Ze steken liever hun kop in het zand. Dat is wat jarenlang in Nederland het beleid is geweest. Pappen en nathouden. Kopjes thee drinken met terreurtuig.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:13 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Het is nooit een terroristische aanslag. Een Allahu Akbar roepende man in Den Haag is "verward", lage suikerspiegel en een Allahu Akbar roepende man in Utrecht is eerwraak. Terwijl een Allahu Akbar roepende man in London die willekeurig mensen neersteekt wel als een terroristische aanslag werd bestempelt. Wat is het verschil? Het is in de naam van hun profeet dus het is terroristisch motief. Beestje bij naampje noemen.
Wij trappen er niet in. Hoe graag de politiek correcten het ook willen wegmoffelen.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:11 schreef VeX- het volgende:
Dit is ook gewoon terreur hoor. Als jij bewust in deze tijden, waarbij er een golf van moslimterreur door Europa tijstert, meerdere mensen doodschiet en meerdere mensen verwondt in het openbaar vervoer, terwijl alleen je ex zogenaamd het doelwit was (en je betrekt er islamitische kreten bij) dan is het gewoon een terroristische aanslag. Hoe graag bepaalde mensen en instanties het ook zouden willen wegmoffelen, de bevolking weet wel wat er aan de hand is. Ik laat me niet van de wijs brengen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 17:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen hem hier dan zo belangrijk?
Misschien omdat het een politicus is en hij ook nog stemmen haalt. Mensen die het schijnbaar met hem eens zijn. Dit maakt inzichtelijk dat dit idiote gedachtegoed van hem een voedingsbodem in Nederland heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen hem hier dan zo belangrijk?
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte toen die gozer het al eerder bevestigde dat hij het op zijn schoonzus had gemikt. Schijnbaar was dat dus bekend ofzo. Mag wel even een pittig verhoortje op volgen.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
En die vonden dat niet even relevant om te melden?
Nee hij is niet in nederland.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:23 schreef Appelflaap het volgende:
[..]
Omdat hij nog niet gepakt is en wellicht nog gekke dingen kan doen?
ik snap alleen de tijdlijn niet zo goed, heeft hij ooit vastgezeten?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:22 schreef fetX het volgende:
Ongelooflijk dat zo’n vent vrij rondloopt als je die waslijst met misdrijven ziet, met name de poging tot doodslag en verkrachting. Dan ben je wat mij betreft gewoon af.
Kan alleen maar vrij zijn als hij van die poging tot doodslag dan is vrijgesproken, lijkt me. Verkrachtingszaak is onder de rechter. Maar vreemd dat-ie dan vrij kan zijn, met name voor de veiligheid van de verkrachtte vrouw dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:22 schreef fetX het volgende:
Ongelooflijk dat zo’n vent vrij rondloopt als je die waslijst met misdrijven ziet, met name de poging tot doodslag en verkrachting. Dan ben je wat mij betreft gewoon af.
Niet voor de verkrachting in ieder geval.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik snap alleen de tijdlijn niet zo goed, heeft hij ooit vastgezeten?
Niveau 5 zorgt voor logistieke mogelijkheden.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk (baseer dit alleen op verhalen hier en daar) dat hij wel connecties heeft met echt geradicaliseerde gasten en dat ze daarom zo voorzichtig zijn.
Andere gemeenteraadsleden hebben een aanzienlijk kleiner publiek, terwijl die misschien wel iets zinnigs te melden hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:23 schreef maan_man het volgende:
[..]
Misschien omdat het een politicus is en hij ook nog stemmen haalt. Mensen die het schijnbaar met hem eens zijn. Dit maakt inzichtelijk dat dit idiote gedachtegoed van hem een voedingsbodem in Nederland heeft.
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 17:24:19Wat een verrijking, die multiculturele samenleving... https://t.co/iiROb01RMY reageer retweet
Alles. Als je ergens voor vrijgesproken bent dan staat dat niet op je strafblad en wordt dat ook niet bekend gemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lijkt me ook relevant te weten waar hij daadwerkelijk voor veroordeeld is geweest. Kom op journalisten, doe je werk.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:23 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ze steken liever hun kop in het zand. Dat is wat jarenlang in Nederland het beleid is geweest. Pappen en nathouden. Kopjes thee drinken met terreurtuig.
Maar zoals ik zei:
[..]
Wij trappen er niet in. Hoe graag de politiek correcten het ook willen wegmoffelen.
Weet je wat het kost als je iemand onterecht opsluit??quote:Op maandag 18 maart 2019 17:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan alleen maar vrij zijn als hij van die poging tot doodslag dan is vrijgesproken, lijkt me. Verkrachtingszaak is onder de rechter. Maar vreemd dat-ie dan vrij kan zijn, met name voor de veiligheid van de verkrachtte vrouw dan.
schijten ook, zijn kont stond half openquote:Op maandag 18 maart 2019 17:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij piste ook in de politiecel, de varken.
iets met spijker en kopquote:Op maandag 18 maart 2019 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 17:24:19Wat een verrijking, die multiculturele samenleving... https://t.co/iiROb01RMY reageer retweet
Zijn campagne lag toch stil vandaag? Maar even een dag je stokpaardje niet berijden is blijkbaar al teveel gevraagd.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
Meervoudige moord met al dan niet terroristisch motief, als ze hem levend te pakken krijgen is dat levenslang.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:23 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat deze gek nu voor een straf zal krijgen? Mag eigenlijk nooit meer vrij rondopen
Niet dat ik dat goedkeur, maar het is ook niet zo dat elke (verdachte) verkrachter gelijk random mensen gaat neerschieten.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet voor de verkrachting in ieder geval.
Waarvan akte.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:23 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ze steken liever hun kop in het zand. Dat is wat jarenlang in Nederland het beleid is geweest. Pappen en nathouden. Kopjes thee drinken met terreurtuig.
Maar zoals ik zei:
[..]
Wij trappen er niet in. Hoe graag de politiek correcten het ook willen wegmoffelen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet voor de verkrachting in ieder geval.
quote:Op maandag 18 maart 2019 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schijnbaar stond hij wel geregistreerd als zijnde in detentie....
Geen idee, maar voor de verkrachtte vrouw was wrs niets geregeld dan, zou goed kunnen dat hij het met name op haar gemunt had in die tram.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Weet je wat het kost als je iemand onterecht opsluit??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |