Zet dan russische muziek op. Ik ken wel een paar groffe liedjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo kind van de duivel opzetten, jammer dat die russische hoer het niet verstaat
Maar draai nu van alles door elkaar
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo kind van de duivel opzetten, jammer dat die russische hoer het niet verstaat
Maar draai nu van alles door elkaar
Doe er eens eentjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zet dan russische muziek op. Ik ken wel een paar groffe liedjes
Connie en tilly zijn wel echt fantastischquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zitten echt een paar prachtige afleveringen tussen.
Klinkt wel goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Deze tekst is best grof wel. Ook 1 van de bekendere
Hoe ken je dit?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Deze tekst is best grof wel. Ook 1 van de bekendere
Oostblokhiphopquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt wel goed eigenlijk.
Hoezo ken jij Russische hip hop?
Dit liedje is best bekend in de voetbal/hooligan scenequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt wel goed eigenlijk.
Hoezo ken jij Russische hip hop?
Vast wel maar niet iets wat ik veel tegenkomquote:
Gezellige clipquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit liedje is best bekend in de voetbal/hooligan scene
En zo krijg je random liedjes recommended en die luister je dan en dan vind je ze toch wel wat hebben
Als het helpt, die clip is een filmquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vast wel maar niet iets wat ik veel tegenkom
[..]
Gezellige clipvond die eerste beter
Wel van een collega wat namen gekregen maar eigenlijk vergeten te luisteren.quote:
zo bekend ben ik er ook weer niet in lol, maar luister het wel eens ook in van die youtube clipjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel van een collega wat namen gekregen maar eigenlijk vergeten te luisteren.
Een voorbeeld?
Hallo liedjequote:
Waarom zo kort?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat was een gesprek van amper vijf minuten met de bedrijfsarts en (met deze week meegerekend) nog drie weken thuiszitten.........
Sjezusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat was een gesprek van amper vijf minuten met de bedrijfsarts en (met deze week meegerekend) nog drie weken thuiszitten.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |