Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Eens in de 2 weken naar de kapper? Jezus
Ik heb nooit 1 seconde overwogen PVV te stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Als die debieltjes die nu de mond vol hebben van FvD zijn exact dezelfde debieltjes die nu al jaren achter Wilders aanlopen, maar eindelijk doorhebben dat ook die kwakert niks gaat bereiken.
Hij zegt: eens in de 2 weken dat ie eerder klaar is op dinsdag, en dan moet hij naar de kapper..quote:
Rutte is de hoer van Europaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Thierry, vind het een mooie vent. Maar ik vind Rutte gewoon een groter baasje.
PVV is veel linkser jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb nooit 1 seconde overwogen PVV te stemmen.
FvD is een totaal andere partij. Dus snap niet waarom je die vergelijking maakt.
FvD is een middenpartij.quote:
godsallemachtig, jij bent echt zo liefquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij zegt: eens in de 2 weken dat ie eerder klaar is op dinsdag, en dan moet hij naar de kapper..
Nee. Europa moet weg.quote:
Dankjewel Crack_, maar ik verbleek bij de liefde die jij uitstraaltquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
godsallemachtig, jij bent echt zo lief
gadverdamme ik vind boter echt heel smerigquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
zin om Cracks wangen te besmeren met boter en boterhammen en de vulling zelf te geven
Boter op je hoofd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gadverdamme ik vind boter echt heel smerig
HAha, ja soms is het wel heel ergquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zie ik op je foto’s ja, ieder zijn ding
dan lekker nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dat mijn bedoeling dan?quote:
wat vind je van mosterd? bij een goede worst hoort mosterdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Meer EU
Meer subsidies
Meer vluchtelingen, helpen wie we helpen kunnen
Minder rechts
Meer links
of juist welquote:
ja vind wel lekker, als met pittig is. Haha snapjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat vind je van mosterd? bij een goede worst hoort mosterd
Sjezusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Meer EU
Meer subsidies
Meer vluchtelingen, helpen wie we helpen kunnen
Minder rechts
Meer links
tuurlijk aan niet pittige mosterd heb je niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of juist wel
[..]
ja vind wel lekker, als met pittig is. Haha snapje
FvD gaat morgen winnen. Wen er alvast maar aanquote:
Dat theater voer je nu al opquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Bezuinigen op de politie en het leger, en dat geld investeren in theater
Niet in mijn provincie kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
FvD gaat morgen winnen. Wen er alvast maar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |