Hij heeft in Kanaleneiland al eerder om zich heen geschoten dus toen had hij al toegang tot vuurwapens.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:43 schreef Appelflaap het volgende:
Hoe komt zo een psycho junk eigenlijk aan een pistool, is het echt zo extreem makkelijk?
Ik vind het allebei even erg, het zijn namelijk mensenlevens.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar dat is persoonlijk.
Last van niet maar ik vind het wat overtrokken dat wel je kan wel aan de gang blijven denk ik dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De vraag is op wat voor manier je er last van hebt als de vlaggen halfstok hangen?
https://www.bndestem.nl/b(...)-haar-kwam~a0b54caf/quote:Bouwvakker (20) uit Boxtel probeerde jonge vrouw in Utrecht te redden: ‘Ze was al overleden toen hij bij haar kwam’
Ik denk dat ze nog steeds twijfels hadden of ze hem geen onderdak geboden had.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:32 schreef Marsenal het volgende:
Hoe de fuck kan het gebeuren dat zij die gast op het politiebureau heeft gezien? Als ze door hem verkracht is dan laat je die situatie als politie zijnde toch niet gebeuren?
Ik ben al lang blij dat ze Beatrice niet hebben uitgenodigd.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://evajinek.kro-ncrv(...)ij-jinek-onze-gasten
JensGod.
Lijkt me ook wel heel bijzonder hoor als dat echt zo gebeurd is. Maar je weet maar nooit hierquote:Op maandag 18 maart 2019 21:32 schreef Marsenal het volgende:
Hoe de fuck kan het gebeuren dat zij die gast op het politiebureau heeft gezien? Als ze door hem verkracht is dan laat je die situatie als politie zijnde toch niet gebeuren?
Niet via officiële wegen natuurlijk, zoals die dude uit Nieuw-Zeeland. Maar zijn zo veel opties, valt niet te zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:43 schreef Appelflaap het volgende:
Hoe komt zo een psycho junk eigenlijk aan een pistool, is het echt zo extreem makkelijk?
Jens draait vandaag overuren.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://evajinek.kro-ncrv(...)ij-jinek-onze-gasten
JensGod.
Wat ik wel eens hoor dan is het niet heel moeilijk. En dan woon ik ook nog in Friesland, dus dat zal in zo'n buurt helemaal geen probleem zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet via officiële wegen natuurlijk, zoals die dude uit Nieuw-Zeeland. Maar zijn zo veel opties, valt niet te zeggen.
Vrij makkelijk in die kringen waarin hij zich verkeerde. Een beetje straatdealer heeft een pipa.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:43 schreef Appelflaap het volgende:
Met een klein beetje geld kan je alles fixen. Illegaal of niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ik wel eens hoor dan is het niet heel moeilijk. En dan woon ik ook nog in Friesland, dus dat zal in zo'n buurt helemaal geen probleem zijn.
Zijn er in Leeuwarden niet van zulke buurten?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ik wel eens hoor dan is het niet heel moeilijk. En dan woon ik ook nog in Friesland, dus dat zal in zo'n buurt helemaal geen probleem zijn.
Is natuurlijk ook chaos daar op zo'n dag.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel heel bijzonder hoor als dat echt zo gebeurd is. Maar je weet maar nooit hier
Leeuwarden heeft hoogste misdaad van heel Nederland geloof ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zijn er in Leeuwarden niet van zulke buurten?
Jawel, zijn wel wat vogelaarswijkjes ja. (in woon overigens niet in Leeuwarden)quote:Op maandag 18 maart 2019 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zijn er in Leeuwarden niet van zulke buurten?
Misschien heeft hij hem wel via een of andere schimmige site gekocht. Dat schijnt gewoon te kunnen namelijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me dat ook af. Ken het verder niet heel goed, maar die misdaadcijfers waren me bekend.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft hoogste misdaad van heel Nederland geloof ik.
Dat lijkt mij toch Amsterdam.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
lol...quote:Op maandag 18 maart 2019 21:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je hebt het dark web. Daarnaast heeft zo'n grootafnemer van drugs bepaalde contacten. En ook valt een klein terroristisch clubje niet uit te sluiten op dit moment.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lol, niet eens top 5 joh.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En kanaleneiland.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je hebt het dark web. Daarnaast heeft zo'n grootafnemer van drugs bepaalde contacten. En ook valt een klein terroristisch clubje niet uit te sluiten op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |