Of zoals ze in chicago, detroid, the bronx of enige andere sloppen wijk gewoon een gemiddelde dinsdag avond noemenquote:
Nee hoor, dan heeft de overheid van ons land laten zien dat ze adequaat kunnen reageren op iets dat een terreuraanslag lijkt. Iets dat menig land niet voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:28 schreef Sanddr het volgende:
We staan als Nederland straks wel een beetje voor lul als het toch geen aanslag blijkt te zijn. Het is nota bene gecommuniceerd als aanslag en alleen daarom de hele wereld overgegaan.
Bij ons in Grunn is het altijd veilig.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar de sportschool. Is het al veilig in de wereld?
Lag dus niet aan mijquote:Op maandag 18 maart 2019 16:31 schreef Drekkoning het volgende:
Wat is dit nou weer voor een compositie
Denk niet dat ze daaraan kunnen zien of iemand zn schoonzus of een random iemand neerschietquote:
Kom op he. Als we amsterdam bij elke moord zo op slot zetten kunnen we Amsterdam wel gewoon op slot houden.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:31 schreef V. het volgende:
Hoezo voor lul staan?
En doet dat er toe? Er zijn mensen dood, plurk.
Met al die aardbevingen?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij ons in Grunn is het altijd veilig.
Toen wist jij en de media niks. Niet alles wordt direct gedeeld met de media. Het is niet altijd wenselijk om alles maar zo snel mogelijk te delen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel meevallen, de schietpartij was al om kwart voor elf, en twee en een half uur later was er pas een persconferentie.
Een uur na dato wisten we eigenlijk nog niks.
Hebbes.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geluid zal ook wel opgenomen worden. Wellicht dat er dan meer duidelijk wordt.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daaraan kunnen zien of iemand zn schoonzus of een random iemand neerschiet
Ik denk dat men nu echt wel weet of de dode vrouw gerelateerd is.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daaraan kunnen zien of iemand zn schoonzus of een random iemand neerschiet
True, dat kan ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:33 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Tja, soms heeft het ook een meer praktische reden: bij mijn vriendin op werk (kleine horecazaak) zijn ze gesloten, omdat al het personeel van de middagshift vastzat in gebouwen van de uni e.d. Dat in combinatie met de onzekerheid over hoe het allemaal verder verloopt, kan ik me voorstellen dat het weinig meerwaarde heeft om de tent open te houden.
De familie sluit niet uit dat er een andere motief is dat betekend dus dat ze NIET uitsluiten dat de bewust vrouw zijn schoonzus was.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:34 schreef Leandra het volgende:
Ah, NOS noemt ook de schoonzus, maar familie weet het nog niet zeker. Sluit een ander motief ook niet uit.
Wat niet eens zo'n gek idee isquote:Op maandag 18 maart 2019 16:35 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Kom op he. Als we amsterdam bij elke moord zo op slot zetten kunnen we Amsterdam wel gewoon op slot houden.
Daar was toch laatst een IS gekkie opgepakt met wapens, jaja.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee dat weet ik en dat vind ik juist prima. Ik reageerde op iemand die zei dat de media er als hyena's opsprongen. Ik vind juist dat de media erg zijn best heeft gedaan heel weinig te speculeren en ook enige afstand te houden. Alleen RT zat er bovenop, want RT.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:35 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Toen wist jij en de media niks. Niet alles wordt direct gedeeld met de media. Het is niet altijd wenselijk om alles maar zo snel mogelijk te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |