Hoezo moet je fan zijn van partijleider, wat is ditquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, ben ook geen Jesse Klaver-fan. Maar vind het geen verkeerde party.
Wel, jij bent ook voor FvD, ja.quote:
Waren twee losse opmerkingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo moet je fan zijn van partijleider, wat is dit
Vriend ik sterf nog liever.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
Uw mening komt het best overeen met:
SP en Senioren Brabant
Hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
SP en Senioren Brabant
Nu weten we dus nog niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend ik sterf nog liever.
Maar die drempel is ook niet heel hoog dus weetniet of dit iets zegt.
Verrassendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
SP en Senioren Brabant
ben wel linkshandigquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HahaSP'ers zijn wel echt mega super linkse eitjes
cute
Maar dan mag jij ook niet meer posten want je hebt nul verstand van politiek, of het nu fvd of groenlinks betreft... ergo heb je er helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
Hopelijk post Etto nu niet meer hier omdat het tegen zijn principe is om te posten in topics waarin de TT slaat op een politieke partij, persoon of voorkeur waar hij niets mee heeft
[..]
Nu weten we dus nog niks.
Goede argumentenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dan mag jij ook niet meer posten want je hebt nul verstand van politiek, of het nu fvd of groenlinks betreft... ergo heb je er helemaal niets mee.
Doei
je hoeft ook geen verstand te hebben om te mogen stemmen in Nederland, mening is mening tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dan mag jij ook niet meer posten want je hebt nul verstand van politiek, of het nu fvd of groenlinks betreft... ergo heb je er helemaal niets mee.
Doei
Is niet goed of slecht natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het een goed of slecht iets, ik heb echt geen idee waar de SP voor staat
tomatenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Baudet 4 presidentquote:
Vaste banen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik mag dat wel hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doei
Oef dan weet ik al waar Herman niet op stemt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vaste banen.
Dus ik weet niet of dat is wat je zoekt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vaste banen.
Dus ik weet niet of dat is wat je zoekt.
quote:
Staat bij mij ook helemaal onderaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helemaal onderstaan staat partij van de dieren terwijl ik zo'n dierenvriend ben
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doei
White lives matterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat onzekere pubers en onzekere witte boze mannetjes op Thierry stemmen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat onzekere pubers en onzekere witte boze mannetjes op Thierry stemmen.
Zou zomaar kunnen ik pas precies in dat profiel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ik stem geen PVVquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je mijn stempas hebben zodat je 2x op de PVV kunt stemmen
Weet ik. Jij bent echt het schoolvoorbeeld van een boze witte man.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ik pas precies in dat profiel.
Thierry
Is toch ook zoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb het gevoel dat er alleen maar naieve meisjes op GL stemmen omdat ze een nat onderbroekje krijgen van Jesse Klaver.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Bedankt dat je mijn punt nog eens herhaalt en gelukkig maar anders zou ik mij denk ik ook depressief voelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ik. Jij bent echt het schoolvoorbeeld van een boze witte man.
Is niet erg verder
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er alleen maar naieve meisjes op GL stemmen omdat ze een nat onderbroekje krijgen van Jesse Klaver.
Nou en.. jij krijgt een stijve van die lavendelsnuiver.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er alleen maar naieve meisjes op GL stemmen omdat ze een nat onderbroekje krijgen van Jesse Klaver.
Is goedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha nou dan kun je fluiten naar die stempas.
Dat is wel zo, ja. En sommige jongens die zich meer identificeren met naieve meisjes zoals tardis.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weenie maar heb je ooit gezien hoe die gast eruit zietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gevalletje elke wasbeer heeft een staart maar niet elke staart heeft een wasbeer.
Je bent de bestequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:57 schreef Zosk het volgende:
Is toch gewoon mooi dat het hier zo verdeeld is. Zou alleen maar kut zijn als iedereen hier of links of rechts was. Los van in welke mate.
Maar ik heb niets met Jesse Klaverquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ja. En sommige jongens die zich meer identificeren met naieve meisjes zoals tardis.
Sowieso boos worden op anderen hun voorkeurquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:57 schreef Zosk het volgende:
Is toch gewoon mooi dat het hier zo verdeeld is. Zou alleen maar kut zijn als iedereen hier of links of rechts was. Los van in welke mate.
daarom heb ik nu spijt dat ik niels altijd een pedo noemdequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso boos worden op anderen hun voorkeur
Wel. Zelfde pak en laken.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
Ben wel blij dat zosk rechts is, lekker ales betalen en lekkah rijk doen
Mede daardoor is hij ons ontvallen waarschijnlijk. Erg jammer ja maar gelukkig leer je er van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom heb ik nu spijt dat ik niels altijd een pedo noemde
Ik plaag iedereen er mee maar ik respecteer een ieder zijn of haar keuzequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eeniederquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik plaag iedereen er mee maar ik respecteer een ieder zijn of haar keuze
Ik doe wel rijk maar verdien helaas modaalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
zosk? rijk? wat een grap! hooeeoeoehhaha!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik roep gewoon van alles waardoor ik debieltjes op de kast krijg zoals Etto. Leuk werk. Verder zal het mij allemaal een worst zijn, ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik plaag iedereen er mee maar ik respecteer een ieder zijn of haar keuze
Eens vriend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
boeiend, als je maar rijk blijft doen met mij in de buurtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe wel rijk maar verdien helaas modaal
gezeur gezeik gezever en gepijpquote:
galpje hahaha Xdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zosk? rijk? wat een grap! hooeeoeoehhaha!
Waarom doe je dan zoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe wel rijk maar verdien helaas modaal
wrath of the lich king was zosks favoriete WoW uitbreidingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
boeiend, als je maar rijk blijft doen met mij in de buurt
Dealquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
boeiend, als je maar rijk blijft doen met mij in de buurt
Jezelf verrijken als persoon is altijd een positief iets.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit wist ik nog niet maar ik zal er eens op letten.
Jezusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrath of the lich king was zosks favoriete WoW uitbreiding
snap je, lich king spreekt ie uit als rich king omdat aziaat
mooi
haha jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi
Jezus wat slecht ditquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi
Waarom wil je datquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik me beter wil voordoen dan ik ben
Ik vind dat mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik roep gewoon van alles waardoor ik debieltjes op de kast krijg zoals Etto. Leuk werk. Verder zal het mij allemaal een worst zijn, ja.
Hoe vaak komt dit voor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Mensen verstaan mij hier soms ook niet hoor
Veertig horen ze als twintig en als ik arthur zeg dan hoort iedereen acht uur
moeilijk
Gewoon niet met mensen omgaan die Arthur hetenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef Crack_ het volgende:
moeilijk
Veertig als twintig? hmmquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef Crack_ het volgende:
moeilijk
Zosk, als ik morgen fvd stem dan zet ik er wel onder dat jij wel mag blijven. Jij bent 1 van de goeden hierquote:
Denk 2 a 3 keer in de maand, en dan ook deze voorbeelden specifiekquote:
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon niet met mensen omgaan die Arthur heten
Goed gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zosk, als ik morgen fvd stem dan zet ik er wel onder dat jij wel mag blijven. Jij bent 1 van de goeden hier
i would berry my dick so inside your ass who ever could pull it out would be crowned acht uurquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef Crack_ het volgende:
moeilijk
McGrath danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zosk, als ik morgen fvd stem dan zet ik er wel onder dat jij wel mag blijven. Jij bent 1 van de goeden hier
Klopt, ik maak helemaal niks uit dat is het nou juistquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat maakt toch helemaal niks uit.
berryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
i would berry my dick so inside your ass who ever could pull it out would be crowned acht uur
Ken je Arthur Graaff?quote:
Tjongequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, ik maak helemaal niks uit dat is het nou juist
Gelukkig maar.quote:
Oef, ik denk niet dat ik zo vaak het woord 'Arthur' gebruik, maar misschien heb ik er nog niet op gelet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk 2 a 3 keer in de maand, en dan ook deze voorbeelden specifiek
Kom dan laten we ons fusilleren, vriend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
als fvd aan de macht komt loop ik vrijwillig de grens over
Waarnaartuquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zit al een uur te wachten bij de kapper en duurt nog een uur voordat ze klaar is met deze twee dames Jezusquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Denk je dit echt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
Volgende 2e kamer verkiezingen is FvD aan de macht. Pak alvst je koffers maar
Zit je bij de hondenkapper?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit al een uur te wachten bij de kapper en duurt nog een uur voordat ze klaar is met deze twee dames Jezus
Gewoon iemand vinden met die naam waarmee je regelmatig moet samenwerken en opgelostquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef, ik denk niet dat ik zo vaak het woord 'Arthur' gebruik, maar misschien heb ik er nog niet op gelet.
Denk dat ze redelijk wat stemmen krijgen hehequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wilde ierland zeggen, maar ik kan nog altijd niet over water lopen, dus ik denk dat ik maar ga vliegenquote:
zeg chop chop of in jouw geval chop choyquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit al een uur te wachten bij de kapper en duurt nog een uur voordat ze klaar is met deze twee dames Jezus
Ga maar voor hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Naar Ankara, nou goed? Rijen, ik heb haast!
Volg je de peilingen niet? Nog 1 zetel en ze hebben de VVD ingehaald.quote:
🤦🏿♂quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg chop chop of in jouw geval chop choy
Ah. Dat zeiden ze ook over pvv.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
Volgende 2e kamer verkiezingen is FvD aan de macht. Pak alvst je koffers maar
I believe i can flyquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wilde ierland zeggen, maar ik kan nog altijd niet over water lopen, dus ik denk dat ik maar ga vliegen
Dat komt omdat alle partijen zo kinderachtig deden en hem uitsluiten.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh andere dames, waarom duurt dat zo lang en waarom maak je niet gewoon een afspraak
Zit wel een flink verschil tussen die twee partijen, vooral in de fractievoorzittersquote:
Kan geen afspraak maken bij deze kapper :squote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh andere dames, waarom duurt dat zo lang en waarom maak je niet gewoon een afspraak
kun je ook geen andere kapper zoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan geen afspraak maken bij deze kapper :s
Beiden worden geverfd en daarvoor ook al eentje
Zou ik anders bij de kapper zijn godverdommequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet je perse vandaag geknipt worden?
Ik stem geen fvdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je kunt het partijkartel niet verbreken zonder een net kapsel.
Weet ik, maar ik zou prima fvd kunnen stemmen hoor. Stem gewoon liever iets andersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent een verstandige jongen.
SP tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zou prima fvd kunnen stemmen hoor. Stem gewoon liever iets anders
Ik ben ook wel een paar keer op een andere dag teruggegaan hoor omdat het gewoon te druk was op dat moment.. niets geks aanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou ik anders bij de kapper zijn godverdomme
Nou!!!!!!!!! Waarommmm??????quote:
Precies, gewoon morgen terug gaan ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet nog een uur wachten gek
maar wat als ze 1 minuut nadat hij vertrekt klaar is? ik zou gewoon nog even wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet nog een uur wachten gek
Je kan toch lezen dat het nog een uur duurt hampelquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als ze 1 minuut nadat hij vertrekt klaar is? ik zou gewoon nog even wachten
Ik moet gewoon werken over het algemeen. Eens in de twee weken werk ik van 6:00 tot 14.30 op dinsdag dus dan moet ik naar de kapperquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een paar keer op een andere dag teruggegaan hoor omdat het gewoon te druk was op dat moment.. niets geks aan
IEDEREEN MAG EEN MENING HEBBEN KLOOTZAK, HIERDOOR KOMT OORLOGquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Als die debieltjes die nu de mond vol hebben van FvD zijn exact dezelfde debieltjes die nu al jaren achter Wilders aanlopen, maar eindelijk doorhebben dat ook die kwakert niks gaat bereiken.
dit mag niet volgens de policyquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Als die debieltjes die nu de mond vol hebben van FvD zijn exact dezelfde debieltjes die nu al jaren achter Wilders aanlopen, maar eindelijk doorhebben dat ook die kwakert niks gaat bereiken.
je weet dat kappers ook wel op zaterdagen open zijn, of die vna jou weer nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken over het algemeen. Eens in de twee weken werk ik van 6:00 tot 14.30 op dinsdag dus dan moet ik naar de kapper
Tijd voor linksquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IEDEREEN MAG EEN MENING HEBBEN KLOOTZAK, HIERDOOR KOMT OORLOG
Eens in de 2 weken naar de kapper? Jezusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken over het algemeen. Eens in de twee weken werk ik van 6:00 tot 14.30 op dinsdag dus dan moet ik naar de kapper
ojaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan toch lezen dat het nog een uur duurt hampel
Dat staat er toch nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Eens in de 2 weken naar de kapper? Jezus
Ik heb niets tegen Thierry, vind het een mooie vent. Maar ik vind Rutte gewoon een groter baasje.quote:
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Eens in de 2 weken naar de kapper? Jezus
Ik heb nooit 1 seconde overwogen PVV te stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Hij zegt: eens in de 2 weken dat ie eerder klaar is op dinsdag, en dan moet hij naar de kapper..quote:
Rutte is de hoer van Europaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Thierry, vind het een mooie vent. Maar ik vind Rutte gewoon een groter baasje.
PVV is veel linkser jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb nooit 1 seconde overwogen PVV te stemmen.
FvD is een totaal andere partij. Dus snap niet waarom je die vergelijking maakt.
FvD is een middenpartij.quote:
godsallemachtig, jij bent echt zo liefquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij zegt: eens in de 2 weken dat ie eerder klaar is op dinsdag, en dan moet hij naar de kapper..
Nee. Europa moet weg.quote:
Dankjewel Crack_, maar ik verbleek bij de liefde die jij uitstraaltquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
godsallemachtig, jij bent echt zo lief
gadverdamme ik vind boter echt heel smerigquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
zin om Cracks wangen te besmeren met boter en boterhammen en de vulling zelf te geven
Boter op je hoofd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gadverdamme ik vind boter echt heel smerig
HAha, ja soms is het wel heel ergquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zie ik op je foto’s ja, ieder zijn ding
dan lekker nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dat mijn bedoeling dan?quote:
wat vind je van mosterd? bij een goede worst hoort mosterdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Meer EU
Meer subsidies
Meer vluchtelingen, helpen wie we helpen kunnen
Minder rechts
Meer links
of juist welquote:
ja vind wel lekker, als met pittig is. Haha snapjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat vind je van mosterd? bij een goede worst hoort mosterd
Sjezusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Meer EU
Meer subsidies
Meer vluchtelingen, helpen wie we helpen kunnen
Minder rechts
Meer links
tuurlijk aan niet pittige mosterd heb je niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of juist wel
[..]
ja vind wel lekker, als met pittig is. Haha snapje
FvD gaat morgen winnen. Wen er alvast maar aanquote:
Dat theater voer je nu al opquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Bezuinigen op de politie en het leger, en dat geld investeren in theater
Niet in mijn provincie kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
FvD gaat morgen winnen. Wen er alvast maar aan
Nee. Allemaal GL'ers hier.quote:
Wedden van welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet in mijn provincie kan ik je vertellen.
Jij jaquote:
Goddomme Herman geile beer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je tandvlees zachtjes strelen met de tip van mijn penis
DENK?!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:26 schreef Vanillekwark het volgende:
GroenLinks, SP, PVDA, D66, CDA, PvdD en DENK hebben samen een meerderheid volgens de peilingen
Sowquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Srryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
WAT EEN ENTHOUSIASME WEER, GODNONDEJU
?????quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zie jou er wel voor aan om Denk te stemmen jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:26 schreef Vanillekwark het volgende:
GroenLinks, SP, PVDA, D66, CDA, PvdD en DENK hebben samen een meerderheid volgens de peilingen
Dat is toch geen regering man, zoveel partijen.. Dat wordtdtdtdt helemaal niets, want ze willen allemaal hun zin doordrijven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben geen fan maar heb de zetels nodig snap je
Haha denk je datquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zie jou er wel voor aan om Denk te stemmen ja
JAquote:
Hij heeft een smurfenpenis?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt toch geen stekelpenis
Gewoon mooi blauw
Liever dat dan een regering met VVD en FvD aan het roer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is toch geen regering man, zoveel partijen.. Dat wordtdtdtdt helemaal niets, want ze willen allemaal hun zin doordrijven.
klopt, mijn penis steekt nergens inquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt toch geen stekelpenis
Gewoon mooi blauw
zijn het er allemaal over eens wanneer ze een campagne moeten stilleggenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is toch geen regering man, zoveel partijen.. Dat wordtdtdtdt helemaal niets, want ze willen allemaal hun zin doordrijven.
Herkenbaar, ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet iets als je de tyfus verveelt op een kutbaan
Prachtig werk he vriendquote:
Als ik sommigen hier mag geloven komt alleen FvD ook aan de machtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liever dat dan een regering met VVD en FvD aan het roer.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liever dat dan een regering met VVD en FvD aan het roer.
heb wel iets leuks voor jouquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, mijn penis steekt nergens in
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als ik sommigen hier mag geloven komt alleen FvD ook aan de macht
Ik zou KLB SC niet gebruiken om je visie op de werkelijkheid te laten vormgeven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als ik sommigen hier mag geloven komt alleen FvD ook aan de macht
ik welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou KLB SC niet gebruiken om je visie op de werkelijkheid te laten vormgeven.
Mooi verwoord, maar hier trappen ze mij iig met de grond gelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou KLB SC niet gebruiken om je visie op de werkelijkheid te laten vormgeven.
Ik niet, ben morgen vrijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan vanavond een paar korte uurtjes vrije tijd en morgen het hele riedeltje opnieuw doen
Oftewel je bent werkschuwquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
SP en Senioren Brabant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |