Ik snap de grap niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:03 schreef Danny het volgende:
Zit een beetje te devven met RTL nieuws op de achtergrond, maar wat een rare naam heeft die terrorist van gisteren in Utrecht joh.
Kut met 'n T
Zo noem je je kind toch niet?
??? hoe kom je bij deze onzinquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gökmen T. klinkt als k*t met een t.
Zo werd het gister niet uitgesproken. (Zeker weten dat het geen aparte g is? Zover ik weet spreek je in het Turks de g als een gû uit.)quote:
Gokhan is bijv. Gukan dus geen Jokan lolquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo werd het gister niet uitgesproken. (Zeker weten dat het geen aparte g is? Zover ik weet spreek je in het Turks de g als een gû uit.)
Het is dezelfde g als in güzel, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gokhan is bijv. Gukan dus geen Jokan lol
Ja, maar jij bent dan ook wel een beetje simpel he. Maar geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Misschien hadden we het moeten zien om het echt te kunnen snappen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook wel een beetje simpel he. Maar geeft niet hoor.
Ik voel een rechterlijke dwaling aankomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gokhan is bijv. Gukan dus geen Jokan lol
Yesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is dezelfde g als in güzel, toch?
is goed TARDIS., ik vind het echt een kuttopicquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
Mooi kuttopic heb je geschreven @:Danny , als ik met zulke troep op de proppen kwam had @:vanillekwark het per direct gesloten.
@:Der_Mann wil jij je licht hier op schijnen?
Onterechte trollpoging, je opent nooit topics, op misschien een nieuw deel in de SC naquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
Mooi kuttopic heb je geschreven @:Danny , als ik met zulke troep op de proppen kwam had @:vanillekwark het per direct gesloten.
@:Der_Mann wil jij je licht hier op schijnen?
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onterechte trollpoging, je opent nooit topics, op misschien een nieuw deel in de SC na
kquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:01 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijkanders had jij met " k " gereageerd
Ik was vroeger de lemmingmeester. Maakte echt parels van topics. Ik leidde ook de zoektocht naar Eend112 nadat @Flamarande hem had ontvoerd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onterechte trollpoging, je opent nooit topics, op misschien een nieuw deel in de SC na
Daar hebben we nu niks meer aan hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was vroeger de lemmingmeester. Maakte echt parels van topics. Ik leidde ook de zoektocht naar Eend112 nadat @:flamarande hem had ontvoerd.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:03 schreef Goudenvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wie plaatst deze gif in het danny toppa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je van de perikelen op het gemeentehuisquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was vroeger de lemmingmeester. Maakte echt parels van topics. Ik leidde ook de zoektocht naar Eend112 nadat @:flamarande hem had ontvoerd.
Haha ja echt toevallig dat wij dan allemaal net met elkaar in een SC zaten he.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wat dacht je van de perikelen op het gemeentehuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |