Het toetjequote:Op maandag 25 maart 2019 16:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze bewaren het lekkerst natuurlijk voor het laatst.
Francesco was er wel zag ik op YouTubequote:Op maandag 25 maart 2019 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Italië was er vorig jaar ook niet. Jaar ervoor ook niet geloof ik. Maar wie weet!
Zweden was er vorig jaar wel.
Maar ik weet niet of zij geen al geplande concerten hebben of postcard in Tel Aviv al hebben opgenomen allebei.
Oh ja dat klopt, toen was het nog niet in AFAS.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:51 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Francesco was er wel zag ik op YouTube
Even nagevraagd.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:44 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Ik wil een Zwitsers vlaggetje en een Belgisch vlaggetje (ik ben Belgisch trouwens ;-) )
Ooh top! Dus als je binnengaat krijg je sowieso een vlaggetje van een bepaald land? Moet je wss wel vroeg zijn want ik denk niet dat ze er 1000’en hebben :-)quote:Op maandag 25 maart 2019 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Even nagevraagd.
Kleine vlaggetjes zijn er weer en grote vlaggen en spandoeken mogen niet mee naar de zaal.
Wij kwamen als een van de laatsten binnen geloof ik en toen waren er nog vlaggetjes alleen niet meer van elk land toen.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:05 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Ooh top! Dus als je binnengaat krijg je sowieso een vlaggetje van een bepaald land? Moet je wss wel vroeg zijn want ik denk niet dat ze er 1000’en hebben :-)
Jij verdient geen vlag van Zwitserland.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:05 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Ooh top! Dus als je binnengaat krijg je sowieso een vlaggetje van een bepaald land? Moet je wss wel vroeg zijn want ik denk niet dat ze er 1000’en hebben :-)
WAAAAAATTTTT LOSER JIJ OOK VAN MONTENEGRO DANquote:Op maandag 25 maart 2019 18:45 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Jij verdient geen vlag van Zwitserland.
Die blijven toch wel over xDquote:Op maandag 25 maart 2019 18:48 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
WAAAAAATTTTT LOSER JIJ OOK VAN MONTENEGRO DAN
Lovies xxx
Ik dacht heel even wtf is dit nou onaardig maar toen las ik door en jullie kennen elkaar kennelijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:45 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Jij verdient geen vlag van Zwitserland.
Ja we hebben elkaar leren kennen op een ander forum die nu niet meer bestaat haha en nu zitten we wel samen in een whatsappgroep en wij gaan samen met ook nog een paar andere leden naar EIC :-)quote:Op maandag 25 maart 2019 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht heel even wtf is dit nou onaardig maar toen las ik door en jullie kennen elkaar kennelijk.
Misschien komt ze daarom wel nietquote:Op maandag 25 maart 2019 18:24 schreef lashatumbai het volgende:
Super jammer dat Malta niet komt zeg, was toch een van de betere nummers vd avond waarschijnlijk. En we hebben het nog niet live gehoord natuurlijk, dus zou een primeurtje geweest zijn.
Maar dat Australië komt maakt het weer goed, lekker hysterisch
Leuk!quote:Op maandag 25 maart 2019 18:53 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Ja we hebben elkaar leren kennen op een ander forum die nu niet meer bestaat haha en nu zitten we wel samen in een whatsappgroep en wij gaan samen met ook nog een paar andere leden naar EIC :-)
Verleden jaar had een enkeling een out law shirt aanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 06:36 schreef Cee het volgende:
We zijn wel van plan iets aan te trekken alhoewel een enkeling als Duncan-supporter ook kan besluiten geheel in thema te gaan.Maar echt een speciaal herkenbaar outfit zal niemand dragen vermoed ik, was voorgaande jaren ook niet.
Zoiets las ik van Malta ook. Jammer want beiden staan (nu nog) in mijn top 10.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:40 schreef Mlita het volgende:
Sergey komt niet lees ik net op wiwiblogs twitter, druk met ‘rehearsels’ en zijn tour...
Volgens mij was hij er in 2016 ook niet bij toch, en ook niet in Londen of Madrid bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:40 schreef Mlita het volgende:
Sergey komt niet lees ik net op wiwiblogs twitter, druk met ‘rehearsels’ en zijn tour...
Misschien ook wel gewoon "te groot" als artiest.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:40 schreef Mlita het volgende:
Komt Mr. Froger ook niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien ook wel gewoon "te groot" als artiest.
Nee, de organisatie heeft geen budget voor dergelijke drankrekeningen.quote:
Ook al ben ik niet zo'n fan van het lied, toch wel jammer, want het is wel een grote naam binnen het songfestivalwereldje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:40 schreef Mlita het volgende:
quote:Mahmood will not participate in Amsterdam's pre party. On April 6 he will perform at a concert in northern Italy that will commemorate the reopening of an important road that was destroyed by a storm. Il Volo, Noemi, Mario Biondi, Anna Tatangelo and Elodie also will participed in the concert.
Die maak ik toch voor je dan :3quote:Op maandag 25 maart 2019 15:18 schreef Lianaatje_xx het volgende:
[..]
Ja het maakt niet echt uit hoor maar ik wil gewoon een deftige foto van Luca. Lief dat jullie dat willen doenZwitserland is mijn favoriet dit jaar en ik wel graag een paar vragen stellen :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |