Nee. Allemaal GL'ers hier.quote:
Wedden van welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet in mijn provincie kan ik je vertellen.
Jij jaquote:
Goddomme Herman geile beer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je tandvlees zachtjes strelen met de tip van mijn penis
DENK?!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:26 schreef Vanillekwark het volgende:
GroenLinks, SP, PVDA, D66, CDA, PvdD en DENK hebben samen een meerderheid volgens de peilingen
Sowquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Srryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
WAT EEN ENTHOUSIASME WEER, GODNONDEJU
?????quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zie jou er wel voor aan om Denk te stemmen jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:26 schreef Vanillekwark het volgende:
GroenLinks, SP, PVDA, D66, CDA, PvdD en DENK hebben samen een meerderheid volgens de peilingen
Dat is toch geen regering man, zoveel partijen.. Dat wordtdtdtdt helemaal niets, want ze willen allemaal hun zin doordrijven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben geen fan maar heb de zetels nodig snap je
Haha denk je datquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zie jou er wel voor aan om Denk te stemmen ja
JAquote:
Hij heeft een smurfenpenis?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt toch geen stekelpenis
Gewoon mooi blauw
Liever dat dan een regering met VVD en FvD aan het roer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is toch geen regering man, zoveel partijen.. Dat wordtdtdtdt helemaal niets, want ze willen allemaal hun zin doordrijven.
klopt, mijn penis steekt nergens inquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt toch geen stekelpenis
Gewoon mooi blauw
zijn het er allemaal over eens wanneer ze een campagne moeten stilleggenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is toch geen regering man, zoveel partijen.. Dat wordtdtdtdt helemaal niets, want ze willen allemaal hun zin doordrijven.
Herkenbaar, ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet iets als je de tyfus verveelt op een kutbaan
Prachtig werk he vriendquote:
Als ik sommigen hier mag geloven komt alleen FvD ook aan de machtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liever dat dan een regering met VVD en FvD aan het roer.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liever dat dan een regering met VVD en FvD aan het roer.
heb wel iets leuks voor jouquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, mijn penis steekt nergens in
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als ik sommigen hier mag geloven komt alleen FvD ook aan de macht
Ik zou KLB SC niet gebruiken om je visie op de werkelijkheid te laten vormgeven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als ik sommigen hier mag geloven komt alleen FvD ook aan de macht
ik welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou KLB SC niet gebruiken om je visie op de werkelijkheid te laten vormgeven.
Mooi verwoord, maar hier trappen ze mij iig met de grond gelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou KLB SC niet gebruiken om je visie op de werkelijkheid te laten vormgeven.
Ik niet, ben morgen vrijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan vanavond een paar korte uurtjes vrije tijd en morgen het hele riedeltje opnieuw doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |