Wat ik al zei dus.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:09 schreef Odaiba het volgende:
twitter:nourdeenw twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:58:36Gerucht "schietpartij bij een moskee" zoals RMMN dit verspreidt moeten we goed begrijpen. De locatie van de tram (blauwe cirkel), Trumanlaan (groene streep) is in de buurt van Moskee Sayidina Ibrahim (rode cirkel). Het gaat om één incident. @:NOS https://t.co/kv3AXQZEy3 reageer retweet
VEILIG.twitter:RodeKruis twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:46:43https://t.co/m0sAAcNQND staat open in verband met de #utrechtshooting. Ben je in #Utrecht? Meld je nu veilig via https://t.co/3V0mtKtAtM. reageer retweet
twitter:nourdeenw twitterde op maandag 18-03-2019 om 13:10:05Ik ben NOOIT te spreken over de RMMN en hun amateurisme, maar dat hun vice-voorzitter Said Bouharrou live in de nooduitzending van de @NOS begint te roepen over "schietpartij bij een moskee", echt ongehoord en gevaarlijke desinformatie. reageer retweet
Ten Hag MOORDENAARquote:Op maandag 18 maart 2019 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het blijft speculeren, maar ik denk niet dat dit gebeurd zou zijn als Ajax gisteren gewonnen had.
Volgens mij zijn dat standaardmaatregelen bij niveau 5.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Natuurlijkheel nl plat, dsi overal... Relatiesfeer denk jij dan nog.
Zelfde onzin toen bij de mh17 dat je de halve dag las van waarschijnlijk weinig Nederlanders aan boord... Op een fuckin vliegtuig vanuit Nederland naar een populaire vakantiebestemming...
Die agenten zijn vrijgeroosterd. Denk je echt dat er maar 1 veldwachter beschikbaar is?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:09 schreef butz0rs het volgende:
Het blijft speculeren, maar ik denk niet dat dit gebeurd zou zijn als de politie niet aan het staken was
Vanavond een overzicht van hoe de buitenlandse media hier over hebben berichtquote:Op maandag 18 maart 2019 13:10 schreef Postbus100 het volgende:
NOS voelt zich als staatszender even heel belangrijk vandaag.
Rijdt Ten Hag in een rode clio?quote:
Dat begin ik ook te vermoeden. Of het moet een terrorist zijn die te lui was om even voorwerk te verrichten: een zieltogende sneltramverbinding op nota bene een stakingsdag uitkiezen, terwijl een kilometer verderop overvolle buslijnen 12 en 28 rijden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vooralsnog één dode.
En ik vermoed zelf dat het om relatiesfeer gaat![]()
Terreur moet ik nog zien, maar we wachten het maar af. Hopelijk brengt de persco iets duidelijks
Ze schalen niet op als er geen aanleiding voor is. Ga weg met je speculatie of neppe mening man.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat standaardmaatregelen bij niveau 5.
Er zijn immers ook "meerdere slachtoffers"
we gaan het zien.
Rijdtquote:Op maandag 18 maart 2019 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rijdt Ten Hag in een rode clio?
Mercedes lijkt mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar wtf aan?quote:
#zogewoongeblevenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |