Niet zoveel bijzonders, was wel een lastige dag maar ik vind veel afleiding door hier te zijn.quote:
Knuffelquote:Op maandag 18 maart 2019 20:57 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonders, was wel een lastige dag maar ik vind veel afleiding door hier te zijn.
quote:
quote:
Nee dat niet, maar heb geen zin om te werkenquote:
En het begint juist beetje beter weer te worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:09 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar heb geen zin om te werken
Ja dat wel, heb gewoon even geen motivatiequote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En het begint juist beetje beter weer te worden.
Kan ik me voorstellen. Was ze er erg van geschrokken van de hele situatie?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja en vooral ook omdat ik geen idee had hoe zij er onder was, wat zij er precies van mee kreeg, etc.
[..]
Wilde haar gewoon bij me hebben en haar gerust kunnen stellen..
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:10 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja dat wel, heb gewoon even geen motivatie
quote:
Precies!quote:Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nouja dat heb je af en toe hé. Wordt vanzelf vrijdag.
Ik ben jou baasquote:
Ja ze vond het wel eng allemaal en ze wilde gewoon bij ons zijn.. Ben in ieder geval heel blij dat hij gepakt is nu, want dat is voor haar een hele geruststelling.. Toen ze thuis kwam wilde ze samen alle deuren en ramen op slot doen en vroeg ze steeds of hij niet binnen kon komen..quote:Op maandag 18 maart 2019 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Was ze er erg van geschrokken van de hele situatie?
Hopelijk krijgt ze er niet teveel last van qua nachtmerries enzo.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ze vond het wel eng allemaal en ze wilde gewoon bij ons zijn.. Ben in ieder geval heel blij dat hij gepakt is nu, want dat is voor haar een hele geruststelling.. Toen ze thuis kwam wilde ze samen alle deuren en ramen op slot doen en vroeg ze steeds of hij niet binnen kon komen..
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heul niet@:Already_In_Use is haar eigen baas
Heb haar maar in ons bed gelegd, dat wilde ze graag..quote:Op maandag 18 maart 2019 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt ze er niet teveel last van qua nachtmerries enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |