Die kende ik nog nietquote:
Zoveel liefde.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mn ma had vroeger ook een speciaal Yt account gemaakt en dan telkens als ik van de pc af ging ging ze naar de geschiedenis kijken
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wij hadden nog z'n programma dat bijhield hoelang je online was en verbinding verbrak als je tijd op was
ja zoiets had ik ook een tijdje jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wij hadden nog z'n programma dat bijhield hoelang je online was en verbinding verbrak als je tijd op was
Ik kan er me wel wat bij voorstellen na gisteravondquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo erg had ik hem dan weer niet. Wel paar keer enorm op mn kop gehad van mn vader door sommige comments die ik plaatste
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:44 schreef skysherrif het volgende:
Tering hard door mijn pa gebolkt doen.
Terecht wel.quote:
Toen was het wat minder radicaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik kan er me wel wat bij voorstellen na gisteravond
[..]
Was dat ook nog met inbel verbinding?
Nu is dat normaalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Toen was het wat minder radicaal.
Al herinner ik me nog ene Jordy van loon vgm, dat rare joch
Had iets in de trant van 'als ik jou zie vermoord ik jou' gezet als reactie![]()
Nu is dat normaal maar vroeger was dat wel iets anders natuurlijk, toen mocht ik 2 weken niet op de computer![]()
![]()
Apart hoe het nu zo andere is en er veel meer van zulke reacties zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Toen was het wat minder radicaal.
Al herinner ik me nog ene Jordy van loon vgm, dat rare joch
Had iets in de trant van 'als ik jou zie vermoord ik jou' gezet als reactie![]()
Nu is dat normaal maar vroeger was dat wel iets anders natuurlijk, toen mocht ik 2 weken niet op de computer![]()
![]()
nee dat nog net nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik kan er me wel wat bij voorstellen na gisteravond
[..]
Was dat ook nog met inbel verbinding?
Ja weet ook niet precies waarom, vroeger was YT wel wat netter. Nu is het echt een afvoerputje gewordenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:48 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Apart hoe het nu zo andere is en er veel meer van zulke reacties zijn
Ja inderdaad pff gaat nergens over. Dat het nu allemaal zo heftig kan zijn heel raarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet ook niet precies waarom, vroeger was YT wel wat netter. Nu is het echt een afvoerputje geworden
CAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus wat kan een mens veel tyfuszooi verzamelen in 1 jaar
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee dat nog net niet
neenee, hij had een soort tijdslot gezet op de stekker van de wifi verbindng lol
Kijk eigenlijk nooit naar die commentsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:50 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja inderdaad pff gaat nergens over. Dat het nu allemaal zo heftig kan zijn heel raar
Erg hè? Verbaas me ook altijd over hoe snel je zooi verzamelt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus wat kan een mens veel tyfuszooi verzamelen in 1 jaar
Verhuizen is wel altijd mooie kans om er vanaf te komenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Erg hè? Verbaas me ook altijd over hoe snel je zooi verzamelt.
Ja we zijn met 1 auto hier heen gekomen, maar als we dit allemaal in die zelfde auto moeten doen dan past dat never nooit niet meerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Erg hè? Verbaas me ook altijd over hoe snel je zooi verzamelt.
Heerlijk warm, ik zit nu heerlijk op mijn balkon te genieten van een arehucas cola zero.quote:
Awh, ga je wel echt missen zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heerlijk warm, ik zit nu heerlijk op mijn balkon te genieten van een arehucas cola zero.
Effe pauze, straks weer verder met inpakken
ja vooral het warme weerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Awh, ga je wel echt missen zeker
Haha ach, nieuwe periode toch, dan maar aan de esjberg vodkaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vooral het warme weer
En de goedkope rum
https://www.gall.nl/shop/699136-glen-talloch-100cl/quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha ach, nieuwe periode toch, dan maar aan de esjberg vodka
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha ach, nieuwe periode toch, dan maar aan de esjberg vodka
Whiskey niets voor mijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/shop/699136-glen-talloch-100cl/
gewoon dees
Ga je naar spanje?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Droom bijgesteld naar omgeving Torremolinos
Geef er ook weinig om.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Whiskey niets voor mij
helaas
Niks mis meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/shop/699136-glen-talloch-100cl/
gewoon dees
Naja ik had 1x alcohol vergiftiging door whiskey, sindsdien gaat er geen slok meer naar binnenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben mijn onder buurvrouw aan het irriteren met muziekKutwijf... altijd maar klagen doet ze. Nou ze heeft nu pech. Ik heb om half 7 in de ochtend last van haar pleuriskind. Nu ziek ik haar
Welke muziek?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben mijn onder buurvrouw aan het irriteren met muziekKutwijf... altijd maar klagen doet ze. Nou ze heeft nu pech. Ik heb om half 7 in de ochtend last van haar pleuriskind. Nu ziek ik haar
Rijdende rechter incomingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo kind van de duivel opzetten, jammer dat die russische hoer het niet verstaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |