Krijgen we ook nog mannenkriebels erbij Pquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:35 schreef bahgoor het volgende:
lingerie en lentekriebels. ja ik zeg, doen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijgen we ook nog mannenkriebels erbij P
Ja, voor vrouwen met borstkanker toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had toen toch ook een soort van goed doel "kuch"
Vind het nog wel meevallen hoor, leuke meid om te zienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:36 schreef Mjelleke het volgende:
Sow dan. Kaylee ziet er niet echt goed uit.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had toen toch ook een soort van goed doel "kuch"
Stichting ouderen vermaakquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Al die stomme goede doelen alsof mensen het dan eerder kopen, is alleen maar im zelf goed op de kaart te staan.
-stichting alpe d'huzes
-Wrtw
-Pink ribbon
-Daklozen
-En de stichting van Hiske
Nog iets vergeten?
Was toch voor vrouwen met borstkanker waar ze mee begon, maar volgens mij hebben die geen trek meer in Shellyquote:
De ouderen toen met Jeffrey`s kruidenbitterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Al die stomme goede doelen alsof mensen het dan eerder kopen, is alleen maar im zelf goed op de kaart te staan.
-stichting alpe d'huzes
-Wrtw
-Pink ribbon
-Daklozen
-En de stichting van Hiske
Nog iets vergeten?
als je onzeker over jou lichaam ben hoef je toch geen ligerie. gewoon kleding aandoenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen was dit de insteek.
Ja, en er hangen 40 "gewone" bh'squote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen was dit de insteek.
Er is haar meerdere malen verteld dat dat niet haalbaar is voor haar.Zelfs door vrouwen met borstkanker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Was toch voor vrouwen met borstkanker waar ze mee begon, maar volgens mij hebben die geen trek meer in Shelly
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:39 schreef bahgoor het volgende:
[..]
als je onzeker over jou lichaam ben hoef je toch geen ligerie. gewoon kleding aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |