Ja zag de foto staan op nu.nl en verwacht wel dat ie zometeen ergens een x in mijn tijdlijn verschijnt ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Mensen op FB die nu een opsporingsbericht van de dader delen
Ik heb er al 3.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zag de foto staan op nu.nl en verwacht wel dat ie zometeen ergens een x in mijn tijdlijn verschijnt ja.
Wilde je dan een tram?quote:
Ik zal eens ff checken.quote:
Treinen rijden gewoon en ik kan er met de auto zo ook uit.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd hoe laat de collega's die vandaag in Utrecht zitten voor cursus en vergaderingen een keer thuis zijn vandaag
Tsja, aanslagquote:Op maandag 18 maart 2019 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die kan wel een fles antikal gebruiken
Net als de nieuwe secretaresse, die haalde wel 200 aanslagen per minuutquote:
200 is wel een beetje weinigquote:Op maandag 18 maart 2019 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net als de nieuwe secretaresse, die haalde wel 200 aanslagen per minuut
Ze is een beginner.quote:
Zij zitten alleen in panden daar in de buurt, dus is de vraag of ze er al uit mogen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Treinen rijden gewoon en ik kan er met de auto zo ook uit.
Ik nul.quote:
Kijk, en dat loopt nog wel gewoon vrij rondquote:Op maandag 18 maart 2019 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net als de nieuwe secretaresse, die haalde wel 200 aanslagen per minuut
moet je binnen blijven?quote:
jij rebelquote:Op maandag 18 maart 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
vast wel, maar ga gewoon naar huis straks.
Las net een soort van ooggetuigenverslag waarbij suggestie was gewekt dat het de verdachte om 1 vrouw specifiek ging.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Drie doden en negen gewonden volgens nu
Zag ik ook voorbij komen, en dat mensen die te hulp kwamen / in de buurt waren ook neergeschoten zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las net een soort van ooggetuigenverslag waarbij suggestie was gewekt dat het de verdachte om 1 vrouw specifiek ging.
Ze hebben het over een gevalletje eerwraak waarbij vervolgens werd geschoten op de mensen die het meisje te hulp schotenquote:Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las net een soort van ooggetuigenverslag waarbij suggestie was gewekt dat het de verdachte om 1 vrouw specifiek ging.
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat er voor een 'normale' schietpartij een complete stad afgesloten werd.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij komen dit soort schietpartijen ook niet heel vaak voor in NL.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat er voor een 'normale' schietpartij een complete stad afgesloten werd.
Dit is nou ook niet echt een normale schietpartij hequote:Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat er voor een 'normale' schietpartij een complete stad afgesloten werd.
https://www.nu.nl/utrecht(...)lein.html?redirect=1quote:Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Chiazaadje, hoe is dit vergelijkbaar?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:05 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/utrecht(...)lein.html?redirect=1
Toen zijn verder idd geen maatregelen genomen
Jawel, relationele sfeer. Dat is 'normaal'. Laatst in Rotterdam ook nog een.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit is nou ook niet echt een normale schietpartij he
Waarom er in dat geval een dreigingsniveau van 4 voor t land wordt afgegeven vraag ik me af. En t skluiten van universiteit etc etc. Maar zal wel iets met "zekere voor t onzekere" zijn. Zeker omdat ie nog niet gevonden is.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze hebben het over een gevalletje eerwraak waarbij vervolgens werd geschoten op de mensen die het meisje te hulp schoten
Maar goed, blijft speculeren tot het echt duidelijk is.
Ja, dat dus.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet. Ik link naar een normale schietpartij.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Chiazaadje, hoe is dit vergelijkbaar?
Dat was die afrekening laatst in Helmond ook niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit is nou ook niet echt een normale schietpartij he
In hoeverre is dit niet vergelijkbaar dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Chiazaadje, hoe is dit vergelijkbaar?
Toen werd er ook een complete tram overhoop geschoten?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, relationele sfeer. Dat is 'normaal'. Laatst in Rotterdam ook nog een.
Denk dat de veiligheidsdiensten al wel op scherp stonden.
Maar niet veel.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:06 schreef Q. het volgende:
Ik heb wel eens productievere werkdagen meegemaakt.
Een schietpartij op klaarlichte dag waarbij meerdere doden en gewonden zijn gevallen op een publieke locatiequote:Op maandag 18 maart 2019 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In hoeverre is dit niet vergelijkbaar dan?
Als er 12 slachtoffers zijn dan lijkt het niet een normale schietpartij natuurlijk. Dader ook nog voortvluchtig.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |