De maand is nog lang niet voorbij. Strijden tot de laatste dag om plek drie.quote:
Hoiquote:

Hoort erbij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:47 schreef dud0r het volgende:
Nou nou nou. Wat een taal weer in de vroege ochtend.

Oja. Trek het je niet aan...Was niet persoonlijk bedoeld. Ik vind alleen dat als je hier post je moet meedoen voor de punten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga maar tellen met je kloontjes , daar ben je beter in.

Battlen 💪🤜🤛quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
De maand is nog lang niet voorbij. Strijden tot de laatste dag om plek drie.
[..]
Hoi

Deze bolkoa vraagt om bolkquote:

Nimmerquote:

Vandaag lekker koel hier. Graadje of 20 ofzo. De 27.5 van gisteren was me nog iets te veel voor medio maartquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is goeie weder wel ja. Beetje koud nog.

Verschrikkelijk. Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Vandaag lekker koel hier. Graadje of 20 ofzo. De 27.5 van gisteren was me nog iets te veel voor medio maart

Gisteren bij jet kuisen in de tuin tot tweemaal toe gebeten door een spinquote:

Hoiquote:
Prima temperatuur die 20.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Vandaag lekker koel hier. Graadje of 20 ofzo. De 27.5 van gisteren was me nog iets te veel voor medio maart

oei gevàarlijk spin?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Gisteren bij jet kuisen in de tuin tot tweemaal toe gebeten door een spineerste had me goed te pakken, mn kuit is twee keer zo groot

Goedemorgen dudequote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
De maand is nog lang niet voorbij. Strijden tot de laatste dag om plek drie.
[..]
Hoi
Goedemorgen lieverdquote:

Jezus, wat zijn dat voor exemplaren?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Gisteren bij jet kuisen in de tuin tot tweemaal toe gebeten door een spineerste had me goed te pakken, mn kuit is twee keer zo groot

Heerlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bohbohbohbohboh, wat een lekkere kak boffie.

boefquote:

Ik heb van de week toch gezegd dat Huts niet van Boef is.quote:

ER IS MAAR 1 ECHTE MIKEYYYquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ben een flnke wortel die woont onder de grond.

Nee, gewoon irritant. Qua beet niet veel meer dan een wesp ofzo. Eigenlijk niets wat veel sterker is dan dat. Spinnen, schorpioenen, duizendpoten, één pot nat. Eigenlijk maar één dier dat link kan zijn en dat is de meest giftige slang van Europa.quote:

Henloooooooquote:

Geen ideequote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn die ontbijt burgers van de mac donalds een beetje te doen?

collega wil dat met een groepje gaan eten heeft mij mee gevraagd maar ziet er niet zo smakelijk uitquote:

Tarantula wolfspinquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn dat voor exemplaren?

Dankzij jou heb ik nu reclame van de Mc op deze pagina.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn die ontbijt burgers van de mac donalds een beetje te doen?

Steek hem erinquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
een aardwortel jawel kom maar met je oortjes en hoor wat ik vertel.

Je kan het proberen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
collega wil dat met een groepje gaan eten heeft mij mee gevraagd maar ziet er niet zo smakelijk uit

sorry van ontbijt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik nu reclame van de Mc op deze pagina.
waarin?quote:
ja denk dat ik overslaquote:

Jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
sorry van ontbijt?
[..]
waarin?
[..]
ja denk dat ik oversla

Gewoon een big Mac danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:34 schreef Already_in_use het volgende:
Is nou ook niet echt een culinair hoogstandje dat Mcdonalds ontbijt

Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Serveren ze die al meteen als ze open zijn?

Let dan ook op wat je doet man.quote:

jij wel eens gegeten dus?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:34 schreef Already_in_use het volgende:
Is nou ook niet echt een culinair hoogstandje dat Mcdonalds ontbijt

quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:41 schreef Already_in_use het volgende:
Goffer @:aloa op de seconde hetlzefde

Gewoon naar binnen grompfen johquote:

Nog lang niet.quote:

Zo'n eggburger ja. Was wel binnen te houden hoor.quote:

Nooit op maar heel smerig kan ie nooit zijn lijkt mequote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zo'n eggburger ja. Was wel binnen te houden hoor.

quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
Nog
[..]
nog niet aan het bier zitten

Dat heb ik de laatste tijd wel vaker trouwens. Dat ik exact hetzelfde post op exact dezelfde tijd of met 2 seconde verschil.quote:

Vind de ochtend altijd meer iets voor sterke drank. Lekker even goed opstarten. En dan later overschakelen op bier om je buzz te onderhouden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
Nog
[..]
nog niet aan het bier zitten

Nee maar echt heel lekker is ie ook niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nooit op maar heel smerig kan ie nooit zijn lijkt me

Kaas, iets van spek. Die krijg ik wel weg hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee maar echt heel lekker is ie ook niet.
[ afbeelding ]
Een homp ei erop.

niet heel smakelijk dus.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een homp ei erop.

Dit ziet er echt heel smerig uitquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een homp ei erop.

Douw je toch gewoon een andere burger naar binnen.quote:

ziet er apart uitquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een homp ei erop.

Heb wel eens beter gegeten idd.quote:

sinds ze de bigtasty verneukt hebben niet echt veel lekkers daar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Douw je toch gewoon een andere burger naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |