quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
01-01-2019 zou sowieso niet kunnen met een auto van 30-01-2015.
Dat had dan 30-01-2019 moeten zijn.
Maar hij had zijn eerste APK pas dit jaar hoeven hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kan APK doen wanneer je wil, dus die datum kan gewoon veranderen.
Maar boeiend, ik zal vast iets fout hebben gedaan hiervoor.
Misschien kunnen we bij de wijkagent melden dat er een paar mannen met bivakmutsen voor langere tijd bij de flat staan.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:07 schreef speknek het volgende:
Lijken wel een stel hanggroepjongeren die DSI lui.
Je kan wel lekker dom doen erover, maar in een stad met steegjes, (makkelijke) trappen en ander gedoe is een paard verdomd handig.quote:
Natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vooralsnog één dode.
En ik vermoed zelf dat het om relatiesfeer gaat![]()
Terreur moet ik nog zien, maar we wachten het maar af. Hopelijk brengt de persco iets duidelijks
Dat ligt niet voor de hand. Ze hebben een flink aantal getuigen gehoord en ze hebben aanleiding om te denken aan terrorisme, en ze hebben een adres.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:04 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wat zijn toch weer veel mensen snel met hun conclusies hier.
Het kan nog net zo goed een afrekening zijn of simpelweg een verward persoon die te veel gesnoven heeft.
of een slecht uitgevoerde afrekening, als het terreur is, is het wel heeeel amateuristischquote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef Frutsel het volgende:
En ik vermoed zelf dat het om relatiesfeer gaat![]()
terrorismeexpertsquote:Op maandag 18 maart 2019 13:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er al terreurexperts aangeschoven in de studio?
Weet jij wel hoeveel rode Clio's er rondrijden in Nederland?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:08 schreef speknek het volgende:
Maar de Renault Clio zou op de A2 gesignaleerd zijn, en ze hangen daar allemaal een beetje rond bij een huis? Lekker nuttig.
Dat zijn alle eenheden uit heel Nederland inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:08 schreef speknek het volgende:
Maar de Renault Clio zou op de A2 gesignaleerd zijn, en ze hangen daar allemaal een beetje rond bij een huis? Lekker nuttig.
Als je dit hebt voorbereidt dan heb je de auto ook geregeld, al dan niet via een kennis/familielid.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is te hopen, maar het is wel heel bijzonder dat je iemand dan in een volle tram afslacht en een vluchtauto klaar hebt staan.
twitter:nourdeenw twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:58:36Gerucht "schietpartij bij een moskee" zoals RMMN dit verspreidt moeten we goed begrijpen. De locatie van de tram (blauwe cirkel), Trumanlaan (groene streep) is in de buurt van Moskee Sayidina Ibrahim (rode cirkel). Het gaat om één incident. @NOS https://t.co/kv3AXQZEy3 reageer retweet
Ja, ik zag ook een renault clio hier in de straatquote:Op maandag 18 maart 2019 13:08 schreef speknek het volgende:
Het lijkt CNN en RT en alles welquote:Op maandag 18 maart 2019 13:08 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom heeft de NOS uitzending als ze 100 x hetzelfde vertellen? Stop dan de uitzending en kom terug als je nieuws hebt, tering
Iemand had getwitterd de auto op de A2 te hebben gezien....quote:Op maandag 18 maart 2019 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet jij wel hoeveel rode Clio's er rondrijden in Nederland?
Dat ene Linda het meldt zegt niet dat het die ene is
Geen idee. Dan hoeven die dingen ook niet elke maand te testenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |