Maar die Said van net zei dat dat de reden is dat de moskeeën moesten sluiten daar? Dus hoax?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:59 schreef speknek het volgende:
Verhaal van de moskee is fake, volgens mijn man aan de binnenkant.
Joh, het zou ook vrij gek zijn als er eentje roept 'net goed deze aanslag, na wat er is gebeurd in Nieuw-Zeeland'.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit ja, uiteraard allemaal hetzelfde.
?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef _--_ het volgende:
Als dit in een dorp was gebeurt zou het niet gebeuren
Gaan ze paintballen?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DSI heeft zulke helmen nog niet op, die buiten staan.
Want zware straffen voorkomt aanslagen?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef IShootPeople het volgende:
Terrorisme moet gewoon keihard aangepakt worden.
Terrorist ? Dan verplicht levenslange gevangenisstraf met dwangarbeid.
Vind je dat je je punt moet maken door onschuldige mensen te vermoorden. Mag je de rest van je leven stenen kloppen of stront ruimen.
Ik denk dat niemand dat met je oneens is. Maar een straf voorkomt een aanslag niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef IShootPeople het volgende:
Terrorisme moet gewoon keihard aangepakt worden.
Terrorist ? Dan verplicht levenslange gevangenisstraf met dwangarbeid.
Vind je dat je je punt moet maken door onschuldige mensen te vermoorden. Mag je de rest van je leven stenen kloppen of stront ruimen.
DSIgodenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DSI heeft zulke helmen nog niet op, die buiten staan.
Waarom zou je van buitenaf op een tram schieten als je ook een bom kan plaatsen op cs? Als het doel is zoveel mogelijk slachtoffers dan weet ik wel wat effectiever is.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:59 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Aan de andere kant, als je hethad verwacht kon je het ook voorkomen.
Ik denk dat de meeste aanslagen onverwacht op onverwachte plekker zijn.
Met een pipa in de binnenkant van een huis aan de Trumanlaan, jeweet.quote:
Iets met privacy.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ze kunnen niet eens een camera draaien.
Kunnen routes nemen die de auto niet kan? En bieden wat meer dan een fiets?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat heb je in dit geval aan paarden?
Net nog wel.. Nu opeens niet meer...quote:Op maandag 18 maart 2019 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ze kunnen niet eens een camera draaien.
Zelfde gevoel. Net gelukkig mijn beste maat kunnen spreken. Die heeft voor zijn stage in kanaleneiland wekenlang met het OV gereisd daar naartoe.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef Maharski het volgende:
Ik kan nu met recht zeggen: komt wel erg dichtbij zo.
Ik denk zo'n 7 kilometer verderop dit. Ik reis regelmatig met die tram. Het is 'onze tram'.
Ja dat zullen ze gelijk op internet pleuren...quote:Op maandag 18 maart 2019 13:01 schreef isax het volgende:
Had die tram geen camera? Mis beetje beelden van de dader.
Ik weet niet wat er in beeld was, ik ken wel iemand die daar bij de Rabobank werkt en het gebouw niet uit magquote:Op maandag 18 maart 2019 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Rabobankkantoor dat daarstraks in beeld was is aan de Beneluxlaan (31-33).
Beter laat je een kudde varkens los.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat heb je in dit geval aan paarden?
daar hebben we de inlichtingen veiligheidsdiensten voor iddquote:Op maandag 18 maart 2019 13:01 schreef ijs_beer het volgende:
Maar een straf voorkomt een aanslag niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |