Bedoelde na 0700 smijmbaalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uhh nee.. weer precies hetzelfde als vorige week.
6 uur in 2 nachten![]()
Jij wel bijgeslapen ?
Nu geen dipje nog niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Viel nog wel mee, alleen beetje lastig mijn bed uitgekomen![]()
Jij heb ook nog een kort nachtje gehad trouwens! Overleeft?
Ben je al klaar voor vandaagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nu geen dipje nog niet?
Ja 3 uur.. Ik zeg ook niet meer dat ik optijd naar bed ga. Want dat is een leugen.
Nee ben gaan liggen maar die eik0ls van hier beneden waren aan het roepen en hoop kabaal aan het maken. Heb het na een uur opgegeven. Dus ik blijf steken op de 6.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bedoelde na 0700 smijmbaal
ik 8 uur in 2 dus kan niet klagen.
Heb alles gedaan wat moest. Straks nog even eten klaarmaken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor vandaag
Top vrouw ditquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O ik dacht ik leg het klaar voor jou.. dan kan jij het van mij consumeren.
Ik ga me dat ook niet meer voornemen, komt er ook niet van. Dipje valt altijd wel mee als ik eenmaal op gang ben, maar als ik op de bank ga liggen snurk ik wel vrij snel denk ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nu geen dipje nog niet?
Ja 3 uur.. Ik zeg ook niet meer dat ik optijd naar bed ga. Want dat is een leugen.
Makkelijk leven heb je ook hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb alles gedaan wat moest. Straks nog even eten klaarmaken.
Deze man weetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top vrouw dit
[..]
Ik ga me dat ook niet meer voornemen, komt er ook niet van. Dipje valt altijd wel mee als ik eenmaal op gang ben, maar als ik op de bank ga liggen snurk ik wel vrij snel denk ik
Je hebt altijd baas boven baas hè.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Makkelijk leven heb je ook he
Dat is wel bagger dan. Hier zijn ze buiten bezig met het opentrekken van de stoep, dus tukje gaat er vanmiddag niet meer van komen ben ik bang.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Ja herkenbaar wel. Ik ben even gaan liggen wel straks maar ergerde me kapot aan die herrie van beneden dus dat was ook geen succes.
Zal ik even op je grote teen stampen? Dan voel je je rug vast niet meer.quote:
dan moet je hem echt pletten, waarschijnlijk dat het dan gaat overheersenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zal ik even op je grote teen stampen? Dan voel je je rug vast niet meer.
En als je je dan eraan ergert ben je eigenlijk alleen nog meer gefocuset en dan is alles irritant.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel bagger dan. Hier zijn ze buiten bezig met het opentrekken van de stoep, dus tukje gaat er vanmiddag niet meer van komen ben ik bang.
Vanavond maar gewoon op tijd naar bed gaan danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En als je je dan eraan ergert ben je eigenlijk alleen nog meer gefocuset en dan is alles irritant.
Maarjaaaaa.
Nee dat is ook een hoop herrie idd.
yeah rightquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond maar gewoon op tijd naar bed gaan dan
Ah dat is kut ja. Zal je niet nog meer pijn doen met je teen dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan moet je hem echt pletten, waarschijnlijk dat het dan gaat overheersen
Ging vanochtend door m'n rug, geheid een paar dagen last weer
Ga je voor de rug naar de dokter?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:43 schreef Koen66 het volgende:
zometeen ff richtind dokter lopen, wellicht dat een wandelingetje helpt
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond maar gewoon op tijd naar bed gaan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |