Ik heb afgelopen zomer de fout gemaakt om te gaan mountainbiken en terecht te komen tussen velden in. Heb me een partijtje lopen niezenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lente is mijn favo seizoen maar qua pollen ben ik er ook minder blij mee. Al is het de laatste jaren zo dat als ik maar een beetje uit de buurt blijf van berken het met de hooikoorts wel binnen de grenzen blijft
Ik wacht wel een minuut, misschien dat je dan aan mij denkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als ik nu ja zeg geloof je dat dan nog?
Niet zo dramatisch boy.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik wacht wel een minuut, misschien dat je dan aan mij denkt.
Graag!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:10 schreef skysherrif het volgende:
Ging FvD maar campagne voeren voor alle pollen het land uit adn hadden ze mijn stem
Wij hadden vroeger een joekel van een berk in de achtertuin staan thuis, en toen wist ik nog niet dat ik specifiek voor berken allergisch was (en nog een hoop andere zooi maar van berken sla ik echt op tilt). Genieton.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer de fout gemaakt om te gaan mountainbiken en terecht te komen tussen velden in. Heb me een partijtje lopen niezen
Pas maar op, ik zie Thierry er nog wel voor aan om dit serieus in zijn verkiezingsprogramma op te nemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:10 schreef skysherrif het volgende:
Ging FvD maar campagne voeren voor alle pollen het land uit adn hadden ze mijn stem
haha lekkerdingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch boy.
Je bent een spookje. 👻
Hooikoorst genot altijd weerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een joekel van een berk in de achtertuin staan thuis, en toen wist ik nog niet dat ik specifiek voor berken allergisch was (en nog een hoop andere zooi maar van berken sla ik echt op tilt). Genieton.
Is wel iemand die voor zou stellen om alle groen te verwijderen om hooikoorts te bestrijden jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zie Thierry er nog wel voor aan om dit serieus in zijn verkiezingsprogramma op te nemen
Dat is wel heel radicaalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is wel iemand die voor zou stellen om alle groen te verwijderen om hooikoorts te bestrijden ja
Heel Nederland asfalterenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is wel iemand die voor zou stellen om alle groen te verwijderen om hooikoorts te bestrijden ja
Dat gaat helpen, zeker voor het milieu ook.quote:
nou mijn stem heeft ie dan, @baudetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zie Thierry er nog wel voor aan om dit serieus in zijn verkiezingsprogramma op te nemen
Noord of zuidpool?quote:
Het milieu moet niet zo zeuren, die kan toch gewoon terug naar Afrika ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:15 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dat gaat helpen, zeker voor het milieu ook.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nou mijn stem heeft ie dan, @:baudet
Anapool.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |