Ik hoop het toch niet zeg, zo vervelend die mannetjes die de hele etappe niks doen en dan de laatste 50 meter hun wiel nog even naar voren drukken.quote:
Hoe kan je hier een duimpje voor opsteken?quote:
De Slob en ik hebben daar 150 redenen voor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan je hier een duimpje voor opsteken?
Heel primitieve achterliggende gedachte.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Slob en ik hebben daar 150 redenen voor.
Ik kan toch niet kijken vandaag, dus ik wens jullie alkemaal een gesloten koers toe die geen moment interessant wordt met aan het eind een sprint waarbij je tot de laatste 10 meter Ewan niet ziet waarna hij als een duveltje uit een doosje komt en met een centimeter verschil wint. Tevens mogen jullie allemaal de vliegende tering krijgen. Adriaantje! Teringlijer!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel primitieve achterliggende gedachte.
Ik hoop dat je kater morgenochtend niet mals zal zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan toch niet kijken vandaag, dus ik wens jullie alkemaal een gesloten koers toe die geen moment interessant wordt met aan het eind een sprint waarbij je tot de laatste 10 meter Ewan niet ziet waarna hij als een duveltje uit een doosje komt en met een centimeter verschil wint. Tevens mogen jullie allemaal de vliegende tering krijgen. Adriaantje! Teringlijer!
Lekker vroeg aan begonnenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan toch niet kijken vandaag, dus ik wens jullie alkemaal een gesloten koers toe die geen moment interessant wordt met aan het eind een sprint waarbij je tot de laatste 10 meter Ewan niet ziet waarna hij als een duveltje uit een doosje komt en met een centimeter verschil wint. Tevens mogen jullie allemaal de vliegende tering krijgen. Adriaantje! Teringlijer!
14.30 is nog vroeg voor Milaan - San Remoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn er al beelden? De player is er pas 14.30 bij ofzo zag ik...
Dat komt wel in orde.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kater morgenochtend niet mals zal zijn.
Waarom zou je eerder in willen schakelen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn er al beelden? De player is er pas 14.30 bij ofzo zag ik...
Vorming van kopgroep bekijken, idk, ik ben ook maar sinds dit jaar pas actief andere wielerkoersen aan het kijken dan de grote rondes...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je eerder in willen schakelen?
Alleen in de Tour heb je enkele ritten die vanaf begin worden uitgezonden. Bij vrijwel alle koersen is kopgroep allang weg voordat het live op TV komt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vorming van kopgroep bekijken, idk, ik ben ook maar sinds dit jaar pas actief andere wielerkoersen aan het kijken dan de grote rondes...
Ik geniet, weer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Even een jaarlijks verplichte plug:
Nee hoor, helft van de voorjaarsmonumenten gaat tegenwoordig integraal.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen in de Tour heb je enkele ritten die vanaf begin worden uitgezonden. Bij vrijwel alle koersen is kopgroep allang weg voordat het live op TV komt.
Is bij deze koers niet zo interessant eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vorming van kopgroep bekijken, idk, ik ben ook maar sinds dit jaar pas actief andere wielerkoersen aan het kijken dan de grote rondes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |