quote:Op maandag 18 maart 2019 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
Het AD noemt twee namen van slachtoffers.
https://www.ad.nl/dossier(...)ging-desto~aa9be802/
Het derde slachtoffer is een jonge vrouw uit Oog-in-al, volgens een andere bron:
https://www.destentor.nl/(...)ging-desto~aa9be802/
quote:De identiteit van het derde slachtoffer is nog niet bekend
Ik vind het ook bizar dat hij daarin niet weerhouden wordt door de mensen om hem heen.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:25 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik vind het vrij bizar dat hij nu al geïnterviewd wordt, ik neem aan dat je eerst zoiets even moet verwerken ipv breeduit met je gezicht op camera je verhaal te delen met de rest van Nederland.
Zou hij geen slachtofferhulp aanvaardt hebben?
Ik gok dat deze aanslag FvD juist extra zetels op gaat leveren.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Baudet met zijn campagneteksten en de schuld geven aan VVD/CDA... die man diskwalificeert zich toch echt volledig als je dit op dit moment doet
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Reis je CO2 neutraal gebeurd zoiets.
Waarom zou het niet kunnen, het is niet misdadig, het is eigenlijk wel goed.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Baudet met zijn campagneteksten en de schuld geven aan VVD/CDA... die man diskwalificeert zich toch echt volledig als je dit op dit moment doet
Hee, dat is raar... Het stond er toch echt.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Zie niks over dat derde slachtoffer?
Misschien helpt het wel bij de verwerking, je verhaal doen. Dat is voor iedereen anders.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar dat hij daarin niet weerhouden wordt door de mensen om hem heen.
Hij mag dan 20 zijn, maar als moeder probeer je dit toch te voorkomen?
Maar ik gok dat moeder wachtend voor het politiebureau ook al geïnterviewd is.
Haha, dan ben je nooit in Brussel geweestquote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef quirina het volgende:
Kanaleneiland het Molenbeek van Nederland?
De Schilderswijk in Den Hagistan komt daar eerder voor in aanmerking.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nah, Molenbeek is een broeinest van extremisme, Kanaleneiland meer van de criminaliteit.
Niet. De identiteit van de andere 2 slachtoffers zijn bekend doordat een werkgever, voetbalclub en school dat bekend maakte.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet in hoeverre het OM dat überhaupt bekend maakt bij dit soort zaken?
Baudet volgt op de letter het draaiboek ''de populistische politicus."quote:Op maandag 18 maart 2019 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Precies..quote:Op maandag 18 maart 2019 22:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet. De identiteit van de andere 2 slachtoffers zijn bekend doordat een werkgever, voetbalclub en school dat bekend maakte.
De VVD komt ook overal mee weg dus dat een politici die zich van complottheorieën bedient en politiek bedrijft over de ruggen van slachtoffers op de dag dat ze overlijden zijn mag dan ook niet meer verbazingwekkend zijn inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok dat deze aanslag FvD juist extra zetels op gaat leveren.
Dat lijkt mij dan ook, ik zou als politie/instellingen zijnde adviseren om even geen verhaal te doen.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar dat hij daarin niet weerhouden wordt door de mensen om hem heen.
Hij mag dan 20 zijn, maar als moeder probeer je dit toch te voorkomen?
Maar ik gok dat moeder wachtend voor het politiebureau ook al geïnterviewd is.
Ik weet niet of je de Geert tweet hebt gezien, maar dat is allesbehalve respectvol.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen, het is niet misdadig, het is eigenlijk wel goed.
Aldus de Baudet adepten.
Ranzige volksmenner. Zelfs Geert "doe effe normaal man" Wilders weet wanneer hij respectvol moet zijn.
Dank jequote:Op maandag 18 maart 2019 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)ks-geweest~a6ac3cea/
Staat wel in dat artikel wat maximum postte van de limburger: https://www.limburger.nl/(...)rouw-vader-omgekomenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hee, dat is raar... Het stond er toch echt.
Dan hebben ze dat in de tekst veranderd.
Zoiets zou best kunnen ja...quote:Op maandag 18 maart 2019 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat trouwens ook nog kan en wat ik nergens heb gelezen.. het kan best dat eerwraak het hoofdmotief is van de dader, maar dat hij dacht..weet je wat, we maken er meteen maar een terreuraanslag van.
Ja ik was misschien wat voorbarig lief.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de Geert tweet hebt gezien, maar dat is allesbehalve respectvol.
Hier is dat vaak geopperd anders. En dus minimaal door Baudet ook..quote:Op maandag 18 maart 2019 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat trouwens ook nog kan en wat ik nergens heb gelezen.. het kan best dat eerwraak het hoofdmotief is van de dader, maar dat hij dacht..weet je wat, we maken er meteen maar een terreuraanslag van.
Voor wat eerwraak?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben er zelf ook geen fan van om dit soort uitspraken te doen, maar aan de andere kant was onze schutter geen onbekende en dat is ook zeer kwalijk.quote:
Darkwebquote:Op maandag 18 maart 2019 21:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je de juiste mensen kent wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |