En eerwraak dan...?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:33 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Dat maakt het dus aannemelijker dat het compleet willekeurige slachtoffers waren
Is zijn Marokkaanse schoonzus. Zus van zijn Marokkaanse (ex)vrouw. Begrepen van een kennis die bij hem in de wijk woonde vroeger.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit betekent dat de vrouw waar hij gericht op schoot en die is overleden niet de vrouw is die hij 2 jaar geleden verkracht heeft.
Dat maakt de eerwraak optie weer aannemelijker.
Volgens de gegevens van het OM zou deze man op papier vandaag vast hebben gezeten. Daar is nog iets ergers fout gegaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:32 schreef Marsenal het volgende:
Hoe de fuck kan het gebeuren dat zij die gast op het politiebureau heeft gezien? Als ze door hem verkracht is dan laat je die situatie als politie zijnde toch niet gebeuren?
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op maandag 18-03-2019 om 21:32:08Broer van Gökmen is een zeer religieuze, dan wel radicale moslim. Hij behoort tot de school van de sekte van Cemaleddin Kaplan, Kalifaatstaat of Kaplancilar genoemd. Officieel bestaat deze sekte niet meer, maar de leer wordt nog in kleine kringen voortgezet. reageer retweet
Ja, Roos. Er is een condoleance voor haar opgericht, maar die kan hier niet gedeeld worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:35 schreef Momo... het volgende:
Lees dat een 19-jarige meid is overleden
Die vrouw die verkracht was was ook een soort wel/niet/FWB relatie, dus dan hoeft het niet zo te zijn dat het een vorm van wraak was.quote:![]()
Op maandag 18 maart 2019 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit betekent dat de vrouw waar hij gericht op schoot en die is overleden niet de vrouw is die hij 2 jaar geleden verkracht heeft.
Dat maakt de eerwraak optie weer aannemelijker.
Ah, ok. Duidelijk. Is dat die vrouw met hoofddoek die op de brancard weggevoerd werd?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:35 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Is zijn Marokkaanse schoonzus. Zus van zijn Marokkaanse (ex)vrouw. Begrepen van een kennis die bij hem in de wijk woonde vroeger.
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef MMXMMX het volgende:
Morgen vlaggen halfstok na ‘afschuwelijke aanslag’
De vlaggen op overheidsgebouwen hangen morgen halfstok vanwege het schietincident vanmiddag in een tram in Utrecht. Dat heeft premier Mark Rutte vanavond bekendgemaakt.
Maarten van Ast 18-03-19, 19:17
BRON : https://www.ad.nl/politie(...)ke-aanslag~ab8eb729/
Ja ik weet het niet hoor ? Moet dit nu ?
Dat mag prima, maar onzinnige speculaties met victimblaming niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:39 schreef TjjWester het volgende:
Er mag hier niet gepost worden dat het verkrachtingsslachtoffer en turk samen coke gebruikte?? Er staat zelfs een bron bij.
De vraag is op wat voor manier je er last van hebt als de vlaggen halfstok hangen?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef MMXMMX het volgende:
Morgen vlaggen halfstok na ‘afschuwelijke aanslag’
De vlaggen op overheidsgebouwen hangen morgen halfstok vanwege het schietincident vanmiddag in een tram in Utrecht. Dat heeft premier Mark Rutte vanavond bekendgemaakt.
Maarten van Ast 18-03-19, 19:17
BRON : https://www.ad.nl/politie(...)ke-aanslag~ab8eb729/
Ja ik weet het niet hoor ? Moet dit nu ?
Jouw ongefundeerde beschuldigingen mogen niet. Ze is een slachtoffer en geen dader.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:39 schreef TjjWester het volgende:
Er mag hier niet gepost worden dat het verkrachtingsslachtoffer en turk samen coke gebruikte?? Er staat zelfs een bron bij.
Ik heb het recht om die link te maken! Ze wil hem duidelijk zwart maken en dat is het gevolg van het stoppen van voorraden. Aangezien dat heel goed de trigger geweest kan zijn voor vandaag is dat heel relevant.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat mag prima, maar onzinnige speculaties met victimblaming niet.
Ja dan kan je wel die flag half stok laten hangen lijkt mij ?quote:
Daar doe je toch niemand kwaad mee, een beetje respect tonen naar de slachtoffers.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:42 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja dan kan je wel die flag half stok laten hangen lijkt mij ?
Vooral in Amsterdam LOL
Vader van 2 kinderen is ook treurigquote:Op maandag 18 maart 2019 21:41 schreef Ciclon het volgende:
Moslim terrorist kunnen we nu wel uitsluiten denk. Deze gast is psychopatische geboren. Treurig voor de slachtoffers. 1 19 jaar
Hou eens op met je speculaties, hoe denk je dat het voor zo'n slachtoffer is om zulke onzin te lezen van iemand die DENKT dat hij weet hoe de vork in de steel zit? Met je ongefundeerde beschuldigen.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb het recht om die link te maken! Ze wil hem duidelijk zwart maken en dat is het gevolg van het stoppen van voorraden. Aangezien dat heel goed de trigger geweest kan zijn voor vandaag is dat heel relevant.
Als je de juiste mensen kent wel jaquote:Op maandag 18 maart 2019 21:43 schreef Appelflaap het volgende:
Hoe komt zo een psycho junk eigenlijk aan een pistool, is het echt zo extreem makkelijk?
Dat is bijv. erger dan een 50 jarige vrouw? Of wat wil je precies zeggen?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:35 schreef Momo... het volgende:
Lees dat een 19-jarige meid is overleden
Dat weet ik niet, zij die kennis er niet bij. Enkel dat die jongen vroeger al “zwakbegaafd was” (wat dat mag precies mag betekenen weet ik niet).quote:Op maandag 18 maart 2019 21:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ah, ok. Duidelijk. Is dat die vrouw met hoofddoek die op de brancard weggevoerd werd?
Ik vind van wel, maar dat is persoonlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is bijv. erger dan een 50 jarige vrouw? Of wat wil je precies zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |