NOS zendt hem uit zodra hij begint.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Waar kunnen we de persco zien? Nos gaat weer een uur alles samenvatten
Ik deed nog voorzichtig maar ik rijd erlangs om acht uur en om half 5, allebei de tijden is het behoorlijk druk. Nu blijkt inderdaad dat ik er meer van weet, en dat jij begint te roepen dat ik het niet kan weten, terwijl je zelf al zegt geen idee te hebben. Grapjurk.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het gros zo jong is.
Maar goed, jij zal het wel weten.
Ik kom er verder nooit. Zeker niet om 11 uur 's ochtends, dan zit ik op mijn werk.
Maar jij schijnt geregeld om 11.00 uur te checken zo te zien.
Eigenlijk weinig aan de hand dus. Gevalletje eerwraak oid. Business as usual.quote:Onduidelijk is of de voortvluchtige verdachte het vanochtend op één persoon had voorzien. Een Turks persbureau meldt dat het schietincident in Utrecht een familie-achtergrond heeft.
Waarom zou er Allah in een westers schrift opstaan en niet arabisch. Vrouw had wss geen bril opquote:Op maandag 18 maart 2019 18:02 schreef VeX- het volgende:
Wat er op het briefje stond volgens deze bron.
[..]
Eerst gaf die vrouw nog aan alleen de laatste zin te hebben gelezen en dat liever niet te willen zeggen wat erop stondquote:Op maandag 18 maart 2019 18:02 schreef VeX- het volgende:
Wat er op het briefje stond volgens deze bron.
[..]
Alsof het de verantwoordelijkheid van Nederland moet zijn om 3e generatie Turken te laten integreren?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
leer eens lezen, ‘niet alleen’ betekent dus dat deze user niet bij een (1) groep de schuld neerlegt
NOS zegt dat ze het gaan laten zien zodra de perso begint.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Waar kunnen we de persco zien? Nos gaat weer een uur alles samenvatten
De mond gesnoerd bijv..quote:Op maandag 18 maart 2019 18:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerst gaf die vrouw nog aan alleen de laatste zin te hebben gelezen en dat liever niet te willen zeggen wat erop stond
Dan had hij zich wel beperkt tot 1 persoon en niet ook nog 7 anderen geraakt. Denk ik dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig aan de hand dus. Gevalletje eerwraak oid. Business as usual.
Ik zei ook niet direct, maar dit briefje zal hoe dan ook publiek worden, gewild of ongewild. En dat hoort ook want dit is een publieke zaak. Wat jij verder wilt en wat ik verder wil is irrelevant. Ik zeg alleen wat gaat gebeuren en dat het briefje openbaar gemaakt gaat worden, dat is een feit.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat de inhoud is, maar ik weet wel dat de inhoud dusdanig kan zijn dat het juist niet publiek gemaakt moet worden, en zeker niet direct.
Ah, je weet dus helemaal niet of ze massaal om 11 uur 's ochtends in het Turkse theehuis zitten.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:02 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik deed nog voorzichtig maar ik rijd erlangs om acht uur en om half 5, allebei de tijden is het behoorlijk druk. Nu blijkt inderdaad dat ik er meer van weet, en dat jij begint te roepen dat ik het niet kan weten, terwijl je zelf al zegt geen idee te hebben. Grapjurk.
Dat neem je zo klakkeloos over? Vast gelovig..quote:Op maandag 18 maart 2019 18:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig aan de hand dus. Gevalletje eerwraak oid. Business as usual.
Nou nee, zolang nog niet alles bekend is en de dader voortvluchtig is het zeker geen publieke zaak.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:04 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik zei ook niet direct, maar dit briefje zal hoe dan ook publiek worden, gewild of ongewild. En dat hoort ook want dit is een publieke zaak.
Als ze er tussen 8 en 9 zitten, dan ook wel om 11 uur. En maakt het nog uit ?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, je weet dus helemaal niet of ze massaal om 11 uur 's ochtends in het Turkse theehuis zitten.
"Je halve kont staat open" stond erop.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerst gaf die vrouw nog aan alleen de laatste zin te hebben gelezen en dat liever niet te willen zeggen wat erop stond
Had ze toch ook gedaan? Dacht ik..quote:Op maandag 18 maart 2019 18:04 schreef westwoodblvd het volgende:
Waarom bel je de politie niet als je zo'n auto ziet staan? Of ben ik dan te paranoïde.
Net zoals heel veel Nederlandse ouders niet willen dat hun kinderen niet met Turkse of Marokkaanse kinderen spelen.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:48 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als jij het falen van de integratie van Turken en Marokkanen op Nederland wil afschuiven zit er iets niet goed bij je. Ze hebben zelf ook verantwoordelijkheid. Ze weigeren zich aan te passen en blijven hangen in hun eigen kliek en gewoontes. Hoe kun je dat op Nederland afschuiven als bijvoorbeeld een Marokkaans gezin niet wil dat hun kinderen met Nederlandse kinderen spelen. Dat de vrouwen van eerste en tweede generatie soms nog geen Nederlands spreken. Dat ze weigeren om deel te nemen aan sociale activiteiten enzovoort.
Nee het is alleen de schuld van Nederland natuurlijk dat de integratie mislukt is?Gek dat andere bevolingsgroepen wel succesvol integreren dan.
Omdat het een Turk betreft en geen Arabier?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom zou er Allah in een westers schrift opstaan en niet arabisch.
Jij bent sowieso niet serieus te nemen. Onderstaande reageer je dat het een eenzeidige verhaal is om een conclusie te trekken. Maar nu weet je het wel allemaal?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:25 schreef VeX- het volgende:
Beetje eenzijdig dit, je weet niet wat voor dingen die agente gezegd kan hebben.
Coolcat is faillietquote:Op maandag 18 maart 2019 18:08 schreef klaasweetalles het volgende:
WTF
is deze aanslag erger dan die in australie ofzo....49 doden..
het lijkt er wel op van wel volgens de nederlandse media
Men vindt een kind in een put ergens in Spanje hier ook erger dan een aanslag op christenen ergens in het midden-oosten, ik neem aan dat iemand van Harvard ondertussen wel door heeft hoe de media werken?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:08 schreef klaasweetalles het volgende:
WTF
Maar wel met Italiaanse, Spaanse of Chinese kinderen.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:09 schreef Mahra het volgende:
[..]
Net zoals heel veel Nederlandse ouders niet willen dat hun kinderen niet met Turkse of Marokkaanse kinderen spelen.
Nee begin maart dit jaar, over een zaak uit 2017quote:Op maandag 18 maart 2019 18:09 schreef Bocaj het volgende:
Verdachte stond in 2017 voor de rechtbank inz. verkrachtingszaak....
Blijkbaar niet zo ernstig want hij loopt vrij rond....
Wie zegt dat het erger is? Het is alleen andere koek nu het in centraal Nederland is ipv aan de andere kant van de wereld.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:08 schreef klaasweetalles het volgende:
WTF
Nee, twee weken geleden (4 maart) was de regiezitting voor een verkrachtingszaak in 2017.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:09 schreef Bocaj het volgende:
In oa Telegraaf hadden ze het over een lang strafblad met eerder ook al poging tot doodslag. Benieuwd wat ervan waar is en zo ja, waarom hij dan überhaupt een tram in kon gaan in vrijheid.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:09 schreef Bocaj het volgende:
En poging tot doodslag in 2013, en daartussen nog een 5 tal incidenten. Deze is klaarblijkelijk stuk. Toch wel weer bijzonder dat hij vrij rond wandelt.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:09 schreef Bocaj het volgende:
Puur uit de aard van de daad ja? Ik lees vooral dat hij heel bewust achter een persoon aanging en daarna de mensen die zich om haar bekommerden beschoot.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:43 schreef VeX- het volgende:
[..]
Nee, want de regering en samenleving is natuurlijk niet tijdelijk ontwricht door alle afzettingen, omleidingen en extra beveiliging door belangrijke delen van Nederland.. En het neermaaien en doden van een dozijn mensen in het openbaar vervoer veroorzaakt natuurlijk ook geen onrust in de samenleving.. En daarbij het roepen van islamitische kreten hebben we ook nooit gezien bij terroristische aanslagen in Europa.. En het is natuurlijk ook geen nationaal nieuws.. En het dreigingsniveau is niet omhoog..
Puur uit aard van de daad zelf blijkt al dat hij dat als motief had. Het is te laat voor wegpraten. Het kwaad is al geschiedt. Ongeacht hoe graag mensen zoals jij het ook wegmoffelen.
Dus jij concludeert dat Turken niet werken op basis van de waarneming die je beschrijft?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:02 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik deed nog voorzichtig maar ik rijd erlangs om acht uur en om half 5, allebei de tijden is het behoorlijk druk. Nu blijkt inderdaad dat ik er meer van weet, en dat jij begint te roepen dat ik het niet kan weten, terwijl je zelf al zegt geen idee te hebben. Grapjurk.
Op maandag 18 maart 2019 18:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |