Uhhh oke...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je bevestig (oeh, ik ben vaak sarcastisch)
Klopt, maar voel je niet persoonlijk aangevallen, ik quote je en voeg mijn mening eraan toe.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uhhh oke...
Ik heb me er niet over uitgelaten of het een terroristische aanval is.
Ja en nee, als het zo zou zijn in de westerse cultuur zou iemand anders hem aandragen bij de desbetreffende instantie, bij deze echter of die de rotte appels aandragen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:00 schreef HetDonkertAan het volgende:
Eerwraak of geen eerwraak. Het motief is toch verdorie niet leidend voor de daad?
De daad die gepleegd is moet op zichzelf beoordeeld worden. Ongeacht welk motief de dader heeft.
Dit is gewoon moord op meerdere mensen.
Hoort gewoon zwaar bestraft te worden zonder het motief af te wachten of ook maar enig(e) oordeel/waarde aan dat motief te geven. Vind ik.
Schutter nog voortvluchtig, meerdere daders bij betrokken, religieus motiefquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:21 schreef KNAK het volgende:
Beetje apart hoe vandaag gelopen is...
Voelt aan dat ze 'eindelijk' de draaiboeken op tafel hebben kunnen smijten en de protocollen in werking hebben kunnen zetten;
Hele stad plat / overal beveiliging / vlaggen halfstok / meerdere persconferenties / allerlei afgelastingen / koninklijk huis erbij betrokken / etc etc etc...
Er zijn dagen dat er meer doden te betreuren zijn waar je geen fluit over hoort. Waarom pakken ze dit zo uit? Verkiezingen?
Als je andere partijen min of meer de schuld geeft van het incident is dat wel een minpunt voor mij. Doorgaan waar je mee bezig bent is prima, maar terwijl de lijken nog nauwelijks koud zijn ze inzetten om andere partijen zwart te maken vind ik smerigquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik zie hier niet een pluspunt in. Ook geen minpunt trouwens.
De een kiest ervoor om bij elkaar te komen. De ander uit respect om dit niet te doen.
Ik denk niet dat je een dergelijk incident kunt vinden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 06:28 schreef timmmmm het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar het vorige incident in Nederland waar 3 doden en 9 gewonden vielen en waar jegeenfluit over hoort.
Doorgaan met campangevoere is 1. Er actief proberen een slaatje uit te slaan is gewoon laag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 06:45 schreef KingRadler het volgende:
Dezelfde avond na de moord op Pim.
Werd er gewoon politiek bedreven bij Barend en van Dorp.
Het is gewoon een verkiezingsstunt geen campagne voeren.
Dat FvD gewoon campagne voert niks vreemds aan.
Die werd dan ook vermoord vanwege verkiezingen, dus had de moordenaar een bonus gekregen als ze gestopt waren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 06:45 schreef KingRadler het volgende:
Dezelfde avond na de moord op Pim.
Werd er gewoon politiek bedreven bij Barend en van Dorp.
Denk niet dat hun mening of partijprogramma deze nacht is veranderd door dit incident eigenlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 06:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doorgaan met campangevoere is 1. Er actief proberen een slaatje uit te slaan is gewoon laag.
3 doden en 5 gewonden (cijfer is gisteren bijgesteld).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 06:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schutter nog voortvluchtig, meerdere daders bij betrokken, religieus motief
Dan kan ik me wel voorstellen dat men kan denken dat dit nog niet voorbij is.
Ben trouwens benieuwd naar het vorige incident in Nederland waar 3 doden en 9 gewonden vielen en waar jegeenfluit over hoort.
Het laatste beetje vrijheid ontnemen...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Inperking van de laatste restjes vrijheid die we nog hebben. Deze doorgeflipte drugsmisbruiker gaat ons dat ontnemen.
Heb je geen wraakgevoelens?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:35 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik ben zelf iemand verloren door een misdrijf en juist dat was het enige wat mij lang heeft bezig gehouden.
Waarom? Wat was het motief.
Overigens was ik totaal niet bezig met de straf die de dader heeft gekregen.
Dat boeide me totaal niet, terwijl ik eerst dacht juist met heel veel woede te blijven zitten.
Ik weet wel dat de dader over 5 tot 8 jaar mogelijk vrijkomt. Soms zit ik ergens wat te drinken of in de trein en dan denk ik wel eens hoe raar het zou zijn als hij dan ineens binnenkomt en rustig aan een tafeltje naast me gaat zitten. Dat geeft wel eens rillingen, maar bang of boos ben ik niet meer.
Afgelopen weekend een ongeluk in Hooghalen met 3 doden en een zwaargewonde, levert slechts een klein berichtje op in landelijke media.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 06:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schutter nog voortvluchtig, meerdere daders bij betrokken, religieus motief
Dan kan ik me wel voorstellen dat men kan denken dat dit nog niet voorbij is.
Het is dan ook logisch dat men daar meteen aan denkt maar goed. Wat de reden het ook is dat je zoiets doet, het staat vast dat je ziek in hoofd bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 06:57 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vind dat er al vrij snel het woord terrorisme boven kwam terwijl de dader gewoon een mafklapper met psychische issues is, die al het een en ander op zijn kerfstok heeft.
In plaats van naar feiten te kijken, wordt er maar van alles geroepen. Had al vrij snel in de gaten, na het verslag van een ooggetuige, dat dit geen terrorist was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |