Dat weet jij niet. Ze plaatsen het alleen niet voor jou op het FOK forum.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:44 schreef Twiitch het volgende:
Halve werkdag later en ze weten nog steeds geen ene kut
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:53 schreef EipNiC het volgende:
UH...twitter:Hansvanbeek10 twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:51:55Nu in Rotterdam https://t.co/rKXe1Hpw19 reageer retweet
twitter:mediatvnl twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:05:36Brielselaan Rotterdam : Een grote groep demonstranten is tegengehouden door de ME, de havendemonstranten voeren actie voor een betere CAO. https://t.co/m596iy7OeS reageer retweet
Kan natuurlijk ook een opwelling zijn van haat ofzo. Niet elke terreurdaad is er 1tje die vooraf gepland is.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:54 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het een aanslag is.
Het is echt altijd mega mega druk op Utrecht centraal. In de trams zitten veel minder personen. Vooral rond dat tijdstip. Hooguit 15-20. Waarom zou je, als je een aanslag wil plegen, gaan schieten in een tram i.p.v. op het overvolle Utrecht centraal?
Ben jij zo iemand die alles uit een pakje haalt? Ga eens vers eten man. Dit is het uitgelezen moment. Een mooi moestuintje en lekkere streekproducten. Is wel zo gezond.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:53 schreef gniffie het volgende:
Winkelcentrum dicht.niets te vreten vnv. RUTTE WTF
Dat verandert alles!quote:Op maandag 18 maart 2019 14:55 schreef Anonymousz het volgende:
Politie past naam aan
De politie heeft de spelling van de naam van de verdachte aangepast. Er wordt gezocht naar de 37-jarige Gökmen Tanis, niet Gökman Tanis
Die bedoelde ikquote:Op maandag 18 maart 2019 14:55 schreef Elzies het volgende:
[..]
Welke ooggetuigen? Ik zag net de eerste van een bejaarde vrouw.
Wow, Fylax. Je bent er nogquote:Op maandag 18 maart 2019 14:54 schreef Fylax het volgende:
Dit vind ik niet meer leuk, dit is super heftig joh
is daar ook een foto van??quote:Op maandag 18 maart 2019 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
Politie past naam aan
De politie heeft de spelling van de naam van de verdachte aangepast. Er wordt gezocht naar de 37-jarige Gökmen Tanis, niet Gökman Tanis.
Eens, maar dat ze zo snel zoveel man op zoveel verschillende locaties hebben lijkt redelijk gericht, alsof ze al iets op het oog hadden .quote:Op maandag 18 maart 2019 14:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er nog niets duidelijk dus dan houden ze het ernstigste scenario aan. Volgens mij handelen ze het complete draaiboek voor een terreuraanslag af.
Ah eindelijk!quote:Op maandag 18 maart 2019 14:55 schreef Graspool het volgende:
[..]twitter:mediatvnl twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:05:36Brielselaan Rotterdam : Een grote groep demonstranten is tegengehouden door de ME, de havendemonstranten voeren actie voor een betere CAO. https://t.co/m596iy7OeS reageer retweet
Mijn gedachte: Hij wil zeker weten dat zijn ex dood gaat dus iedereen die helpt wordt neergeschoten... in die zin is het dan wel een aanslag natuurlijk...quote:Op maandag 18 maart 2019 14:46 schreef westwoodblvd het volgende:
Als het eerwraak is, waarom dan meerdere mensen neerschieten? Of zaten al zijn zussen in die tram?
Ook nog eens een tram in Kanaleneiland. Waar 90% moslim is.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:54 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het een aanslag is.
Het is echt altijd mega mega druk op Utrecht centraal. In de trams zitten veel minder personen. Vooral rond dat tijdstip. Hooguit 15-20. Waarom zou je, als je een aanslag wil plegen, gaan schieten in een tram i.p.v. op het overvolle Utrecht centraal?
Lekker professioneel.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
Politie past naam aan
De politie heeft de spelling van de naam van de verdachte aangepast. Er wordt gezocht naar de 37-jarige Gökmen Tanis, niet Gökman Tanis.
Toch meerdere dadersquote:Op maandag 18 maart 2019 14:55 schreef Anonymousz het volgende:
Politie past naam aan
De politie heeft de spelling van de naam van de verdachte aangepast. Er wordt gezocht naar de 37-jarige Gökmen Tanis, niet Gökman Tanis
Onschuldige/willekeurige mensen neerschieten noem je volgens mij wel een aanslag. Of het per definitie een terreurdaad is weet ik niet.quote:
Nee maar wel van Gokmanquote:
Een moordaanslag dan. Geen terroristische aanslag.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn gedachte: Hij wil zeker weten dat zijn ex dood gaat dus iedereen die helpt wordt neergeschoten... in die zin is het dan wel een aanslag natuurlijk...
Ja want als je het nu plant dan is het voor vandaag 17:00 gegroeid ?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die alles uit een pakje haalt? Ga eens vers eten man. Dit is het uitgelezen moment. Een mooi moestuintje en lekkere streekproducten. Is wel zo gezond.˛
En dat moet straks het luchtalarm vervangen. Lekker als er echt iets aan de hand is.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:55 schreef speknek het volgende:
NL ALERT WHOOP WHOOP
Lekker op tijd jongens!
Wel de vraag erbij om niet naar Kanaleneiland te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |