twitter:Hansvanbeek10 twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:51:55Nu in Rotterdam https://t.co/rKXe1Hpw19 reageer retweet
Volgens mij claimde die getuige vanochtend bij RTVUtrecht alleen dat hij 4 mensen met een vrouw had zien slepen, daar hebben de twittergekkies 4 daders van gemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man. Waar komen deze verhalen dan vandaan:
"Man gaat moskeeën langs".
"4 verdachten schieten in het rond."
"Man heeft het gemunt op vrouwen met een hoofddoek."
Hoop onzin dus.˛
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je me nou vertellen dat iemand die mensen in de tram afknalt 'niet echt stabiel' is?
Delfshaven? Beetje rellen?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:53 schreef EipNiC het volgende:
UH...twitter:Hansvanbeek10 twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:51:55Nu in Rotterdam https://t.co/rKXe1Hpw19 reageer retweet
twitter:KarelDekeyzer twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:54:19Er vloog hier juist een straaljager over, heeft dat er ook iets mee te maken ??? https://t.co/qkNC5Xvjc6 reageer retweet
Welke ooggetuigen? Ik zag net de eerste van een bejaarde vrouw.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
nou nu we dit soort sbs ooggetuigenverslagen krijgen ga ik weer werken
Ze weten dat hij in Kanaleneiland woont en hebben verschillende mensen uit zijn omgeving vragen gesteld over hem. Naam en foto komen overeen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geenstijl geeft geen fuck of dat wel echt zeker zo is. Doen met gemak een rectificate met lettertype 0 over een paar dagen
Hčččč?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:54 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Dat oude vrouwtje hoort gewoon niks
Op zich wel relevant of iemand een daad in koele bloede pleegt of zwaar psychisch verward isquote:Op maandag 18 maart 2019 14:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je me nou vertellen dat iemand die mensen in de tram afknalt 'niet echt stabiel' is?
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:52 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Wel als het een op de vlucht geslagen persoon is die net iemand vermoord heeft. Lijkt me standaard procedure dat ze bij de grens dan extra opletten of hij voorbij komt.
Oké, extra opletten misschien wel. Had beter ook de volgende zin kunnen quoten:quote:Op maandag 18 maart 2019 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is mogelijk dat hij naar buitenland vlucht dan is het niet raar dat ze in de eerste uren extra opletten of hij langskomt
Dat is wat meer dan opletten.quote:Alle beschikbare agenten zijn opgetrommeld en hebben versterking gekregen van de staatspolitie van Noord-Rijnland-Westfalen.
Er gebeurt ook eens wat in Nederland.. Dit is geen aanslag man, gewoon een gozer die eerwraak haalt of ruzie had om een paar gram.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:54 schreef Fylax het volgende:
Dit vind ik niet meer leuk, dit is super heftig joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |