Opgelostquote:Op maandag 18 maart 2019 16:50 schreef Kyran het volgende:
Met alles wat tot nu toe bekend is lijkt het dus op iets in relationele sfeer. Gericht op een vrouw geschoten en daarna geschoten op mensen die de vrouw te hulp schoten en zelf gevlucht.
Naam van dader verdachte is bekend en hij is een bekende bij de politie. Waarschijnlijk heeft hij connecties met geradicaliseerde moslims waardoor bij iedereen alle alarmbellen afgingen. Achteraf gezien lijkt dit allemaal te overdreven, maar alsnog prima gereageerd.
Liever dit dan uren niks lopen doen en dan denken shit ..... te laat.
Dit verdient inderdaad een pluim naar de veiligheidsdiensten.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:50 schreef Kyran het volgende:
Met alles wat tot nu toe bekend is lijkt het dus op iets in relationele sfeer. Gericht op een vrouw geschoten en daarna geschoten op mensen die de vrouw te hulp schoten en zelf gevlucht.
Naam van dader verdachte is bekend en hij is een bekende bij de politie. Waarschijnlijk heeft hij connecties met geradicaliseerde moslims waardoor bij iedereen alle alarmbellen afgingen. Achteraf gezien lijkt dit allemaal te overdreven, maar alsnog prima gereageerd.
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Akkoord; waarvan akte.
Ik neem de inhoud van deze post terug.
Hij is Koerdisch.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:49 schreef ShaoliN het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)aBjRBKrK8exWZ4eowy1k
Ws al eerder gepost, maar een pkk fanaatje schijnbaar
Ook leerzaam voor als zoiets wel daadwerkelijk aan de orde is.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:50 schreef Kyran het volgende:
Je hebt gelijkquote:
Het is een aanslag maar geen terroristische aanslag.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat dit het is ja.
Maar waarom Rutte dan al zo stellig spreekt van een aanslag, op die persconferentie.... beetje voorbarig.
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook leerzaam voor als zoiets wel daadwerkelijk aan de orde is.
Betere gelegenheid krijg je inderdaad niet. Al die nep oefeningen zijn altijd maar lafjes, want je weet toch dat het nep is.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook leerzaam voor als zoiets wel daadwerkelijk aan de orde is.
Als ik er geld op in zou moeten zetten, zou ik inderdaad ook denken dat hij iig niet meer in Utrecht is.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:53 schreef TjjWester het volgende:
Hij is al lang op weg naar turkije,die leveren geen onderdanen uit.
Ach het is een Turk, dus ja dan noemen we hem snel een PKK gekkie :’)quote:Op maandag 18 maart 2019 16:49 schreef ShaoliN het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)aBjRBKrK8exWZ4eowy1k
Ws al eerder gepost, maar een pkk fanaatje schijnbaar
onzin verspreiden doe je maar op twitter en niet hier op fokquote:
Bij de griekse grens gaan ze hem echt niet herkennen........quote:Op maandag 18 maart 2019 16:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Als ik er geld op in zou moeten zetten, zou ik inderdaad ook denken dat hij iig niet meer in Utrecht is.
Zo lang hij daar nog niet is genoeg kans om hem te onderscheppen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:53 schreef TjjWester het volgende:
Hij is al lang op weg naar turkije,die leveren geen onderdanen uit.
mensen zonder statiefquote:
Jij denkt dat de griekse beambte hem herkennen? De laatste keer dat ik de grens ben overgestoken was het niks meer dan een visuele controle van het paspoort.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo lang hij daar nog niet is genoeg kans om hem te onderscheppen.
Dat tunneltje onder het spoor, en daarnaast dat huis op de hoek waar die kippen vrij rondlopen op de rand van dat speeltuintje? Waar al die kinderen spelen en ouders vaak gezamenlijk op de stoep zitten te kletsen?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Laan van Engelswier honderden keren doorheen gefietst, inderdaad een erg guur straatje.
Ik zou wel bij de politie kunnen gaan werken met die kraakheldere intuītie van me
Er is toch nog niet veel bekend? Er is bekend dat hij gericht op een vrouw schoot door een omstander. Een andere omstander zegt dat hij weer in het rond schoot en allah is groot schreeuwde.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:50 schreef Kyran het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |