Ja, met wat ik schreef bedoelde ik inderdaad dat ik geen terrorisme in Nederland wil, maar wel heel graag in rest van Europa .... de tering zeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom alleen Nederland waarom niet geheel Europa of zelfs nog groter?
De EU is/was toch voor een veilig Europa of niet?
Ja er doen verhalen dat die lid is van de PKK maar ook dat die heeft geluisterd naar Erdogan zijn oproep tot vergelding n.a.v. Christchurch, dat lijkt me niet echt een logische combinatie.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat hij lid is van de Koerdische PKK.
Daar is Ome Erdo niet zo dol op geloof ik.
Er zijn meerdere flatgebouwen in Ouderoord. Hoeft dus niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
Dit dezelfde flat als waar die verdachte is gepakt?
https://www.duic.nl/algem(...)et-mes-op-oudenoord/
Vandaag;
https://twitter.com/maxuitutrecht/status/1107698148166811650
Tegelpatroon en bomen op de hoek zijn hetzelfde. Ramen in de verte ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere flatgebouwen in Ouderoord. Hoeft dus niet.
Erdogan doet ook zaken met PKK hoor. Hangt er maar net van af of er verkiezingen zijn en of hij stemmen kan winnen door wat Koerden een veer in de reet te steken.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er doen verhalen dat die lid is van de PKK maar ook dat die heeft geluisterd naar Erdogan zijn oproep tot vergelding n.a.v. Christchurch, dat lijkt me niet echt een logische combinatie.
Veel onduidelijkheden inderdaad, we gaan het meemaken.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er doen verhalen dat die lid is van de PKK maar ook dat die heeft geluisterd naar Erdogan zijn oproep tot vergelding n.a.v. Christchurch, dat lijkt me niet echt een logische combinatie.
Had ik ook gedaan als ik zo'n zoon zou hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:37 schreef quirina het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-dader-is~a06bb496/
Ze hebben elkaar al 11 jaar verstoten.
Zelfs al zou die de schuld krijgen dan nog zal die het gaan verdraaien in zijn voordeel waarschijnlijk. Denk dat het verstandig is als die gewoon door de Nederlandse staat wordt onderzocht en berecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Erdogan doet ook zaken met PKK hoor. Hangt er maar net van af of er verkiezingen zijn en of hij stemmen kan winnen door wat Koerden een veer in de reet te steken.
Nu doet Turkije natuurlijk vooral onderzoek om te voorkomen dat Erdogan de schuld krijgt.
Dat was mijn eerste gedachte dus ook: Hij kwam wraak nemen op zijn verkrachtingsslachtoffer omdat ze d'r mond open deed naar de politie.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Misschien heeft 'ie z'n verkrachtingsslachtoffer nog effe geliquideerd. Uit wraak.
Ahhhquote:Niet meer volledige naam hoofdverdachte
Wij kiezen ervoor om vanaf nu de hoofdverdachte van de aanslag in Utrecht niet meer bij zijn volledige naam te noemen. Ook wordt hij vanaf nu op beeld onherkenbaar gemaakt. Het uitgangspunt bij de NOS is altijd dat verdachten worden aangeduid met hun voornaam en initiaal van de achternaam, 'tenzij...'. Omdat de verdachte niet meer voortvluchtig is, is er geen reden om bij hem anders te handelen dan andere verdachten van een strafbaar feit. Eerdere berichten met de volledige naam en beeltenis van de verdachte worden niet aangepast.
Zie het meer als een schiet partij iets van een familie drama mja das mijn 2 centquote:Op maandag 18 maart 2019 20:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft nog steeds een aanslag, alleen misschien geen terroristische aanslag
Viel me wel op ja dat er nog steeds overal gewoon Gökmen Tanış staat ipv Gökmen T. zoals ze dat normaal doen bij opgepakt tuig.quote:
Ja, dan gebruikt hij het natuurlijk als "bewijs" dat het laffe westen tegen hem is .... zo rolt ome Erdo.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs al zou die de schuld krijgen dan nog zal die het gaan verdraaien in zijn voordeel waarschijnlijk. Denk dat het verstandig is als die gewoon door de Nederlandse staat wordt onderzocht en berecht.
Uiteraard, maar het gevonden briefje en de extra informatie waar Beatrice de Graaf op zinspeelde spelen ook mee bij mijn inschatting.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wij weten dat toch helemaal niet. Misschien riep hij wel Allahu Akbar tijdens het schieten op zijn ex. Dat is heel wat anders dan dat hij het zou roepen tijdens het schieten op willekeurige mensen.
Zelfs dan moet je zijn motief weten om te kunnen bepalen of het terrorisme was.
Je kan Allahu Akbar roepen terwijl je met een pistool op politieagenten loopt om suicide bij cop te bewerkstelligen. Dat maakt het dan niet meteen terrorisme.
Snap ik, maar die Beatrice geloof ik weinig van. Zij deed net alsof ze midden in het onderzoek zat en echt alles wist. No way.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het gevonden briefje en de extra informatie waar Beatrice de Graaf op zinspeelde spelen ook mee bij mijn inschatting.
Of het heel georganiseerd is, is een tweede. En zoals gezegd, het is niet per se het een of het ander. Hij kan zijn begonnen met de liquidatie om het uit te bouwen tot aanslag.
Wat ook vragen oproept is de auto: heb weinig getuigen gehoord over een daadwerkelijke carjack? Dat duidt op een handlanger. Ergens kunnen schuilen duidt ook op een handlanger. Verschillende invallen duiden ook op iets meer organisatie.
Nogmaals vooral veel onduidelijkheid, dus het blijft wel speculatie.
Ja theoretisch gezien zou ik iemand van zo'n laffe daad liever in een Turkse cel laten wegkwijnen, maar ben bang dat er in dit geval dubbele belangen zijn en dat die als een soort held of voorvechter van het vaderland wordt onthaald daar.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, dan gebruikt hij het natuurlijk als "bewijs" dat het laffe westen tegen hem is .... zo rolt ome Erdo.
Heb wel van twee buurtgenoten gehoord dat het inderdaad hetzelfde flatgebouw betreft. (Ook al gepost in eerder topic trouwens.)quote:Op maandag 18 maart 2019 20:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere flatgebouwen in Ouderoord. Hoeft dus niet.
Welke extra info van Beatrice? Die zat me een partij te BNW-en met geruchten van Twitter/andere social media/internet. Niet normaal meer...quote:Op maandag 18 maart 2019 20:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het gevonden briefje en de extra informatie waar Beatrice de Graaf op zinspeelde spelen ook mee bij mijn inschatting.
Of het heel georganiseerd is, is een tweede. En zoals gezegd, het is niet per se het een of het ander. Hij kan zijn begonnen met de liquidatie om het uit te bouwen tot aanslag.
Wat ook vragen oproept is de auto: heb weinig getuigen gehoord over een daadwerkelijke carjack? Dat duidt op een handlanger. Ergens kunnen schuilen duidt ook op een handlanger. Verschillende invallen duiden ook op iets meer organisatie.
Nogmaals vooral veel onduidelijkheid, dus het blijft wel speculatie.
Tja maar zij zal ook niet zomaar haar hele reputatie op het spel zetten. Ze is dé expert op dit moment, ook nog eens wetenschapper. En over het algemeen zeer genuanceerd in deze discussie.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap ik, maar die Beatrice geloof ik weinig van. Zij deed net alsof ze midden in het onderzoek zat en echt alles wist. No way.
Dat heeft ze heel duidelijk wel gedaan anders...quote:Op maandag 18 maart 2019 20:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja maar zij zal ook niet zomaar haar hele reputatie op het spel zetten. Ze is dé expert op dit moment, ook nog eens wetenschapper. En over het algemeen zeer genuanceerd in deze discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |