ik heb geen rolluikenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:11 schreef Studiotje het volgende:
Oei niveau 5 in de hele provincie. Ik pleurt even m'n rolluiken dicht.
Serieus.quote:
Als een DSI schiet dan kun je niet terugschieten. Dit soort gasten zijn mokergoed in wat ze doen. Dat is een headshot op zeker.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hopen dat er niemand terugschiet, als je daar achter zo'n kastje "verstopt" zit.
Het komt niet dichtbij, hij staat stilquote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef Maharski het volgende:
Ik kan nu met recht zeggen: komt wel erg dichtbij zo.
Ik denk zo'n 7 kilometer verderop dit. Ik reis regelmatig met die tram. Het is 'onze tram'.
twitter:nourdeenw twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:58:36Gerucht "schietpartij bij een moskee" zoals RMMN dit verspreidt moeten we goed begrijpen. De locatie van de tram (blauwe cirkel), Trumanlaan (groene streep) is in de buurt van Moskee Sayidina Ibrahim (rode cirkel). Het gaat om één incident. @NOS https://t.co/kv3AXQZEy3 reageer retweet
twitter:nourdeenw twitterde op maandag 18-03-2019 om 13:10:05Ik ben NOOIT te spreken over de RMMN en hun amateurisme, maar dat hun vice-voorzitter Said Bouharrou live in de nooduitzending van de @NOS begint te roepen over "schietpartij bij een moskee", echt ongehoord en gevaarlijke desinformatie. reageer retweet
Ja, het echte leven is inderdaad Call of Duty.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als een DSI schiet dan kun je niet terugschieten. Dit soort gasten zijn mokergoed in wat ze doen. Dat is een headshot op zeker.
Elke willekeurige plaats in de randstad is dicht bij een moskee... dit lijkt me nog een redelijke afstand.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:14 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]twitter:nourdeenw twitterde op maandag 18-03-2019 om 13:10:05Ik ben NOOIT te spreken over de RMMN en hun amateurisme, maar dat hun vice-voorzitter Said Bouharrou live in de nooduitzending van de @:NOS begint te roepen over "schietpartij bij een moskee", echt ongehoord en gevaarlijke desinformatie. reageer retweet
Dit zijn geen normale agentjes hé?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:15 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja, het echte leven is inderdaad Call of Duty.
Weet je uberhaupt waarmee hij schiet? Das niet zomaar een gun he. Alles erop en eraan.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:15 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Daarom herhalen ze alles nog maar evenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:15 schreef Studiotje het volgende:
NOS is wel lang live. Niet van hun gewend.
Waarom krijgt deze man aandacht?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:14 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]twitter:nourdeenw twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:58:36Gerucht "schietpartij bij een moskee" zoals RMMN dit verspreidt moeten we goed begrijpen. De locatie van de tram (blauwe cirkel), Trumanlaan (groene streep) is in de buurt van Moskee Sayidina Ibrahim (rode cirkel). Het gaat om één incident. @:NOS https://t.co/kv3AXQZEy3 reageer retweet
twitter:nourdeenw twitterde op maandag 18-03-2019 om 13:10:05Ik ben NOOIT te spreken over de RMMN en hun amateurisme, maar dat hun vice-voorzitter Said Bouharrou live in de nooduitzending van de @:NOS begint te roepen over "schietpartij bij een moskee", echt ongehoord en gevaarlijke desinformatie. reageer retweet
In Call of Duty springt iedereen heen en weer, al rondschietend.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:15 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |