Hij mag blij zijn als de krullen er nog inzitten.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Oke dit ziet er echt heel erg slecht uit hahaha.
Zo wordt het als je het blond wil maken en je zélf heel donker haar hebt.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik lig in een scheur, wie bedenkt nou om zijn haar die kleur te verven
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo wordt het als je het blond wil maken en je zélf heel donker haar hebt.
Oranje.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:54 schreef Joke43 het volgende:
Ik lig hier dubbel. Jessie z’n haar is geel!!!
dat word alles afscheren hahahahahaquote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft er nu al spijt van, als hij deze dag over kon doen zei hij
Was wel de bedoeling, hij wilde grijs geloof ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Dit is het ontkleuren volgens mij, nu moet de kleur er nog in denk ik
quote:
Ze moeten het nog een kleurtje geven begrijp ikquote:
Geeft in ieder geval leuke streams.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten het nog een kleurtje geven begrijp ik
En anders afscheren inderdaad
och jee wat voor kleur?ik lig in een deuk,hij durft welquote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten het nog een kleurtje geven begrijp ik
En anders afscheren inderdaad
Radio actieve.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:00 schreef DKUp het volgende:
Hij kan nu een duo vormen met de moeder van Shelley![]()
Dat is toch al geweest met Adriaan in het begin. Was ook een soort challenge.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Dit zijn m ooie lente kleuren zegt Jessie, als de markt uitverkocht is gaat hij blauw
Brenda verfde zelf niet veel beter en dit is normaal als je donker haar ontkleurd of blondeert.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:59 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Zit al de hele tijd te lurken, ik weet nog toen Shelley Sanne haar haar verfde. Dat was toen helemaal mislukt. Brenda snapte haar werkwijze toen al niet![]()
maar ja, dat weet Jessie natuurlijk niet.
I know, maar ik zou Shelley mijn haar niet laten vervenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Brenda verfde zelf niet veel beter en dit is normaal als je donker haar ontkleurd of blondeert.
Ach, Christel heeft ook gebruik gemaakt van haar diensten. Eerder wilde ze niet bij Shelley. Nood breekt wet he!? Anders moeten ze het zelf doen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:59 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Zit al de hele tijd te lurken, ik weet nog toen Shelley Sanne haar haar verfde. Dat was toen helemaal mislukt. Brenda snapte haar werkwijze toen al niet![]()
maar ja, dat weet Jessie natuurlijk niet.
Hangt helemaal van je eigen kleur haar af. Shelley heeft echt haar best gedaan en heel nauwkeurig gewerkt. Mijn vriendin liet haar donkere haren blonderen bij een dure kapper en kwam er toen ook zo vandaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
I know, maar ik zou Shelley mijn haar niet laten verven
Ik vond Brenda echt niet zo geweldig hoor. Als ik zag wat de resultaten waren, was ik ook niet echt enthousiast. Een thuiskappertje die dat als hobby doet, doet het net zo.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Brenda verfde zelf niet veel beter en dit is normaal als je donker haar ontkleurd of blondeert.
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niets meer aan doen, gewoon met de speldjes erin zo laten.
Vond ik ook hoor en die haarverf blijkt lang in de kou te hebben gelegen en dat zal het effect van de kleuring misschien ook wel beïnvloeden.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond Brenda echt niet zo geweldig hoor. Als ik zag wat de resultaten waren, was ik ook niet echt enthousiast. Een thuiskappertje die dat als hobby doet, doet het net zo.
Daar zijn ze vanaf dag 1 al mee bezig.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske wil morgen samen met Chris een lunch voorbereiden om meer structuur en saamhorigheid in de groep te krijgen.
Hebben ze niet door dat juist zij debet zijn
Ik heb beeld!quote:Op maandag 18 maart 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Jurkje aan, hakjes .... en klaar!!!!!!!!!!
Ook dat, maar dat geel worden van geblondeerd haar, gebeurt vaker.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vond ik ook hoor en die haarverf blijkt lang in de kou te hebben gelegen en dat zal het effect van de kleuring misschien ook wel beïnvloeden.
Bij mij ligt er nooit eens iets voor de deur.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:06 schreef spapaars het volgende:
Myléne kan jij even kijken bij de voordeur of de tondeuse daar al ligt?
Zou die febo kabouter ook blond zijn?
En bovendien gebruikte ze pas nog eten dat voor de avond bestemd was.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
De wraps en tomaatjes zijn weg, Hiske baalt ervan te zot voor woorden. Is van de high tea
Schijnbaar betekent dat dat zij daar alleen recht op hebben terwijl ze als enige mee doen met de high tea..... vies hebberig wijf
Is meestal zo, dode puntjes denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Had hij zijn haar al eens geverfd? De uiteinden zijn veel geler?
Ik zeg: vergeet zijn wenkbrauwen nietquote:Op maandag 18 maart 2019 16:13 schreef PTLe het volgende:
Die vent is nog gekker dan ik dacht![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het moet zoiets worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:11 schreef freaky40 het volgende:
Het is geen gezicht. Hier gaat hij spijt van krijgen, als hij dat al niet heeft. Heb even niets gezien het afgelopen halfuur.
Shelley moet zich speciaal voelen omdat ze dit voor Jessie mag doen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:13 schreef PTLe het volgende:
Die vent is nog gekker dan ik dacht![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg: vergeet zijn wenkbrauwen niet
Inderdaad, ice.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het moet zoiets worden.
Ice of zoiets verstond ik net.
[ afbeelding ]
Ohh dear ohh dearquote:
Die kantoorfreak.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Helemaal geinig...net zoals die ene van de lullo's Jiskefet
Jaaaa met de nieuwe tondeuse......... ratssss de rechter wenkbrauw erafquote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg: vergeet zijn wenkbrauwen niet
Oké ziet er best oké uit... maar even afwachten hoe t bij hem eruit komt te zienquote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit is ice zilver, ik las vanmorgen iets over zilver en hoorde net ice.
Ik ga er vanuit dat het zoiets moet worden dan.
[ afbeelding ]
Haha ja dat komt zo wel in de richting.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is ook werk van SHelly, kan ze mooi bij Jessie gaan doen
[ afbeelding ]
Mooi, mijn kapper wil dit niet voor mij doen omdat het de pest voor je haar is als je het eerst moet ontkleuren. Dus zou zomaar kunnen zijn dat Jessie straks dagelijks een zooi haren op zijn kussen terugvindt in de ochtend.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit is ice zilver, ik las vanmorgen iets over zilver en hoorde net ice.
Ik ga er vanuit dat het zoiets moet worden dan.
[ afbeelding ]
Ik heb wat moeite om dat te geloven. Ik denk dat ze de bezem in handen hadquote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet jij geen gebakjes gaan uitdelen hier?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jaaaa met de nieuwe tondeuse......... ratssss de rechter wenkbrauw eraf![]()
![]()
Heb ik vaker gehoord. Van donker naar licht schijnt niet altijd even makkelijk te zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mooi, mijn kapper wil dit niet voor mij doen omdat het de pest voor je haar is als je het eerst moet ontkleuren. Dus zou zomaar kunnen zijn dat Jessie straks dagelijks een zooi haren op zijn kussen terugvindt in de ochtend.
Wauw, gaaf zeg!quote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite om dat te geloven. Ik denk dat ze de bezem in handen had
Ben zelf blond maar heb donker haar gehad en om terug te gaan, eerst heel veel highlights gezet. Maar ook ontkleuren. Is echt vreselijk voor je haar. Zeker als het lang isquote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heb ik vaker gehoord. Van donker naar licht schijnt niet altijd even makkelijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |