Vandaag lekker koel hier. Graadje of 20 ofzo. De 27.5 van gisteren was me nog iets te veel voor medio maartquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is goeie weder wel ja. Beetje koud nog.

Verschrikkelijk. Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Vandaag lekker koel hier. Graadje of 20 ofzo. De 27.5 van gisteren was me nog iets te veel voor medio maart

Gisteren bij jet kuisen in de tuin tot tweemaal toe gebeten door een spinquote:

Hoiquote:
Prima temperatuur die 20.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Vandaag lekker koel hier. Graadje of 20 ofzo. De 27.5 van gisteren was me nog iets te veel voor medio maart

oei gevàarlijk spin?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Gisteren bij jet kuisen in de tuin tot tweemaal toe gebeten door een spineerste had me goed te pakken, mn kuit is twee keer zo groot

Goedemorgen dudequote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
De maand is nog lang niet voorbij. Strijden tot de laatste dag om plek drie.
[..]
Hoi
Goedemorgen lieverdquote:

Jezus, wat zijn dat voor exemplaren?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Gisteren bij jet kuisen in de tuin tot tweemaal toe gebeten door een spineerste had me goed te pakken, mn kuit is twee keer zo groot

Heerlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bohbohbohbohboh, wat een lekkere kak boffie.

boefquote:

Ik heb van de week toch gezegd dat Huts niet van Boef is.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |