Hij mag blij zijn als de krullen er nog inzitten.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Oke dit ziet er echt heel erg slecht uit hahaha.
Zo wordt het als je het blond wil maken en je zélf heel donker haar hebt.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik lig in een scheur, wie bedenkt nou om zijn haar die kleur te verven
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo wordt het als je het blond wil maken en je zélf heel donker haar hebt.
Oranje.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:54 schreef Joke43 het volgende:
Ik lig hier dubbel. Jessie z’n haar is geel!!!
dat word alles afscheren hahahahahaquote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft er nu al spijt van, als hij deze dag over kon doen zei hij
Was wel de bedoeling, hij wilde grijs geloof ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Dit is het ontkleuren volgens mij, nu moet de kleur er nog in denk ik
quote:
Ze moeten het nog een kleurtje geven begrijp ikquote:
Geeft in ieder geval leuke streams.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten het nog een kleurtje geven begrijp ik
En anders afscheren inderdaad
och jee wat voor kleur?ik lig in een deuk,hij durft welquote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten het nog een kleurtje geven begrijp ik
En anders afscheren inderdaad
Radio actieve.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:00 schreef DKUp het volgende:
Hij kan nu een duo vormen met de moeder van Shelley![]()
Dat is toch al geweest met Adriaan in het begin. Was ook een soort challenge.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Dit zijn m ooie lente kleuren zegt Jessie, als de markt uitverkocht is gaat hij blauw
Brenda verfde zelf niet veel beter en dit is normaal als je donker haar ontkleurd of blondeert.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:59 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Zit al de hele tijd te lurken, ik weet nog toen Shelley Sanne haar haar verfde. Dat was toen helemaal mislukt. Brenda snapte haar werkwijze toen al niet![]()
maar ja, dat weet Jessie natuurlijk niet.
I know, maar ik zou Shelley mijn haar niet laten vervenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Brenda verfde zelf niet veel beter en dit is normaal als je donker haar ontkleurd of blondeert.
Ach, Christel heeft ook gebruik gemaakt van haar diensten. Eerder wilde ze niet bij Shelley. Nood breekt wet he!? Anders moeten ze het zelf doen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:59 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Zit al de hele tijd te lurken, ik weet nog toen Shelley Sanne haar haar verfde. Dat was toen helemaal mislukt. Brenda snapte haar werkwijze toen al niet![]()
maar ja, dat weet Jessie natuurlijk niet.
Hangt helemaal van je eigen kleur haar af. Shelley heeft echt haar best gedaan en heel nauwkeurig gewerkt. Mijn vriendin liet haar donkere haren blonderen bij een dure kapper en kwam er toen ook zo vandaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
I know, maar ik zou Shelley mijn haar niet laten verven
Ik vond Brenda echt niet zo geweldig hoor. Als ik zag wat de resultaten waren, was ik ook niet echt enthousiast. Een thuiskappertje die dat als hobby doet, doet het net zo.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Brenda verfde zelf niet veel beter en dit is normaal als je donker haar ontkleurd of blondeert.
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niets meer aan doen, gewoon met de speldjes erin zo laten.
Vond ik ook hoor en die haarverf blijkt lang in de kou te hebben gelegen en dat zal het effect van de kleuring misschien ook wel beïnvloeden.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond Brenda echt niet zo geweldig hoor. Als ik zag wat de resultaten waren, was ik ook niet echt enthousiast. Een thuiskappertje die dat als hobby doet, doet het net zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |