Boh lekkerlekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker onafgebakken halen bij de bakker en dan thuis nog afbakken![]()
De man die alles zelf maakt haalt afbakappelflappen.quote:
Ik fabriceer zelf bolussen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Valt me tegen van je Nijn. Dat jij ze niet zelf fabriceert.
ik heb 1 zoon die alleen 8 tot 10 scoort op school en Latijn als extra vak, en 1 die met hangen en wurgen gaat, in de 2e is blijven zitten, en dit jaar ook weer die kant op gaat, wat betekent dat ie niet verder kan op Havo-VWOquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ahh niet leuk. Sterkte met je zoon. Hopelijk komt ie er snel weer bovenop.
Housen in de pauze.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
De man die alles zelf maakt haalt afbakappelflappen.
Waar gaat dit heen?
Je hebt een bolus.quote:
Dus tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ach ik ben ook maar een saaie kerel.
Nee, dacht dat dat een clit was.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht je niet wat hangt er daar tussen d'r benen?
Af en toe een beetje lui zijn mag tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
De man die alles zelf maakt haalt afbakappelflappen.
Waar gaat dit heen?
Als je ze maar wel uitdeeltquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe een beetje lui zijn mag toch
Hahaatjes!quote:
En dan vergelijkt hij zich zeker ook nog met de andere?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 1 zoon die alleen 8 tot 10 scoort op school en Latijn als extra vak, en 1 die met hangen en wurgen gaat, in de 2e is blijven zitten, en dit jaar ook weer die kant op gaat, wat betekent dat ie niet verder kan op Havo-VWO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |