Nee joh, niet weggaan, blijf, laat je niet op de kast jagen door de zuigers ...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zuigen is weer begonnen. Ik ben er van tussen
Omdat ze dat nog niet kunnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee joh, niet weggaan, blijf, laat je je niet op de kast jagen door de zuigers ...
Enfin, waarom is die Tatoo-shop nog niet open?
Niet echt, die zit te oefenen op een leren riem.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die gozer toch wel, of ook niet eens?
Maar wel boos omdat ze niet hielpen met haar haar en make-up.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Chris ook een nieuwe jas, een lange zwarte
Onvoorstelbaar Kay is de hele tijd met haar bezig geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maar wel boos omdat ze niet hielpen met haar haar en make-up.
Waarom gaan ze dan een studio openen? "Ja, we gaan een Tatoo-studio openen want we kunnen niet tatoeëren," zoiets dusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet echt, die zit te oefenen op een leren riem.
Was niet voldoende aldus madame Cris.......quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar Kay is de hele tijd met haar bezig geweest
En dan moeten ze ook nog weken wachten op papieren.....van achter....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom gaan ze dan een studio openen? "Ja, we gaan een Tatoo-studio openen want we kunnen niet tatoeëren," zoiets dus
Ondankbaar wijf, lekker zelf doen zou ik zo denken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was niet voldoende aldus madame Cris.......
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondankbaar wijf, lekker zelf doen zou ik zo denken.
Nee hoor de dictator van Utopia, Jessie van de Graaf, heeft vanmorgen gezegd dat hij in 1 binnen twee weken een tatoo shop had staan in U1quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan moeten ze ook nog weken wachten op papieren.....van achter....
Hiegiejene e.d. je weet welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom gaan ze dan een studio openen? "Ja, we gaan een Tatoo-studio openen want we kunnen niet tatoeëren," zoiets dus
1.....Das war einmahl...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor de dictator van Utopia, Jessie van de Graaf, heeft vanmorgen gezegd dat hij in 1 binnen twee weken een tatoo shop had staan in U1
Koekjesdrukarm.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Adje heeft wat met zijn arm, ze hebben er al twee naalden in gezet maar het helpt niet.
Er zit een ontsteking in zijn .....arm of schouder?
Offffffffff hij is alleen............ zin in een vrouwtje............. die zijn er er niet............. handwerk....... overbelastingquote:
Fotoshoot voor de Partyquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM
Kriss alweer dr haar laten doen bij Shell
wrom ?
Party foto's ofzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM
Kriss alweer dr haar laten doen bij Shell
wrom ?
Ah, toch.quote:
15 oudjes komen er donderdag om 16.00 uur....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:07 schreef Dotteke het volgende:
15 oudjes komen er morgen, die moeten bezig gehouden worden
Of Kaylee het ook leuk vindt bezigheidstherapie kan houden
Kay zegt dat haar oma graag kleurt, misschien kunnen ze van te voren een schilderij maken met nummertjes er in. Dan kunnen ze kleuren.
Ook goed dank uquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
15 oudjes komen er donderdag om 16.00 uur....
Ik hoorde Jessie een paar maanden geleden ook zeggen dat hij ze zo uit de min zou hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor de dictator van Utopia, Jessie van de Graaf, heeft vanmorgen gezegd dat hij in 1 binnen twee weken een tatoo shop had staan in U1
Een beetje janken over slaapplaatsen en zeggen dat ze erg creatief zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:08 schreef BloesBloes het volgende:
Hiske tegen Keejlie, "jullie zijn toch een beetje de creatieve mensen" O ja, wat hebben ze dan al allemaal gedaan dan, behalve zeggen dat ze willen tatoeëren maar dat ze dat niet kunnen?
Het zijn ouderen, niet per definitie infantiele debielenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:07 schreef Dotteke het volgende:
15 oudjes komen er morgen, die moeten bezig gehouden worden
Kay zegt dat haar oma graag kleurt, misschien kunnen ze van te voren een schilderij maken met nummertjes er in. Dan kunnen ze kleuren.
Geen idee verder, hoorde vanmorgen alleen dat het voor de Party wasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
ag sow
graties geld?
eeuwige roem?
Het is toch van de gekkequote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:07 schreef Dotteke het volgende:
15 oudjes komen donderdag, die moeten bezig gehouden worden
Een blonde natte scheet, hij is niet alleen dom maar ziet er ook dom uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:08 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik hoorde Jessie een paar maanden geleden ook zeggen dat hij ze zo uit de min zou hebben.
Gebakken lucht,alleen maar gebakken lucht.
Een hele grote natte scheet die Jessie!
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:08 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik hoorde Jessie een paar maanden geleden ook zeggen dat hij ze zo uit de min zou hebben.
Gebakken lucht,alleen maar gebakken lucht.
Een hele grote natte scheet die Jessie!
Ze kunnen die 15 oudjes ook inruilen voor deze prutsers wat er nu inzitten!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:07 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het zijn ouderen, niet per definitie infantiele debielen
Zo worden ze wel behandeld daar,quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het zijn ouderen, niet per definitie infantiele debielen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
leuk spijkerpoepen met Tena gebruikers
wat een idee
Bejeerdeh fun dag op komst
o wacht tis een uurtje
. Gebitjes race gat het worden
Na een uurtje zijn de bejaarden natuurlijk uitgeputquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:14 schreef Mohitah het volgende:
Das ook de moeite zeg dat die ouderen maar een uurtje komen, kun je niet veel doen
Franny heeft eerlijk gezegd ook niet zoveel te willen vind ik......quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Zo te horen is Franny toch overstag en gaat Merel bij haar slapen
Die moeten verplicht door de zitkuil hollen, met rollator enzo en dan nog even de trap op om boven een mooie bh uit te zoeken en dan zijn ze moe genoeg om nog even te kleuren......quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:15 schreef formule het volgende:
[..]
Na een uurtje zijn de bejaarden natuurlijk uitgeput
Nou van het heen en weer gereis alleen al denk ik. Als ze daar wat langer zijn kunnen ze lekker op gemak bijkomenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:15 schreef formule het volgende:
[..]
Na een uurtje zijn de bejaarden natuurlijk uitgeput
Ja, ze mogen even een kleurplaat inkleuren, ze zijn daar echt niet goed hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Die moeten verplicht door de zitkuil hollen, met rollator enzo en dan nog even de trap op om boven een mooie bh uit te zoeken en dan zijn ze moe genoeg om nog even te kleuren......
En dan moeten ze daar nog voor betalen ook zeker? Zie ze er wel voor aan hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:19 schreef formule het volgende:
[..]
Ja, ze mogen even een kleurplaat inkleuren, ze zijn daar echt niet goed hoor
Ja als je wat ouder wordt dan ben je meteen kinds.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Zekursss. Tieft op met je kleurplaat met nummertjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:08 schreef formule het volgende:
Die zielige oudere, nou die oudere zijn mondig genoeg hoor
U is een kennertquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Eindelijk een fotograaf op het terrein met een fatsoenlijkle camera (Cannon 1DX MKII)
Waarom denkt iedereen dat ouderen dat lekker vinden?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:13 schreef formule het volgende:
Daar is het advocaatje met slagroom, het is toch niet te geloven
Franny is daar zo weggepest!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Zo te horen is Franny toch overstag en gaat Merel bij haar slapen
Speciaal voor Johan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Speciaal voor Johan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
De tatoo shop volgens mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:41 schreef freaky40 het volgende:
Komt in de caravan het sanitair/douche?
Dan twijfel ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat die in de nu nog bakkerij zou komen?
Niets mis mee hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mooi.Zeker voor haar leeftijd.
[ afbeelding ]
Er zaten wat platen tegen de wanden in het slaapgedeelte dus vandaar.quote:
Was al saai toen Timtim er nog in zatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben ik de enige die Utopia maar een saaie bedoeling vindt sinds Tim weg is?
Ja als ze zich goed verzorgd is het een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Why?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk gaan ze de keuken verven. Rijkelijk laat..
Absoluut.....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou kaylee doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maar wel boos omdat ze niet hielpen met haar haar en make-up.
Ik niet, maar dat komt niet omdat Tim weg is...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben ik de enige die Utopia maar een saaie bedoeling vind sinds Tim weg is?
Ze is warrig, maar een mooie vrouwquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:50 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja als ze zich goed verzorgd is het een mooie vrouw.
Jammer dat ze koekie is.
Maar ja. Alleen mooi is niet genoeg. Verders vind ik het een zweeftante met zeer egocentrische trekjes.quote:
lkkr betrokken ook die mereltquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:52 schreef Aggie46 het volgende:
Fotograaf: ik ben de zoon van ...
Merel: oh kicken
Merel aan fotograaf: en je vader dan?
Fotograaf: die is dood.
Je vraagt je af waar ze ze vandaan halen. Weten niks, doen weinig tot niks. Leventje hoor....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr betrokken ook die merelt
koekoek
Eczeem of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:59 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft de fotograaf op zijn voorhoofd voor vlekken??
vlektyfesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:59 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft de fotograaf op zijn voorhoofd voor vlekken??
Leugenaar ze weet donders goed hoe ze ergens op staat, ze doet graag onschuldig maar ondertussenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss braakt weer zewam uit
"jullie zijn het gewend ..een camera
maar tis voor mij uit mn comfort zone
koekieloekie tokt weer wat
komt ff uit zo
Merel bij Fran en Dyl en Kay in het huisje van Merel als het goed isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:12 schreef zodeju het volgende:
Is het al duidelijk wie waar gaat slapen, omdat Franny zo druk bezig is??
Je bent niet de enige hoor. Ik vind het hem ook best leuk staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:54 schreef zodeju het volgende:
Ben denk ik de enige die eigenlijk het helemaal niet zo raar vindt staan bij Jessie??
Het is een grote verandering maar is niet zoveel mis mee.
Dat idee had ik ook.....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:31 schreef Aggie46 het volgende:
Bij de Coolblue bestellen.
Gerrit: eentje van ¤ 400 bestellen.
Jessie: waarom niet eentje van ¤ 150?
Gerrit: das niks.
(Dat grijze staat Jessie best wel goed...vind ik).
[ afbeelding ]
Echt een hele domme aankoop zo'n smartphone als tweede computer. Koop gewoon bij de kringloop voor 50 euro een tweedehands oudje. Kan het zware werk op de goede computer en het internet werk op de tweedehandse.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef Aggie46 het volgende:
Budget is ¤ 600 incl telefoon.![]()
Gerrit wil duurder.![]()
Verder kijken.
mylene heeft geen kwaliteitquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:36 schreef BarryOSeven het volgende:
De enige kwaliteit vanMylène
is slijmen bij Merel.
Daar denk ik anders over, waarom heeft Merel wel wat willen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Franny heeft eerlijk gezegd ook niet zoveel te willen vind ik......
Ze willen een 2e computer én een smartphone.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Echt een hele domme aankoop zo'n smartphone als tweede computer. Koop gewoon bij de kringloop voor 50 euro een tweedehands oudje. Kan het zware werk op de goede computer en het internet werk op de tweedehandse.
Dat denk ik ook, Merel gaat last krijgen van Franny en dan kan die vertrekkenquote:
Nee, ik vind het ook saai sinds Tim, Mike en Lotus weg zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben ik de enige die Utopia maar een saaie bedoeling vind sinds Tim weg is?
De nieuwe SLquote:
Tis net een alienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:31 schreef Aggie46 het volgende:
Bij de Coolblue bestellen.
Gerrit: eentje van ¤ 400 bestellen.
Jessie: waarom niet eentje van ¤ 150?
Gerrit: das niks.
(Dat grijze staat Jessie best wel goed...vind ik).
[ afbeelding ]
Er is echt geen bal meer aan. Jammer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook saai sinds Tim, Mike en Lotus weg zijn.
gaatquote:
quote:
Volgens mij mag dat niet van de febo. Ze mogen of een smartphone of een tweede computer. In totaal twee computers/smartphones.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze willen een 2e computer én een smartphone.
Ik ben blij dat die drie weg zijn. De streams zijn veel beter te verdragen zonder de borstklopperij en de seksavonturen met die Tim en dat gehang en geklaag in bed van die klotus en mike. Alleen jammer dat ze van die nietszeggende figuren als vervanging hebben uitgezocht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook saai sinds Tim, Mike en Lotus weg zijn.
Samsung.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:44 schreef Aggie46 het volgende:
Fittie.
Ger wil dure dingen bestellen, een zakelijke deal.
Jessie: Kan toch goedkoper.
Gerrit haalt de S9 weg....is dat een smartphone?
[ afbeelding ]
Dacht ik al...zijn hastikke duur (maar wel goed, kheb ook een Sammie). Maar waarom moet dat daar zo duur?quote:
Ze hadden een bepaald bedrag afgesproken en daar ging Gekke Gerrit even ver boven zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:47 schreef Dotteke het volgende:
Hoor Diee Jessie nu staan gillen als een klein kind jemig zeg
Tis al weer overquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Haha ja man. Ik begon al moedeloos te worden. Nu hopen dat het zo de klauwen uit escaleert.
mot veuuuul meer ruzie komenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Haha ja man. Ik begon al moedeloos te worden. Nu hopen dat het zo de klauwen uit escaleert.
Tis nog steeds bagger maar zonder John,Jessie (aso uit de kassen) Mike en Lotus en horror Tim,is t peil ietwat minder laag....vind dat Jessie ( de mooie grijze) Merel en Jens t peil ietwat hebben opgekriktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die drie weg zijn. De streams zijn veel beter te verdragen zonder de borstklopperij en de seksavonturen met die Tim en dat gehang en geklaag in bed van die klotus en mike. Alleen jammer dat ze van die nietszeggende figuren als vervanging hebben uitgezocht.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:50 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Tis nog steeds bagger maar zonder John,Jessie (aso uit de kassen) Mike en Lotus is t peil ietwat minder laag....vind dat Jessie ( de mooie grijze) Merel en Jens t peil ietwat hebben opgekrikt
Ja hoewel ik Franny nog weer erger vind dan Mylenequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]het is jammer dat er dan een mylene, dylan en een kees binnenkomen
Ik heb n iets tegen Myl en Kaylee en Dylan tot nu toequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]het is jammer dat er dan een mylene, dylan en een kees binnenkomen
Ik ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:53 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ja hoewel ik Franny nog weer erger vind dan Mylene
Als je haar op tv ziet is het echt geen mooie vrouw een hele lelijke huidquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:53 schreef mazaru het volgende:
Toch als Christel mooi opgemaakt zou worden is het best een mooie vrouw
[ afbeelding ]
hans andersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je haar op tv ziet is het echt geen mooie vrouw een hele lelijke huid
Ben ik al geweestquote:
ja duhquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:55 schreef BarryOSeven het volgende:
Koning Jessie lult die halve schedel weer eens helemaal onder de tafel.
Je weet de wegquote:
jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet de weg![]()
Jessie en Ger blijven doorgaan
Ger heeft het over de manier waarop Jessie dingen zegt
Staat die DJ-set er al?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:01 schreef VitaSackville het volgende:
En weer krijgt Ger geen poot aan de grond...met niets eigenlijk
Die halve schedel zal zo zeggen dat het andersom was en zichzelf geweldig vindenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:55 schreef BarryOSeven het volgende:
Koning Jessie lult die halve schedel weer eens helemaal onder de tafel.
Zolang het geluid uit staat is ze goed te doen voor haar leeftijd!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:02 schreef bahgoor het volgende:
godver mijn bril opgezet, cristel is echt een lekker wijf
ja tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zolang het geluid uit staat is ze goed te doen voor haar leeftijd!
Het slaat ook nergens op. Hij wil gewoon het nieuwste model omdat het het nieuwste model is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
gerrit hou je mond, je wint het nooit dombo.
quote:
Welke? Merel, Shelley ofquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:21 schreef bahgoor het volgende:
wie is dat lekere wijf naast die oude grijze man
die naast jessie bij de comp.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Welke? Merel, Shelley ofMylène
?
Links of rechts? Links is Shelley, rechts is Merel. Denk dat je Shelley bedoelt want Merel is een vadsig varken.quote:
ach sorry dat is dylanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Links of rechts? Links is Shelley, rechts is Merel. Denk dat je Shelley bedoelt want Merel is een dik vadsig varken.
En zie hier, nu heeft Shel Jessie weer nodig.quote:
ja altijd, ze moet eens zelf leren denken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En zie hier, nu heeft Shel Jessie weer nodig.
Met maar 1 setje en wijnquote:
Ze hebben Merel toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:31 schreef bahgoor het volgende:
[..]
ze zoeken nog mensen voor grote maten
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Jessie heeft domme Shelley zo ver gekregen dat ze morgen tijdens een of andere vergadering in lingerie gaat zitten.
Ze blijft weel volharden in haar lingerie. Ze weet nu toch dat het niet echt looptquote:
Geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:32 schreef bahgoor het volgende:
[..]
oei ja, ik maak wel veel fouten. sorry
Met Pink ribbon. Was dat de vorige keer ook?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze blijft weel volharden in haar lingerie. Ze weet nu toch dat het niet echt loopt
Nee,dat wilt ze nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Met Pink ribbon. Was dat de vorige keer ook?
Ze had toen toch ook een soort van goed doel "kuch"quote:
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Met Pink ribbon. Was dat de vorige keer ook?
Krijgen we ook nog mannenkriebels erbij Pquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:35 schreef bahgoor het volgende:
lingerie en lentekriebels. ja ik zeg, doen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijgen we ook nog mannenkriebels erbij P
Ja, voor vrouwen met borstkanker toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had toen toch ook een soort van goed doel "kuch"
Vind het nog wel meevallen hoor, leuke meid om te zienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:36 schreef Mjelleke het volgende:
Sow dan. Kaylee ziet er niet echt goed uit.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had toen toch ook een soort van goed doel "kuch"
Stichting ouderen vermaakquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Al die stomme goede doelen alsof mensen het dan eerder kopen, is alleen maar im zelf goed op de kaart te staan.
-stichting alpe d'huzes
-Wrtw
-Pink ribbon
-Daklozen
-En de stichting van Hiske
Nog iets vergeten?
Was toch voor vrouwen met borstkanker waar ze mee begon, maar volgens mij hebben die geen trek meer in Shellyquote:
De ouderen toen met Jeffrey`s kruidenbitterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Al die stomme goede doelen alsof mensen het dan eerder kopen, is alleen maar im zelf goed op de kaart te staan.
-stichting alpe d'huzes
-Wrtw
-Pink ribbon
-Daklozen
-En de stichting van Hiske
Nog iets vergeten?
als je onzeker over jou lichaam ben hoef je toch geen ligerie. gewoon kleding aandoenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen was dit de insteek.
Ja, en er hangen 40 "gewone" bh'squote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen was dit de insteek.
Er is haar meerdere malen verteld dat dat niet haalbaar is voor haar.Zelfs door vrouwen met borstkanker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Was toch voor vrouwen met borstkanker waar ze mee begon, maar volgens mij hebben die geen trek meer in Shelly
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:39 schreef bahgoor het volgende:
[..]
als je onzeker over jou lichaam ben hoef je toch geen ligerie. gewoon kleding aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |