Erg hè? Verbaas me ook altijd over hoe snel je zooi verzamelt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus wat kan een mens veel tyfuszooi verzamelen in 1 jaar
Verhuizen is wel altijd mooie kans om er vanaf te komenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Erg hè? Verbaas me ook altijd over hoe snel je zooi verzamelt.
Ja we zijn met 1 auto hier heen gekomen, maar als we dit allemaal in die zelfde auto moeten doen dan past dat never nooit niet meerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Erg hè? Verbaas me ook altijd over hoe snel je zooi verzamelt.
Heerlijk warm, ik zit nu heerlijk op mijn balkon te genieten van een arehucas cola zero.quote:
Awh, ga je wel echt missen zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heerlijk warm, ik zit nu heerlijk op mijn balkon te genieten van een arehucas cola zero.
Effe pauze, straks weer verder met inpakken
ja vooral het warme weerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Awh, ga je wel echt missen zeker
Haha ach, nieuwe periode toch, dan maar aan de esjberg vodkaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vooral het warme weer
En de goedkope rum
https://www.gall.nl/shop/699136-glen-talloch-100cl/quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha ach, nieuwe periode toch, dan maar aan de esjberg vodka
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha ach, nieuwe periode toch, dan maar aan de esjberg vodka
Whiskey niets voor mijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/shop/699136-glen-talloch-100cl/
gewoon dees
Ga je naar spanje?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Droom bijgesteld naar omgeving Torremolinos
Geef er ook weinig om.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Whiskey niets voor mij
helaas
Niks mis meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/shop/699136-glen-talloch-100cl/
gewoon dees
Naja ik had 1x alcohol vergiftiging door whiskey, sindsdien gaat er geen slok meer naar binnenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben mijn onder buurvrouw aan het irriteren met muziekKutwijf... altijd maar klagen doet ze. Nou ze heeft nu pech. Ik heb om half 7 in de ochtend last van haar pleuriskind. Nu ziek ik haar
Welke muziek?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben mijn onder buurvrouw aan het irriteren met muziekKutwijf... altijd maar klagen doet ze. Nou ze heeft nu pech. Ik heb om half 7 in de ochtend last van haar pleuriskind. Nu ziek ik haar
Rijdende rechter incomingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo kind van de duivel opzetten, jammer dat die russische hoer het niet verstaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |