Heeft de Koning al gereageerd?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De reactie van Rutte is inmiddels al 20x uitgezonden op RTL Z.
Zeau. Hallo.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef Nober het volgende:
Zo warm is het hier nog niet.
[ afbeelding ]
Ja, Pegidaatjes die met poppen en karbonaadjes op moskeeen gaan afrennen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
Haagse moskeeën ook extra beveiligd. Waarom? Zou het een extreemrechtse aanslag kunnen zijn? https://www.ad.nl/den-haa(...)nt-utrecht~ae584d33/
Ja, zou goed kunnen, wel een domme terrorist dan.quote:
Er is geschoten in 2 trams en op random mensen werd er gericht volgens getuigen, lijkt me dus wel een terroristisch motiefquote:Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zou idd niet slim zijn. We wachten af.
Ik denk dat het ook nog goed helemaal geen terrorisme kan zijn.
Je hebt ook blonde moslims...quote:Op maandag 18 maart 2019 12:51 schreef speknek het volgende:
Was toch een blonde vrouw die gewond was? Lijkt me dan geen extreemrechtse aanslag.
Dat Rabobankkantoor dat daarstraks in beeld was is aan de Beneluxlaan (31-33).quote:Op maandag 18 maart 2019 12:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ander kantoor dan het hoofdkantoor zit daar ook. Ze mogen daar het gebouw niet uit ook
Tsja, RT is dan ook de ultieme nepnieuwszender.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb van die 2e tram niets meer gehoord, dus dat lijkt me onzin.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:51 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ja, zou goed kunnen, wel een domme terrorist dan.
[..]
Er is geschoten in 2 trams en op random mensen werd er gericht volgens getuigen, lijkt me dus wel een terroristisch motief
Beetje bibberen bij het scherpschieten.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Die huren gewoon lokale freelancers in om beelden te schieten.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:51 schreef Rodgrod het volgende:
Ik vraag mij nu af hoe RT altijd zo snel terplekke kan zijn.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Die rijden in units door het hele land continue geloof ikquote:Op maandag 18 maart 2019 12:51 schreef Rodgrod het volgende:
Als het extreemrechts was dan waren er wel een stuk meer doden. En was de dader al gevonden, want die zou geen hulp krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:51 schreef speknek het volgende:
Was toch een blonde vrouw die gewond was? Lijkt me dan geen extreemrechtse aanslag.
twitter:RoonVincent twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:57:00Wow, nog nooit zo dicht in de buurt van schietpartij geweest. Gelukkig was er net afstand genoeg. Opgevangen in gebouw hier met hoop anderen uit tram. Mogen er voorlopig niet uit. Echt schokkend... #Utrecht https://t.co/8wZeeKtLyP reageer retweet
Freelancers.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:51 schreef Rodgrod het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:51:05Verschrikkelijk nieuws uit Utrecht. Hulde voor alle hulpdiensten en mijn gedachten gaan naar slachtoffers en hun naasten. Terecht dat campagne onder deze omstandigheden is stilgelegd. reageer retweet
Zou bijna zeggen dat ze tijdens het wegrijden dan nog vanuit de auto geschoten hebben.quote:
twitter:F_azarkan twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:51:05Naar aanleiding van de zeer verontrustende situatie in Utrecht kanaleneiland maken wij ons ernstig zorgen en volgen het nieuws nauwgezet. Laten we de kalmte bewaren, waakzaam blijven en elkaar steunen. Onze gedachten gaan uit naar de slachtoffers en hun familie. reageer retweet
twitter:JvanderKooij twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:49:33Politie op zoek naar rode Renault Clio.. #Utrecht #whataretheodds https://t.co/6ddxjrYW2F reageer retweet
twitter:volkskrant twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:52:58Op uitvalswegen vanuit Utrecht richting het zuiden van het land, is de politie extra alert. Bij op- en afritten langs de A2 richting Den Bosch en de A27 richting Breda is veel politie op de been wegens het schietincident.https://t.co/6ckPqgX9BK reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |