Veel zijn ook angstig om zelf nog een klap te moeten vangen of ze zijn bijzonder amateuristisch onderlegd in vechttechnieken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wellicht om te voorkomen dat die 20 man zich ook nog op hem storten? Afgezien van het feit dat zoiets meeweegt in de strafmaat natuurlijk.
Ik weet het niet, ik was er niet bij, echter als men mij niet staande houden doet kan men evt een gesprek met mij aangaan maar de handjes houdt men thuis. Dus bij geen staande houding en ik wens geen gesprek vervolg ik mijn weg.quote:
Het geweld van die man tegen die agente was proportioneel en noodzakelijk.quote:Staten hanteren een dubbele geweldsmoraal. Kort samengevat: het geweld van anderen is ongeoorloofd en immoreel, hun eigen geweld is noodzakelijk en moreel.
Om mijn woorden bij te zetten met een duidelijk voorbeeld: als op een betoging een vlam in de pan er voor zorgt dat betogers gewelddadig worden, zal er langs alle kanten veroordeeld worden. De media zullen er op een negatieve manier over praten en politici zullen roepen dat de daders gezocht en gestraft zullen worden. Als de politie daarentegen op een groep vreedzame betogers begint te slaan omdat deze bijvoorbeeld niet afwijkt van haar positie van een blokkade, is het geweld proportioneel en noodzakelijk.
dat mag toch ook gewoon?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Een gesprek? Ze krijgt een snoeiharde klap in haar gezicht, dan kun je prima je wapen trekken en diegene overhoop schieten, vooral als diegene na de mishandeling nog wegrent ook, zo moeilijk is dat niet. Er staat nergens dat ze buiten westen was. En genoeg collega's in de buurt blijkbaar.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:28 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]. Rubber kogels lossen veel op.
https://i.imgur.com/FMfZzGz.gifv
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:25 schreef VeX- het volgende:
Beetje eenzijdig dit, je weet niet wat voor dingen die agente gezegd kan hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |