SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Wie?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Zit Spijker morgen nog achter de tafel?
quote:
Stem dan op de eerstvolgende partij in de uitslag van de kieswijzer. Zolang het geen PVV of FvD is, is eigenlijk alles wel okee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
Ik heb ondertussen nog geen idee op wie ik morgen ga stemmen. In de Kieswijzer komt als vanouds (zoals bij alle kieswijzers die ik ooit in heb gevuld) de ChristenUnie naar boven. Maar ja, ik kan het voor mezelf niet maken om op hen te stemmen wegens hun religieuze opvattingen.
Nee. Ik ben geen voorzitter of lid. Ik ben slechts stemmenteller. Mag morgenavond blaadjes tellen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Zit Spijker morgen nog achter de tafel?
Doe jij nou aan stemmingmakerij?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stem dan op de eerstvolgende partij in de uitslag van de kieswijzer. Zolang het geen PVV of FvD is, is eigenlijk alles wel okee.
Jazeker!quote:
Ja, ik ben nu in hun verkiezingsprogramma aan het kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stem dan op de eerstvolgende partij in de uitslag van de kieswijzer. Zolang het geen PVV of FvD is, is eigenlijk alles wel okee.
[..]
Nee. Ik ben geen voorzitter of lid. Ik ben slechts stemmenteller. Mag morgenavond blaadjes tellen.
Maar je herkent het wel?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dat is lang geleden dat ik dit gehoord heb...
Fijne avond nog.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga er trouwens vandoor. Heb een borrel met de vereniging.
Bedankt voor de deuntjes Melting en iedereen nog even plezier
Dit ga ik onthouden...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:45 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]Rika Gussmann Zaraï (Hebreeuws: ריקה זראי, Jeruzalem, 19 februari 1938) is een Franse zangeres. Zaraï zingt in Hebreeuws, Engels, Frans, Italiaans, Spaans en Duits.
Haar hit Yerushala'im shel zahav (Jerusalem (betekent "Stad van goud") werd in 1967, na de hereniging van Jeruzalem in de Zesdaagse Oorlog, uitgebracht, maar pas een jaar later een hit. In zowel de Veronica Top 40 als in de destijds net opgerichte Hilversum 3 Top 30 kwam Alors je chante op nr. 10 terecht.
Haar hit Alors je chante uit 1969 was een cover van Vivo Cantando, het winnende Spaanse songfestivalliedje dat jaar van Salomé. Ook de hit Dinge-dong van Teach-In werd door Zaraï gecoverd, en heet dan Le Petit Train. In 2008 raakte haar linkerkant verlamd door een beroerte.
Borrel ze, Bassie!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, dat is die die gejat is door de Katholieke kerk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:45 schreef Melting het volgende:
Haar hit Yerushala'im shel zahav (Jerusalem (betekent "Stad van goud")
Drink zequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
Is wel leuk voor de muziekquiz die je speelt.quote:
Weet jij het antwoord op de huidige vraag die ik daar gesteld heb?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Is wel leuk voor de muziekquiz die je speelt.
Komt me bekend voor...... even denken waarvan ik hem ken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet jij het antwoord op de huidige vraag die ik daar gesteld heb?
Er staan genoeg hints in de foute antwoorden...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt me bekend voor...... even denken waarvan ik hem ken.
quote:
quote:
Op televisie of in het concertgebouw?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Over 2 weken de Avond van de Filmmuziek weer...
Is dat Harry Sacksioni?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staan genoeg hints in de foute antwoorden...
Hoi Raf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, dacht ik nog even last minute wat stemwijzers te doen, doet stemwijzer het niet, kieskompas ook niet en provinciekieswijzer ook niet.
Stevie wonder dit.
Ziggodome dit keer, helaas.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Op televisie of in het concertgebouw?
Daar dacht ik ook aan in het beginquote:
Dat is een minpunt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peter Pannekoek doet de presentatie...
Je gaat op Stevie Wonder stemmen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, dacht ik nog even last minute wat stemwijzers te doen, doet stemwijzer het niet, kieskompas ook niet en provinciekieswijzer ook niet.
Stevie wonder dit.
Succes.....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
Ik ben er uit voor de provinciale verkiezingen. Nu nog het waterschap
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je gaat op Stevie Wonder stemmen?
Ik ga wel blind stemmen, denk ik...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je gaat op Stevie Wonder stemmen?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, nu ben je in de war met Stok, Aitken & Waterman.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga wel blind stemmen, denk ik...
Nee hoor, ik ben er wel uit...quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er wel uit...
Stemwijzer kwam wel met DENK als 1e keuze.
Meteen de laptop uit het raam gesmeten...
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er wel uit...
Stemwijzer kwam wel met DENK als 1e keuze.
Meteen de laptop uit het raam gesmeten...
quote:Sorry, a server error has occurred (500)
We have been automatically notified about the problem and will investigate as soon as possible.
{% if request.sentry.id %}
If you need assistance, you may reference this error as {{ request.sentry.id }}.
{% endif %}
Hier nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
"DENK?Ik DENK het niet!"
Zal hier trouwens wel veel op gestemd worden, vermoed ik
Jaj mag in die hoekje daar met die rode potlot vakje kleuren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
"DENK?Ik DENK het niet!"
Zal hier trouwens wel veel op gestemd worden, vermoed ik
Het zou grappig zijn als het niet zo triest was.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jaj mag in die hoekje daar met die rode potlot vakje kleuren.
Ja, jij grijp, ik doel?
Doe als ik; wijk uit naar je nummer 2.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:08 schreef Melting het volgende:
Volgens het advies wat ik krijg moet ik 50Plus stemmen.
50 Plus 56quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe als ik; wijk uit naar je nummer 2.
<insert age jokes>quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:08 schreef Melting het volgende:
Eh, wijk uit naar nummer......(echt geen idee).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
50 Plus 56
SP 52
Forum voor Democratie 48
Partij voor de Dieren 44
SGP 44
VoorNederland 44
CDA 40
PvdA 36
PVV 36
DENK 36
ChristenUnie 32
GroenLinks 32
D66 28
VVD 24
Welke kieswijzer werkt bij jou?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:08 schreef Melting het volgende:
Euhm...quote:
In 2017 had je al op 50Plus moeten stemmen. Hoe oud moet je dan nú wel niet zijn?quote:
Ik kom nu uit op het Ouderen appèl - Hart voor Brabant.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In 2017 had je al op 50Plus moeten stemmen. Hoe oud moet je dan nú wel niet zijn?
quote:20.00 - 22.00 uur (of tot zo lang het leuk is):
MadMaster - Van Donker naar Licht...
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
Voor de waterschappen CU op 1 en SGP op 3, hmmm, das ook weer lekker goedgelovig.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is inmiddels officieel bejaard: hij is lid geworden van omroep Max
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is inmiddels officieel bejaard: hij is lid geworden van omroep Max
quote:Op woensdag 20 maart 2019 05:42 schreef Melting het volgende:
Noah
Hij was ongetwijfeld een grote held voor het dierenbestaan
Maar van mij had ie die twee muggen gerust kapot mogen slaan
Goedemorgen livelink.quote:
Goedemorgen.quote:
Lastig te zeggen, want ik dacht gisteren van wel en dat viel vies tegen. Maar ga wel proberen te werken. Tenzij de hoofd/nekpijn voor ik wegga enorm op komt zetten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Voel je je al iets beter?
Ja, mijn zoon heeft een dagje vrij. Dat scheelt voor mij een half uurtje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 06:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Je bent laat vandaag?
Goedemorgen peaceman. Succes dan vandaag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 06:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, want ik dacht gisteren van wel en dat viel vies tegen. Maar ga wel proberen te werken. Tenzij de hoofd/nekpijn voor ik wegga enorm op komt zetten.
Oef, lekker dan!quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:05 schreef Rafeiro het volgende:
¤ 8 voor een pondje kaas
Had niet goed naar het bordje gekeken, stond de prijs per 250 gram op., waar ik dacht per pond.
It better be damn good now
(Ben zo'n sufkut die het dan alsnog meeneemt)
Ja daar zijn ze tegenwoordig echt goed in, AH doet dat echt vaak, en 400 gram is irritant omrekenen. (dit was bij een kaaswinkeltje though)quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, lekker dan!
Ook leuk dat ze soms een prijs per 400 gram of zo plaatsen terwijl je per kilo verwacht!
Moet je weer om gaan rekenen.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:23 schreef Rafeiro het volgende:
Wel jammer dat het alleen maar rood was
Ik was de enige die stemde op dat moment, en het was in een basisschool dus ik haalde de leeftijd omhoogquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
En wij haalden de gemiddelde leeftijd ook een stukje naar beneden.
Ik vind het altijd zo'n overkill. 3 man achter de tafel en dan sta je daar als stemmer in je uppie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik was de enige die stemde op dat moment, en het was in een basisschool dus ik haalde de leeftijd omhoog
Dat is wel slecht. Die deur moet gewoon altijd open staan, liefst met een bordje erbij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:34 schreef ToT het volgende:
Ik liep eerst een voorraadkast in!
Stuk of 8 gesloten deuren in een halletje, zoek maar uit waar het stemloket is!
Heb je dat wel bij de stembureauleden aangegeven? Ze hebben bordjes gekregen ( en hier inmiddels een staander met hippe vlag buiten)quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:34 schreef ToT het volgende:
Ik liep eerst een voorraadkast in!
Stuk of 8 gesloten deuren in een halletje, zoek maar uit waar het stemloket is!
En dan ook die bordjes ervoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n overkill. 3 man achter de tafel en dan sta je daar als stemmer in je uppie.
Ja het tochtte er wel aardig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is wel slecht. Die deur moet gewoon altijd open staan, liefst met een bordje erbij.
Nee, ik heb de deur wel open gelaten toen ik weg ging.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je dat wel bij de stembureauleden aangegeven? Ze hebben bordjes gekregen ( en hier inmiddels een staander met hippe vlag buiten)
Ik ben gewoon naar de middelste gelopen die het meest direct voor de ingang zat, en die er ook het oudste uitzag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En dan ook die bordjes ervoor.
"Voorzitter" Who gives a .....
Voor iedereen moet duidelijk zijn wie uiteindelijk beslist bij conflicten. En dat is de voorzitter.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:36 schreef Rafeiro het volgende:
En dan ook die bordjes ervoor.
"Voorzitter" Who gives a .....
Dan moeten ze daar een andere oplossing voor vinden.quote:
Is makkelijker voor het personeel van het bejaardencentrum. Eentje vooraan, eentje achteraan en dan de bejaarden in rijen van twee naar het stembureau drijvenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was hier echt druk, allemaal bejaarden in colonne naar het stembureau
Precies. En straks bij het tellen ook: omdat de stembiljetten anders wegwaaien hebben we de deur dicht, maar u bent uiteraard welkom om het tellen bij te wonenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar een andere oplossing voor vinden.
Die deur zou gewoon open moeten staan, als soort van uitnodiging.
En als de deur dan toch dicht moet, dan heel goed aangeven met een bord, en het liefst nog een A4-tje erbij "het tocht dus de deur is dicht, maar kom gerust binnen!"
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies. En straks bij het tellen ook: omdat de stembiljetten anders wegwaaien hebben we de deur dicht, maar u bent uiteraard welkom om het tellen bij te wonen
Oh absoluut mee eens hoor!quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar een andere oplossing voor vinden.
Die deur zou gewoon open moeten staan, als soort van uitnodiging.
En als de deur dan toch dicht moet, dan heel goed aangeven met een bord, en het liefst nog een A4-tje erbij "het tocht dus de deur is dicht, maar kom gerust binnen!"
I knowquote:
Kan ook zijn dat de kerel die net naar buiten kwam lopen toen ik er aan kwam zelf uit beleefdheid de deur achter zich had dichtgetrokken, maar niemand deed 'm van binnen open toen ik daar zat te zoeken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
I know
Ik vind het behoorlijk slordig van de voorzitter daar om bij verkiezingen die toch al gigantisch onpopulair zijn, nóg een extra barrière op te werpen door de deur dicht te doen. Heel slecht.
Dat kan ook idd. Maar dan moet iemand de deur weer open doen idd. Oh well, je hebt het gevondenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de kerel die net naar buiten kwam lopen toen ik er aan kwam zelf uit beleefdheid de deur achter zich had dichtgetrokken, maar niemand deed 'm van binnen open toen ik daar zat te zoeken.
Ah, de VN komt de verkiezingen controlerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb 1 keer ook echt een toeschouwer gehad bij het tellen
Precies.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat kan ook idd. Maar dan moet iemand de deur weer open doen idd. Oh well, je hebt het gevonden
idd. Bij mij kwamen alle partijen verdomd dicht bij elkaar in de buurt, slechts een paar procent verschil tussen wat bij mij het hoogste en wat het laagste uit kwam.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik had vantevoren nog wel even onderzoek gedaan naar het waterschap.
Zomaar iets kiezen is ook weer zo wat
Baas boven baas. Ik ben slechts stemmenteller vanavondquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:57 schreef zorro28 het volgende:
Straks mag ik stembureaulid wezen. Denk niet dat ik veel te doen krijg, al is het maar op de mindere locatie, maar wie weet. Moet zelf ook nog stemmen straks.
Gefeliciteerd trouwens!quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb zelf helemaal niets met het waterschap, ik vind het ook erg lastig om te bepalen op welke partij ik moet stemmen daarvoor. Ook de stemhulpen helpen me daar niet echt bij.
Dit verdient beterquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Baas boven baas. Ik ben slechts stemmenteller vanavond
Nou, wat vind je belangrijker: waterzuivering voor gezond drinkwater, of dijkverzwaring zodat we niet verzuipen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb zelf helemaal niets met het waterschap, ik vind het ook erg lastig om te bepalen op welke partij ik moet stemmen daarvoor. Ook de stemhulpen helpen me daar niet echt bij.
Ik woon op 3 hoog, Dijken zijn onnodig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, wat vind je belangrijker: waterzuivering voor gezond drinkwater, of dijkverzwaring zodat we niet verzuipen?
Dijkverzwaring komt in de test die ik heb gedaan niet voor... maar ik kom wel uit op de partij waar ik eigenlijk altijd op stem. Dat is dan duidelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, wat vind je belangrijker: waterzuivering voor gezond drinkwater, of dijkverzwaring zodat we niet verzuipen?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik woon op 3 hoog, Dijken zijn onnodig.
Prima!quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dijkverzwaring komt in de test die ik heb gedaan niet voor... maar ik kom wel uit op de partij waar ik eigenlijk altijd op stem. Dat is dan duidelijk.
In Twente is dat ook niet belangrijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan me nog best voorstellen dan mensen niet voor de waterschapsverkiezing stemmen omdat ze daar geen kennis over hebben, maar voor de rest eens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:04 schreef Rafeiro het volgende:
En wat je ook stemt, ik vind (persoonlijk) dat je door het stemrecht dat er is je ook moet stemmen.
Al stem je 100% tegen wat ik zou willen. Liever een tegenstem dan geen stem
Dat is waar, ook omdat de belangen vaak heel ver uit elkaar liggen. (tussen boer en stadsmens)quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kan me nog best voorstellen dan mensen niet voor de waterschapsverkiezing stemmen omdat ze daar geen kennis over hebben, maar voor de rest eens.
Ik denk dat veel mensen bij landelijke verkiezingen ook geen kennis hebben en afgaan op oneliners...quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kan me nog best voorstellen dan mensen niet voor de waterschapsverkiezing stemmen omdat ze daar geen kennis over hebben, maar voor de rest eens.
Dat klopt maar dat is heel jammer daar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen bij landelijke verkiezingen ook geen kennis hebben en afgaan op oneliners...
"CAROLIENE!" schijnt de VVD ook veel stemmen opgeleverd te hebben!quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen bij landelijke verkiezingen ook geen kennis hebben en afgaan op oneliners...
Beetje het Brexit-idee idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben ooit aan de dijk gezet. Het uitzicht was niet verkeerd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat leer je dan vanzelf wel af.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef peaceman het volgende:
Ben de dag doorgekomen. Middag was wel heel zwaar moet ik bekennen, maar ja te eigenwijs om naar huis te gaan
Ik ga zo wel stemmen, maar zoals ik ook al bij voorgaande gelegenheden kenbaar heb gemaakt, maakt het door de versplintereing en daardoor weer de verplichte coalitievormingen, geen reet meer uit wat je stemt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:04 schreef Rafeiro het volgende:
En wat je ook stemt, ik vind (persoonlijk) dat je door het stemrecht dat er is je ook moet stemmen.
Al stem je 100% tegen wat ik zou willen. Liever een tegenstem dan geen stem
Goh, alsof ik mijn echtgenoot hoor. Rustig aan man, dit gaat alleen maar langer duren zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef peaceman het volgende:
Ben de dag doorgekomen. Middag was wel heel zwaar moet ik bekennen, maar ja te eigenwijs om naar huis te gaan
That's the spirit...quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef peaceman het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goh, alsof ik mijn echtgenoot hoor. Rustig aan man, dit gaat alleen maar langer duren zo
Het is vooral irritant die pijn en morgenvroeg zal blijken of het verstandig is geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik denk dat Peaceman die afweging prima zelf kan maken en van even een wat mindere fysieke gesteldheid ga je niet dood...
quote:
quote:
quote:
For the record: ik had deze gewetenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Raf.
Vandaag is het geen plaatjes raden. Ik draai van alles wat door elkaar.
Man of vrouw, de werktitel blijft koning.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
For the record: ik had deze geweten
Het is een vreemdeling zeker, die verdwaalt is zeker.quote:
De hele dag thuis zitten, terwijl je daar ook niks beter van wordt is ook niet bevordelijk, lijkt me.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is vooral irritant die pijn en morgenvroeg zal blijken of het verstandig is geweest.
Dit is zeker een vreemdeling, ik ken het nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is een vreemdeling zeker, die verdwaalt is zeker.
Eens ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele dag thuis zitten, terwijl je daar ook niks beter van wordt is ook niet bevordelijk, lijkt me.
Maar wie niet waagt, blijft maagd...
Dat wordt pijnstillers slikken dan vannacht.quote:
Dit was meer een antwoord op de vraag van Melting wat de crash test dummies nou zo lekker vonden.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was meer een antwoord op de vraag van Melting wat de crash test dummies nou zo lekker vonden.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb alleen nog maar een foto op het dashboard van mijn auto![]()
Mijn dag is weer goed.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb alleen nog maar een foto op het dashboard van mijn auto![]()
Mijn dag is weer goed.
Vastbinden.... dat moeten ze met je doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen naar het UWV, en dan vragen of ik meer afgekeurd kan worden, zo tegen mijn wil in, ik wil juist zo graag weer werken, maar iedereen trapt op de rem zeg maar. Zo kut om afgekeurd te worden als je zelf nog zo graag wil werken. Werk liever 50 uur per week dan dat ik thuis zitAlleen als ik dat doe zit ik zo weer in de lappenmand
Ach Rafquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen naar het UWV, en dan vragen of ik meer afgekeurd kan worden, zo tegen mijn wil in, ik wil juist zo graag weer werken, maar iedereen trapt op de rem zeg maar. Zo kut om afgekeurd te worden als je zelf nog zo graag wil werken. Werk liever 50 uur per week dan dat ik thuis zitAlleen als ik dat doe zit ik zo weer in de lappenmand
Beetje mijn probleem. Ik ga pas PCM nemen als ik pijn krijg, terwijl de dokter aanraadt om preventief te nemen, maar ja.. slik liever geen chemische rommel als het niet nodig is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt pijnstillers slikken dan vannacht.
Beetje secondelijm erbijquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vastbinden.... dat moeten ze met je doen.
Spiegel pcm opbouwen. Dan kun je juist wel blijven bewegen. Luister naar de dokterquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beetje mijn probleem. Ik ga pas PCM nemen als ik pijn krijg, terwijl de dokter aanraadt om preventief te nemen, maar ja.. slik liever geen chemische rommel als het niet nodig is.
Ergens is dat nog waar ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vastbinden.... dat moeten ze met je doen.
Die wil siert je heel erg, maar als je lijf nadrukkelijk op de rem trapt moet je er misschien toch naar luisteren, hoezeer het ook tegen je zin is....quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je daar wel eens hulp bij gehad van een ergotherapeut of sociaal verpleegkundige of iets dergelijks?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ergens is dat nog waar ook
Arbeidsdeskundige gaf ook aan dat ik een 100% stand heb en een 0% stand en niks in het midden
Met andere woorden knal ik dus eigenlijk altijd, rustig aan doen is voor mn eigen tijd
Staat op Hollands Hakkuh.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, uit welke vuilnisbak vis je dit?
Dat versta ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:38 schreef Melting het volgende:
Ik denk elke keer dat ze Mathieu zoeken.
Had een fijne SVP. maar ben daar (ggz) "ontslagen" En als ik haar app worden de vinkjes niet meer blauwquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je daar wel eens hulp bij gehad van een ergotherapeut of sociaal verpleegkundige of iets dergelijks?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
In Duitsland noemen ze dat een Vokuhila ( vorne kurz, hinten lang)
Verstandig hoor, grijp alle hulp aanquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had een fijne SVP. maar ben daar (ggz) "ontslagen" En als ik haar app worden de vinkjes niet meer blauwLijkt dat zij er dus niet meer werkt. Zit nu ook al anderhalve week op slaapmedicatie te wachten via de huisarts. Vandaag wel aanmeldingsformulier naar een instantie gestuurd.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt het dan aan SAM dat je microfoon het niet deed?
Ah..... het lag aan Vdj 7. Maar dat was al bekend, toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel voordat je met Mixxx ging draaien...
Ik hou het dan maar op Alzheimer...quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... het lag aan Vdj 7. Maar dat was al bekend, toch?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou het dan maar op Alzheimer...![]()
Henk, hoe kan ik me aanmelden bij Omroep Max?
Je zend een postduif naar het huis van Jan Slagter en dan moet je op de loer zijn voor de retournerende rooksignalen, met deze signalen pak je een steen en bijtel je je overeenkomst in spijkerschrift neerquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omslagter, dat bijtellen...quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zend een postduif naar het huis van Jan Slagter en dan moet je op de loer zijn voor de retournerende rooksignalen, met deze signalen pak je een steen en bijtel je je overeenkomst in spijkerschrift neer
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ziet er wel verdacht uit, maar vooruit.quote:
Ik hoop dat je niet in de sociale ruimte zit.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ziet er wel verdacht uit, maar vooruit.
Dit is meer voor in de asociale kamer...quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet in de sociale ruimte zit.
ik heb mn koptelefoon opquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet in de sociale ruimte zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |