Niet zo gevaarlijk maar je wil nog steeds niet geprikt worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Toffe beesten om te zien! Minder tof als ze je bijten lijkt me. Ik weet niet hoe gevaarlijk ze daar zijn, maar van van sommigen kun je echt helse pijnen krijgen blijkbaar

Gadverdamme manquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet zo gevaarlijk maar je wil nog steeds niet geprikt worden.
Deze knaap zit bij mij
[ afbeelding ]
Nuttige diertjes wel, vreten alles wat ze te pakken krijgen, wat dus met name ongedierte is. Snelst lopende insect ter wereld en kan tot zeventien jaar oud worden
Ook de enige soort duizendpoot die goed zicht heeft.

quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze knaap zit bij mij
[ afbeelding ]
Nuttige diertjes wel, vreten alles wat ze te pakken krijgen, wat dus met name ongedierte is. Snelst lopende insect ter wereld en kan tot zeventien jaar oud worden

Rattenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:30 schreef skysherrif het volgende:
Zag eens wat filmpjes van zon guy die random dieren in een box stopte tot ze met elkaar gingen vechten, duizendpoot kwam vaak als winnaar uit de bus.
Die enorme kikkers zijn overigens ook best sterk.
Ratten waren vaak de lul, ondanksd at het sterke beestjes zijn.

Tof beest!!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze knaap zit bij mij
[ afbeelding ]

Veel plezier.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
10 jongeren tussen de 15 en 27.. ze komen binnenlopen dus ga mijn telefoon maar ff wegleggen

Niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die wil ik ook niet in mijn slaapkamer

M'n eerste aanvaring was een grote schok. Volgens mij is daar nog een topic van hier op het forumquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tof beest!!
Al zou die snelheid mij wel een beetje afschrikken

Oldbiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n eerste aanvaring was een grote schok. Volgens mij is daar nog een topic van hier op het forum
KLB / Raar beest in huis

Nee joh, pas sinds 2011 op fok. Daarvoor wel al een paar jaar lurken. Good ol' days toen forum over de gehele breedte nog gezellig wasquote:

Luxe shit ouwequote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe ik het moet noemen
maar er is een klein badkamertje in de tuin ja met zowel binnen als aan de buitenwand een douche

Ja das wel veranderd hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, pas sinds 2011 op fok. Daarvoor wel al een paar jaar lurken. Good ol' days toen forum over de gehele breedte nog gezellig was

Nee man, woon in de middle of nowhere en ben die hele bouwval zelf aan het renoverenquote:

DvenGodquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man, woon in de middle of nowhere en ben die hele bouwval zelf aan het renoveren

Brrrrrquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n eerste aanvaring was een grote schok. Volgens mij is daar nog een topic van hier op het forum
KLB / Raar beest in huis

Moet dit.quote:

Bazenbeestjesquote:

Inderdaad, fijn dat ze ander ongedierte vangen, maar aub niet over je heen kruipenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Bazenbeestjes
Maar dat op me lopen mogen ze gerust laten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |