ziekte, was toch wel bijzonder hoor.
Zijn zus was een grote steun,die moest hem afremmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
gelukkig maar kalequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond je er leuk uitzien met je pittig kapsel
Daar heb ik ook veel respect voor, maar daarom hoef ik het niet grappig of van hoogwaardig niveau te vinden, of überhaupt leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |