Ja als ze zich goed verzorgd is het een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mooi.Zeker voor haar leeftijd.
[ afbeelding ]
Why?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk gaan ze de keuken verven. Rijkelijk laat..
Absoluut.....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mooi.Zeker voor haar leeftijd.
[ afbeelding ]
Zou kaylee doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maar wel boos omdat ze niet hielpen met haar haar en make-up.
Ik niet, maar dat komt niet omdat Tim weg is...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben ik de enige die Utopia maar een saaie bedoeling vind sinds Tim weg is?
Ze is warrig, maar een mooie vrouwquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:50 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja als ze zich goed verzorgd is het een mooie vrouw.
Jammer dat ze koekie is.
Maar ja. Alleen mooi is niet genoeg. Verders vind ik het een zweeftante met zeer egocentrische trekjes.quote:
lkkr betrokken ook die mereltquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:52 schreef Aggie46 het volgende:
Fotograaf: ik ben de zoon van ...
Merel: oh kicken
Merel aan fotograaf: en je vader dan?
Fotograaf: die is dood.
Je vraagt je af waar ze ze vandaan halen. Weten niks, doen weinig tot niks. Leventje hoor....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr betrokken ook die merelt
koekoek
Eczeem of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:59 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft de fotograaf op zijn voorhoofd voor vlekken??
vlektyfesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:59 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft de fotograaf op zijn voorhoofd voor vlekken??
Leugenaar ze weet donders goed hoe ze ergens op staat, ze doet graag onschuldig maar ondertussenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss braakt weer zewam uit
"jullie zijn het gewend ..een camera
maar tis voor mij uit mn comfort zone
koekieloekie tokt weer wat
komt ff uit zo
Merel bij Fran en Dyl en Kay in het huisje van Merel als het goed isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:12 schreef zodeju het volgende:
Is het al duidelijk wie waar gaat slapen, omdat Franny zo druk bezig is??
Je bent niet de enige hoor. Ik vind het hem ook best leuk staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:54 schreef zodeju het volgende:
Ben denk ik de enige die eigenlijk het helemaal niet zo raar vindt staan bij Jessie??
Het is een grote verandering maar is niet zoveel mis mee.
Dat idee had ik ook.....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:31 schreef Aggie46 het volgende:
Bij de Coolblue bestellen.
Gerrit: eentje van ¤ 400 bestellen.
Jessie: waarom niet eentje van ¤ 150?
Gerrit: das niks.
(Dat grijze staat Jessie best wel goed...vind ik).
[ afbeelding ]
Echt een hele domme aankoop zo'n smartphone als tweede computer. Koop gewoon bij de kringloop voor 50 euro een tweedehands oudje. Kan het zware werk op de goede computer en het internet werk op de tweedehandse.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef Aggie46 het volgende:
Budget is ¤ 600 incl telefoon.![]()
Gerrit wil duurder.![]()
Verder kijken.
mylene heeft geen kwaliteitquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:36 schreef BarryOSeven het volgende:
De enige kwaliteit vanMylène
is slijmen bij Merel.
Daar denk ik anders over, waarom heeft Merel wel wat willen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Franny heeft eerlijk gezegd ook niet zoveel te willen vind ik......
Ze willen een 2e computer én een smartphone.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Echt een hele domme aankoop zo'n smartphone als tweede computer. Koop gewoon bij de kringloop voor 50 euro een tweedehands oudje. Kan het zware werk op de goede computer en het internet werk op de tweedehandse.
Dat denk ik ook, Merel gaat last krijgen van Franny en dan kan die vertrekkenquote:
Nee, ik vind het ook saai sinds Tim, Mike en Lotus weg zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben ik de enige die Utopia maar een saaie bedoeling vind sinds Tim weg is?
De nieuwe SLquote:
Tis net een alienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:31 schreef Aggie46 het volgende:
Bij de Coolblue bestellen.
Gerrit: eentje van ¤ 400 bestellen.
Jessie: waarom niet eentje van ¤ 150?
Gerrit: das niks.
(Dat grijze staat Jessie best wel goed...vind ik).
[ afbeelding ]
Er is echt geen bal meer aan. Jammer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook saai sinds Tim, Mike en Lotus weg zijn.
gaatquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |