Kogels wijken weleens af. Bijvoorbeeld een AK47 als je daar recht op iemand mee schiet dan zul je zien dat de kogels niet rechtdoor gaat. Dusja kan altijd een ander persoon raken zeg maar.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In een tram?
En dan schieten op meerdere personen?
Er zal dan niet op meerdere personen geschoten zijn, waarschijnlijk op een iemand gemikt en de rest is door verdwaalde kogels geraakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In een tram?
M'n broertje appte het me net, die zit daar op school. Er wordt al wel afgeraden om terug te reizen met het OV in ieder geval.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Bron? Zat te twijfelen of ik mijn kinderen op moest halen, maar dat heeft dan weinig zin
Er is één iemand omgelegd, de rest kan collateral damage zijn bij het vluchten.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In een tram?
twitter:fonslambie twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:40:16Extra beveiliging op en rond het Binnenhof. #Marechaussee draagt zichtbaar automatische wapens. Ook meer politie aanwezig. Waarschijnlijk voorzorgsmaatregel vanwege #Utrecht. https://t.co/mSY2tEfFeD reageer retweet
Boeiend ook echtquote:Op maandag 18 maart 2019 12:21 schreef Zipportal het volgende:
twitter:fonslambie twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:40:16Extra beveiliging op en rond het Binnenhof. #Marechaussee draagt zichtbaar automatische wapens. Ook meer politie aanwezig. Waarschijnlijk voorzorgsmaatregel vanwege #Utrecht. https://t.co/mSY2tEfFeD reageer retweet
Het is overigens geen Kanaleneiland.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef MC-Morgan het volgende:
twitter:LUCASDANTEBEATS twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:19:54Als dit niet in Kanaleneiland was gebeurd, werd het nu niet bestempeld als een ‘terroristische aanslag’ #Utrecht reageer retweet
Ik behoor tot die 1 %.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De hele wereld is achterlijk. Slechts 1% kan zich gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |