abonnement Unibet Coolblue
pi_185812762
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom loopt Groenewegen zo de polonaise over zijn optreden hier? Daar verbaas ik me behoorlijk over. De weersomstandigheden en het koersverloop van vandaag waren tot de Poggio ideaal voor de sprinters, maar als je dan zo in het rood moet op de Cipressa, waar het echt niet heel hard leek te gaan, en na de afdaling teruggebracht moet worden door Van der Hoorn lijkt me dat niet echt een reden tot optimisme.
Op de Cipressa niet in het donkerrood gaan is wel een beproefde tactiek. Maar dan moet je als Groenewegen helemaal van voren beginnen en zorgen dat je niet op een gaatje komt. Navenant hij er zo'n beetje als eerste 'af' wapperde op de Cipressa heeft hij er nog een hoop achter zich gelaten.

Ik denk dat het optimisme komt uit het feit dat dit voor iemand als hem best redelijk is met de late wijziging in zijn programma en vooral de mankelieke winter die hij achter de rug heeft in het achterhoofd.
pi_185813215
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 18:38 schreef wimderon het volgende:

[..]

Huh?
Een deel van het peloton traint vooral of komt alleen voor rondewerk tevoorschijn, ik vind Dumoulin wat meer allround en geniet daar wel van.
Jack does it in real time...
pi_185813341
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 23:01 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Een deel van het peloton traint vooral of komt alleen voor rondewerk tevoorschijn, ik vind Dumoulin wat meer allround en geniet daar wel van.
Dumoulin rijdt toch extreem weinig, buiten zijn grote ronde(s) om? Ik denk dat van de grote jongens voor de grote rondes alleen Froome, de laatste jaren, minder rijdt.

Hij kan meer, maar hij doet er amper wat mee/aan.
pi_185813412
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 21:58 schreef Bugno2 het volgende:
Wat een matige klassieker blijft dit toch. Net aan een deel gevuld. Laat Vlaanderen maar komen _O_
Op zich eens, maar een garantie op een spetterende finale is ook wel wat waard. Liever dit dan zo'n LBL met Jungels of een Parijs-Roubaix waar je op 40 km van de finish al weet dat Cancellara of Boonen gaat winnen.
pi_185819181
Prima finale, wel zonde dat Sagan zich in liet sluiten. Had hem graag deze koers zien winnen. Van Aert wel dik in orde na zijn matige optreden in de Omloop. Erg sterk in de Strade en hier.
pi_185819192
Echt een belabberde sprint van Sagan.
pi_185821159
Mohoric trok de sprint aan voor Colbrelli en kwam er na de meet achter dat niet Colbrelli maar Nibali in de groep zat.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zondag 24 maart 2019 @ 12:45:02 #58
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_185821172
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 12:44 schreef Steven184 het volgende:
Mohoric trok de sprint aan voor Colbrelli en kwam er na de meet achter dat niet Colbrelli maar Nibali in de groep zat.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 21:40 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ja, dat is ook waar inderdaad..

Mohoric wilde trouwens de sprint aantrekken voor Colbrelli, had niet door dat Nibali de ploeggenoot was die mee zat..
;)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_185821311
quote:
14s.gif Op zondag 24 maart 2019 12:45 schreef naatje_1 het volgende:

[..]


[..]

;)
Ahh, overheen gelezen
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_185821565
Afgelopen zomer ff voor 1dagje vanuit Cannes en NICE naar SanRemo gegaan met de trein, prachtige omgeving... daarna een dagje Tourbus in Monaco en alles gratis in NICE en CANNES de 5sterren hotels van Hyatt Regency waarvoor mijn vrouwtje werk, dat is pas genieten... geen wielrenner of anders zulks fietsers gezien FANTASTISCH!!! wat doe ik hier in dit topic in godesnaam :D maar ben blij voor jullie dat het wielrenner echt leeft! HOEDOE! :P

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2019 13:13:35 ]
pi_185821648
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 19:09 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Hij vindt het zelf in ieder geval ook uit de toon vallen
[..]

Hij zat 'gewoon te ver'. Wel apart dat je met deze verklaring zo boos moet doen.
pi_185822709
http://www.cyclingnews.co(...)s-at-milan-san-remo/

Trek rijdt dus ook met een enkel voorblad, waar de renners van Aquablue vorig jaar na ongeveer 160x 'pech' vorig jaar he-le-maal klaar mee waren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')