Kunnen die lopende kutjes bijten jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is een huisduizendpoot; komen zelden in Nederland voor. Je ziet ze normaal in Frankrijk, Spanje en dergelijke. Kunnen gemeen bijten.
Ik woon in Bulgarije dus dat kan kloppenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is een huisduizendpoot; komen zelden in Nederland voor. Je ziet ze normaal in Frankrijk, Spanje en dergelijke. Kunnen gemeen bijten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scutigera_coleoptrataquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Valt gratis af te halen, je krijgt zelfs een pilsje toe!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef Haasbeuntje het volgende:
Vet ik wil hem wel kopen, hoeveel moet je er voor hebben TS?
[ afbeelding ]
Dan klopt het wel ja. Je ziet ze normaal buiten en dan voornamelijk s' nachts. Het zal nu wel warm zijn daar in Bulgerije dus zoeken ze verkoeling op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon in Bulgarije dus dat kan kloppen
Als je die beesten dood slaat vallen al die pootjes los en die bewegen dan nog enkele seconden na.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Gewoon lekker trappen man![]()
Post pics van erna
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon in Bulgarije dus dat kan kloppen
Dat wordt hem nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt gratis af te halen, je krijgt zelfs een pilsje toe!
Ik weet geen dierenwinkel te vindenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan klopt het wel ja. Je ziet ze normaal buiten en dan voornamelijk s' nachts. Het zal nu wel warm zijn daar in Bulgerije dus zoeken ze verkoeling op.
Ik vind het eerlijk gezegd wel grappige beesten; neem trouwens een kat, dan zie je zelden meer grote insecten in huis.
Schijnbaar wel. kan bijten en heeft gif vergelijkbaar met een bijquote:
Ik heb een ongediertebestrijdertjequote:Exemplaren die in huis leven jagen op veel als onhygiënisch of schadelijk beschouwde dieren als termieten, kakkerlakken, zilvervisjes en bedwantsen.
Sluit hem op in een bakje, en als je last hebt van kakkerlakken laat je hem los.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een ongediertebestrijdertje
Helaas is het zelf ook ongedierte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |