Ik snap de grap niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:03 schreef Danny het volgende:
Zit een beetje te devven met RTL nieuws op de achtergrond, maar wat een rare naam heeft die terrorist van gisteren in Utrecht joh.
Kut met 'n T
Zo noem je je kind toch niet?
??? hoe kom je bij deze onzinquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gökmen T. klinkt als k*t met een t.
Zo werd het gister niet uitgesproken. (Zeker weten dat het geen aparte g is? Zover ik weet spreek je in het Turks de g als een gû uit.)quote:
Gokhan is bijv. Gukan dus geen Jokan lolquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo werd het gister niet uitgesproken. (Zeker weten dat het geen aparte g is? Zover ik weet spreek je in het Turks de g als een gû uit.)
Het is dezelfde g als in güzel, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gokhan is bijv. Gukan dus geen Jokan lol
Ja, maar jij bent dan ook wel een beetje simpel he. Maar geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Misschien hadden we het moeten zien om het echt te kunnen snappen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook wel een beetje simpel he. Maar geeft niet hoor.
Ik voel een rechterlijke dwaling aankomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gokhan is bijv. Gukan dus geen Jokan lol
Yesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is dezelfde g als in güzel, toch?
is goed TARDIS., ik vind het echt een kuttopicquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
Mooi kuttopic heb je geschreven @:Danny , als ik met zulke troep op de proppen kwam had @:vanillekwark het per direct gesloten.
@:Der_Mann wil jij je licht hier op schijnen?
Onterechte trollpoging, je opent nooit topics, op misschien een nieuw deel in de SC naquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
Mooi kuttopic heb je geschreven @:Danny , als ik met zulke troep op de proppen kwam had @:vanillekwark het per direct gesloten.
@:Der_Mann wil jij je licht hier op schijnen?
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onterechte trollpoging, je opent nooit topics, op misschien een nieuw deel in de SC na
kquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:01 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijkanders had jij met " k " gereageerd
Ik was vroeger de lemmingmeester. Maakte echt parels van topics. Ik leidde ook de zoektocht naar Eend112 nadat @Flamarande hem had ontvoerd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onterechte trollpoging, je opent nooit topics, op misschien een nieuw deel in de SC na
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |